ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO001-3.2.02-0009-C0001
Номер на проект:
BG161PO001/3.2-02/2011/006-01
Наименование:
"Долината на розите и тракийските царе"
Бенефициент:
Община Казанлък
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Регионално развитие"
Дата на решение на договарящия орган:
29.06.2012
Начална дата:
13.08.2012
Дата на приключване:
13.10.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Основната цел на проектното предложение е да се повиши конкурентноспособността и се диверсифицира икономиката на общините Казанлък, Павел баня, Сопот, Мъглиж и Карлово чрез разработването и промотирането на цялостен туристически продукт, като по този начин се спомага за устойчивото развитие на района. Специфичната цел на проекта е да се повиши атрактивността и известността на водещи туристически дестинации и се осигури налагането на района като бранд на туристическия пазар.
Дейности:
дейност 1 Организация и управление на проекта
Дейност 2 Изготвяне на документация и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки
Дейност 3 Разработване на туристически маршрути/пакети на базата на регионални туристически продукти
Дейност 4 Подготовка и разпространение на рекламни материали за туристическия продукт на региона, организиране и провеждане на рекламни кампании
Дейност 5 Участие в регионални, национални и международни туристически борси, изложения и панаири
Дейност 6 Организиране на експедиентски пътувания, посещения на туроператори, автори на пътеводители и журналисти, информационни събития
Дейност 7 Изследвания на въздействието на осъществените маркетингови и рекламни дейности
Дейност 8 Независим финансов одит на проекта
Дейност 9 Информация и публичност
Партньори
Партньори:
Община Карлово
Община Мъглиж
Община Павел Баня
Община Сопот
Изпълнители:
"БИК-Българска Издателска Компания" АД
"ПРИМА-ПРОДУЦЕНТСКА, РЕКЛАМНА, ИНФОРМАЦИОННА И МЕДИЙНА АГЕНЦИЯ" АД
„ГЕОГРАФИКА” ЕООД
Сдружение "Институт за публично-частно партньорство"
"ВАКАНЦИЯ" ООД
Ен Пи Ей Про
"Българска консултантска организация" ЕООД
ГЕОКОНСУЛТ- БЪЛГАРИЯ
"Е-турс" ООД
МЕДИЯ СИНЕРДЖИ
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
479 560 BGN
Общ бюджет:
403 484 BGN
БФП:
394 004 BGN
Общо изплатени средства:
374 408 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
394 004
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
228 262 BGN
2014
85 063 BGN
2015
61 084 BGN
374 408 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
334 903
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
204 234 BGN
2014
76 109 BGN
2015
54 654 BGN
334 997 BGN
В т.ч. Национално финансиране
59 101
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
24 028 BGN
2014
8 954 BGN
2015
6 430 BGN
39 411 BGN
Финансиране от бенефициента
9 480
BGN
Индикатори
Индикатор 1
заетост на легловата база
Индикатор 2
Брой нощувки в съответната територия_3.2.02
Индикатор 3
Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 4
Нарастване на удовлетвореността на туристите в региона_3.2.02
Индикатор 5
Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 6
Нарастване на информираността на туроператорите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 7
Брой развити регионални туристически продукти_3.2.02
Индикатор 8
Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании_3.2.02
Индикатор 9
Брой участия в туристически борси, изложения и панаири_3.2.02
Индикатор 10
(Д) Приходи от нощувки на чужденци
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз