ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO001-3.2.02-0027-C0001
Номер на проект:
BG161PO001/3.2-02/2011/026
Наименование:
Враца - врата към древността
Бенефициент:
Община Враца
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Регионално развитие"
Дата на решение на договарящия орган:
29.06.2012
Начална дата:
13.08.2012
Дата на приключване:
13.08.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен
Описание
Описание на проекта:
Обща цел: Чрез целенасочена рекламна дейност и разработване на атрактивни туристически пакети да се развие регионален туристически продукт и да се повиши ефиктивността на регионалния маркетинг. Специфифични цели: - привличане на вниманието към Враца, Мездра и Роман район като туристическа дестинация; - обхващане на по-голям район за популяризиране; - използване на потенциалното търсене на вътрешния пазар; - привличане на нови пазарни сегменти; - съхраняване на природното и културно наследство на региона чрез туризма; - опазване и популяризиране на културно-историческото наследство на Врачанския край, което да даде устойчив принос за развитие на алтернативния (археологически) туризъм; - ползване и стимулиране на местни консултанти, фирми и организации за създаване на продукта и неговото поддържане, подобряване и развитие в бъдеще; - стимулирне на местния бизнес към предлагането на местни продукти, събития и услуги; - насърчаване на местното предприемачество
Дейности:
изпълнение на дейност 1 (Организация и управление на проекта)
изпълнение на дейност 2 (Изготвяне и провеждане на тръжни процедури)
изпълнение на дейност 3 (Разработване на туристически пакети)
изпълнение на дейност 4 (Подготовка и разпространение на информационни и рекламни материали)
изпълнение на дейност 5 (Участие в регионални, национални и международни туристически борси, фестивали и форуми)
дейност 6 (Информиране и публичност)
дейност 7 (Изследвания на въздействието на осъществените маркетинговите и рекламни дейности)
дейност 8 (Междинно и финално отчитане на проекта)
дейност 9 (Одит на проекта)
Партньори
Партньори:
Община Мездра
Община Роман
Изпълнители:
"МАГ Адвъртайзинг" ООД
ОДИТОРСКА И СЧЕТОВОДНА КОМПАНИЯ АНЕД ЕООД
АВА - ЕЛЕГАНС ЕООД
ЕТ "Йотов Консулт - Теменужка Кинова"
Еко-Рай-Консулт ЕООД
ТРИПОД ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
473 179 BGN
Общ бюджет:
441 355 BGN
БФП:
441 355 BGN
Общо изплатени средства:
419 287 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
441 355
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
257 682 BGN
2014
34 506 BGN
2015
127 099 BGN
419 287 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
375 152
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
230 557 BGN
2014
30 874 BGN
2015
113 720 BGN
375 152 BGN
В т.ч. Национално финансиране
66 203
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
27 124 BGN
2014
3 632 BGN
2015
13 379 BGN
44 136 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
заетост на легловата база
Индикатор 2
Нетни годишни приходи от международен туризъм_3.2.02
Индикатор 3
Брой нощувки извън традиционния за съответната територия туристически сезон_3.2.02
Индикатор 4
Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 5
Нарастване на удовлетвореността на туристите в региона_3.2.02
Индикатор 6
Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 7
Нарастване на информираността на туроператорите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 8
Брой развити регионални туристически продукти_3.2.02
Индикатор 9
Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании_3.2.02
Индикатор 10
Брой участия в туристически борси, изложения и панаири_3.2.02
Индикатор 11
(Д) !Брой нощувки в съответната територия
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз