ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO001-3.2.02-0019-C0001
Номер на проект:
BG161PO001/3.2-02/2011/011
Наименование:
Античното наследство на Тракия
Бенефициент:
Община Стара Загора
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Регионално развитие"
Дата на решение на договарящия орган:
29.06.2012
Начална дата:
22.08.2012
Дата на приключване:
22.08.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Югоизточен
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на настоящия Проект е да подкрепи и увеличи интереса към конкурентноспособни туристически атракции на територията на общините Стара Загора – Нова Загора - Раднево, които ще допринесат за диверсификация на туристическият продукт, намаляване на териториалната концентрация и по-равномерно разпределение на ползите от туризма. Тази цел напълно съответства на целта на операция 3.2. „Увеличаване броя на посетителите и продължителността на техния престой, подобряване на сезонното и териториално разпределение на туризма в различните райони и територии, основано на интегрирано управление и маркетинг на дестинациите и използване на различни средства, техники и системи, осигуряващи ефективна туристическа информация и маркетинг”. Специфичните цели на настоящия проект са: Нарастване на приходи от международен туризъм в района; Увеличаване дела на вътрешния пазар; Нарастване на посещенията в района като общ брой и в неактивния сезон; Разширяване позициите/установяване на целевите пазари;
Дейности:
Дейност 1 Организация и управление на проекта
Дейност 2 Подготовка и провеждане на тръжни процедури
Дейност 3 Разработване на туристически продукти и пакети
Дейност 4 Разработване и разпространение на информационни, маркетинг и рекламни материали, реклама в медиите
Дейност 5 Участие в събития (международни, национални или регионални туристически борси, изложения, панаири) дейността се извършва 3,4,5,6,7,8,9,10,19,20,21 и 22 месеци от началото на проекта
Дейност 6 Изследване на ефективността на маркетинговите дейности
Дейност 7 Дейности по разпространение на информация, публичност и визуализация
Дейност 8 Одит на проекта дейността се извършва 3,4,5,6,21,22,23 и 24 м.
Партньори
Партньори:
Община Нова Загора
Община Стара Загора
Община Раднево
Изпълнители:
Център за професионално обучение и ориентиране ООД
"ЮРОПИЪН ДИВЕЛЪПМЪНТ КОНСУЛТИНГ" ЕООД
"Плиска Консултинг" ООД
"Явор Анастасов" ООД
"ИЗДАТЕЛСКА КЪЩА АБ"ЕООД
"Балканика Арт" ДЗЗД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
470 672 BGN
Общ бюджет:
439 493 BGN
БФП:
439 493 BGN
Общо изплатени средства:
413 720 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
439 493
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
62 869 BGN
2014
353 737 BGN
2015
- 2 886 BGN
413 720 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
373 569
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
56 251 BGN
2014
316 502 BGN
2015
- 2 582 BGN
370 171 BGN
В т.ч. Национално финансиране
65 924
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
6 618 BGN
2014
37 235 BGN
2015
- 304 BGN
43 549 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
заетост на легловата база
Индикатор 2
Нетни годишни приходи от международен туризъм_3.2.02
Индикатор 3
Брой нощувки в съответната територия_3.2.02
Индикатор 4
Брой нощувки извън традиционния за съответната територия туристически сезон_3.2.02
Индикатор 5
Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 6
Нарастване на удовлетвореността на туристите в региона_3.2.02
Индикатор 7
Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 8
Нарастване на информираността на туроператорите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 9
Брой развити регионални туристически продукти_3.2.02
Индикатор 10
Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании_3.2.02
Индикатор 11
Брой участия в туристически борси, изложения и панаири_3.2.02
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз