ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO001-3.2.02-0018-C0001
Номер на проект:
BG161PO001/3.2-02/2011/007-01
Наименование:
„Бяло, пурпурно, синьо, зелено – следите на вечността. Утвърждаване образа на региона като уникална туристическа дестинация на националния и международен пазар»
Бенефициент:
Община Велико Търново
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Регионално развитие"
Дата на решение на договарящия орган:
29.06.2012
Начална дата:
13.08.2012
Дата на приключване:
13.08.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен
Описание
Описание на проекта:
Основна цел на настоящото проектно предложение е да подкрепи, популяризира и увеличи интереса към конкурентноспособни туристически атракции на територията на общините Велико Търново, Дряново и Горна Оряховица, които ще допринесат ефективно за диверсификация на интегриран регионален туристически продукт, намаляване на териториалната концентрация и по-равномерно разпределение на ползите от туризма. Тази цел напълно съответства на специфичната цел на операция 3.2. „Увеличаване броя на посетителите и продължителността на техния престой, подобряване на сезонното и териториално разпределение на туризма в различните райони и територии, основано на интегрирано управление и маркетинг на дестинациите и използване на различни средства, техники и системи, осигуряващи ефективна туристическа информация и маркетинг”. Специфични цели: - Нарастване на приходи от международен туризъм; - Увеличаване дела на вътрешния пазар - Нарастване на посещенията като общ брой и в неактивния сезон - Разширяване по
Дейности:
дейност 1 Разработване на туристически пакети
дейност 2 Рекламни дейности
дейност 3 Участие в регионални, национални и международни туристически борси, изложения и панаири
дейност 4 Изследване на ефективността на маркетинговите дейности
дейност 5 Осигуряване на публичност и информираност
дейност 6 Организация и управление
дейност 7 Одит
Партньори
Партньори:
Община Велико Търново
Община Горна Оряховица
Община Дряново
Изпълнители:
"Консисто" ООД
“Царевград Търнов” ЕООД
"СЪНИ СИТИ" ЕООД
"Национален консултант по обществени поръчки" ООД
"ЮРОПИЪН ДИВЕЛЪПМЪНТ КОНСУЛТИНГ" ЕООД
"СИ БИ ЕС Консултинг" ЕООД
Издадетлска къща "Борба"АД
Янтра прес
ДЗЗД “БЪЛГАРИЯ ТРАВЪЛ 2012”
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
436 053 BGN
Общ бюджет:
428 687 BGN
БФП:
428 687 BGN
Общо изплатени средства:
407 253 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
428 687
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
144 988 BGN
2014
262 265 BGN
2015
0 BGN
407 253 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
364 384
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
129 726 BGN
2014
234 658 BGN
2015
0 BGN
364 384 BGN
В т.ч. Национално финансиране
64 303
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
15 262 BGN
2014
27 607 BGN
2015
0 BGN
42 869 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
заетост на легловата база
Индикатор 2
Брой нощувки в съответната територия_3.2.02
Индикатор 3
Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 4
Нарастване на удовлетвореността на туристите в региона_3.2.02
Индикатор 5
Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 6
Нарастване на информираността на туроператорите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 7
Брой развити регионални туристически продукти_3.2.02
Индикатор 8
Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании_3.2.02
Индикатор 9
Брой участия в туристически борси, изложения и панаири_3.2.02
Индикатор 10
€Нетни годишни приходи от международен туризъм
Индикатор 11
§!Брой нощувки извън традиционния за съответната територия туристически сезон.
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз