ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO001-3.2.02-0020-C0001
Номер на проект:
BG161PO001/3.2-02/2011/022-01
Наименование:
Подкрепа за развитие на регионален туристически продукт и маркетинг на териториална дестинация - общини Вършец, Берковица и Годеч
Бенефициент:
Община Вършец
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Регионално развитие"
Дата на решение на договарящия орган:
29.06.2012
Начална дата:
13.08.2012
Дата на приключване:
16.11.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен
Описание
Описание на проекта:
Основна цел на проекта: Създаване и развитие на конкурентен регионален туристически продукт „Неоткритата тайна на Западна Стара планина” с цел увеличаване на броя на туристите в туристически район, обособен на територията на общините Вършец, Берковица и Годеч. Конкретни цели: • Повишаване ефективността на регионалния маркетинг и разпознаваемостта на територията като привлекателна туристическа дестинация; • Повишаване на информираността на туристите и туроператорите и достигане до туристическите пазари чрез използването на модерни и ефективни средства за реклама. • Подкрепа за териториалното икономическо развитие чрез обединяване усилията на местните власти, популяризиране на природното, културното и историческото наследство и респективно нарастване приходите от международен и вътрешен туризъм;
Дейности:
дейност 1 Управление и изпълнение на проекта
дейност 2 Провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители
дейност 3 Разработване на туристически пакети
дейност 4 Изработка и разпространение на рекламно-информационни материали
дейност 5 Участие в регионални, национални и международни туристически борси, изложения и панаири
дейност 6 Анализи на въздействието на реализираните маркетингови и рекламни дейности
дейност 7 Организиране и провеждане на експедиентски пътувания на журналисти и туроператори
дейност 8 Организиране и провеждане на регионален туристически форум
дейност 9 Осигуряване на информация и публичност на проекта
дейност 10 Отчетност пред УО
Партньори
Партньори:
Община Берковица
Община Вършец
Община Годеч
Изпълнители:
"КОНТО ЕКСПЕРТ" ЕООД
„Меркурий – 97” ЕООД
"Е-турс" ООД
СИМ Консултинг ЕООД
ДЗЗД "Моби2 Експрес"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
431 240 BGN
Общ бюджет:
311 022 BGN
БФП:
311 022 BGN
Общо изплатени средства:
295 471 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
311 022
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
229 189 BGN
2015
66 282 BGN
295 471 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
264 369
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
205 064 BGN
2015
59 305 BGN
264 369 BGN
В т.ч. Национално финансиране
46 653
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
24 125 BGN
2015
6 977 BGN
31 102 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
заетост на легловата база
Индикатор 2
Нетни годишни приходи от международен туризъм_3.2.02
Индикатор 3
Брой нощувки в съответната територия_3.2.02
Индикатор 4
Брой нощувки извън традиционния за съответната територия туристически сезон_3.2.02
Индикатор 5
Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 6
Нарастване на удовлетвореността на туристите в региона_3.2.02
Индикатор 7
Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 8
Нарастване на информираността на туроператорите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 9
Брой развити регионални туристически продукти_3.2.02
Индикатор 10
Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании_3.2.02
Индикатор 11
Брой участия в туристически борси, изложения и панаири_3.2.02
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз