Описание на проекта:
|
Общата цел на проекта е да развиеинтегриран регионален туристически продукт и да повиши ефективността на регионалния маркетинг. Специфичните цели на проекта са насочени към: подкрепа за развитието на дестинация със значителен туристически потенциал, популяризираща природно, културно и историческо наследство; насърчаване предлагането, намаляване сезонността и увличаване заетостта на легловата база в региона; преодоляване икономическата диверсификация на територията, чрез използване на иновативни, съвременни средства и техники за достигане до нови пазарни сегменти. Проектът ще реализира създаването на интегриран туристически продукт, който да допринесе за диверсификация на туристическата среда, намаляване на териториалната концентрация и разнообразяване на услугите. Постигането на проектните цели ще спомогне ще подобри условия за туризъм в територията, привличайки внимание към регион с традиции, но слабо популяризиран до момента. Комплексният подход при прилагане на набелязаните це
|
Дейности:
|
Дейност 1 Сформиране на екип и управление на проекта Дейност 2
/дейността се извършва 1,2,3,8, и 12м. / Публичност и визуализация Дейност 3
/дейността се извършва 1,2,3,4,5,8,9 и 12 м./ Избор на консултант дейност 4 Създаване на Регионална маркетингова стратегия, разработка на туристически пакети/маршрути/ дейност 5 Изработване на рекламни и информационни материали дейност 6
/дейността се извършва 10,17 и 18 м./ Организиране на тур обиколка за промотиране на региона Изпълнение дейност 7
/дейността се извършва 11,12,14,15 и от 17 до 23 м./ Участие в регионални, национални и международни борси, изложения и панаири Дейност 8 Изследване на въздействието на осъществените маркетингови и рекламни дейности дейност 9
/дейността се извършва 6,9,12,15,1821 и 23 м./ Одит на проекта дейност 10
/дейността се извършва 3,4,6,7,9,10,12,13,15,16,18,19,21,22,23 и 24 м./ Отчет на проекта
|