ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO001-3.2.02-0002-C0001
Номер на проект:
BG161PO001/3.2-02/2011/004-01
Наименование:
Пъстрото лице на Добруджа
Бенефициент:
Община град Добрич
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Регионално развитие"
Дата на решение на договарящия орган:
29.06.2012
Начална дата:
13.08.2012
Дата на приключване:
13.08.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Североизточен               Добрич
Описание
Описание на проекта:
Обща цел: Развитие на регионален туристически продукт в общините град Добрич, Балчик, Добричка и Каварна и постигане на по-висока ефективност на регионалния маркетинг посредством прилагане на интегриран подход. Специфични цели: - Популяризиране на природното, културното и историческото наследство в общините град Добрич, Балчик, Добричка и Каварна чрез включване в регионални туристически пакети и диверсифициране на съществуващите за намаляване на териториалната концентрация и сезонната ограниченост на туризма. - Икономическа диверсификация на целевата територия чрез привличане на потребители на специфични регионални продукти, ориентиране към нови пазарни сегменти, намаляване на сезонността и използване на съвременни техники за популяризиране и реклама.
Дейности:
Дейност 1 Организация, изпълнение и управление на проекта
Дейност 2 Разработване на тръжна документация
Дейност 3 Разработване на нови туристически пакети и диверсификация на съществуващите
Дейност 4 Подготовка, изработване и разпространение на информационни и рекламни материали за туристическия район и туристическите пакети
Дейност 5 Организиране и участие в национално туристическо изложение и международни туристически борси
Дейност 6 Мониторинг, анализ и оценка на ефективността на маркетинговите и рекламни дейности
Дейност 7 Организиране и провеждане на комуникационна кампания за популяризиране на туристическия продукт
Дейност 8 Одит на проекта
Дейност 9 Осигуряване на информация и публичност
Партньори
Партньори:
Община Балчик
Община град Добрич
Община Каварна
ОБЩИНА ДОБРИЧКА
Изпълнители:
Европейски институт по културен туризъм
"Яна тур - България" ООД
Фондация "Общество на познанието"
"Е-турс" ООД
"Международна туристическа академия ИТАКА - Албена" ЕООД
ИЗИДА
ДОБРУДЖА СПЕКТЪР ООД
Консорциум "Инициативи" ДЗЗД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
486 245 BGN
Общ бюджет:
416 869 BGN
БФП:
416 828 BGN
Общо изплатени средства:
380 069 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
416 828
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
257 169 BGN
2014
122 900 BGN
2015
0 BGN
380 069 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
354 304
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
230 099 BGN
2014
109 964 BGN
2015
0 BGN
340 062 BGN
В т.ч. Национално финансиране
62 524
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
27 070 BGN
2014
12 937 BGN
2015
0 BGN
40 007 BGN
Финансиране от бенефициента
41
BGN
Индикатори
Индикатор 1
заетост на легловата база
Индикатор 2
Нетни годишни приходи от международен туризъм_3.2.02
Индикатор 3
Брой нощувки в съответната територия_3.2.02
Индикатор 4
Брой нощувки извън традиционния за съответната територия туристически сезон_3.2.02
Индикатор 5
Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 6
Нарастване на удовлетвореността на туристите в региона_3.2.02
Индикатор 7
Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 8
Нарастване на информираността на туроператорите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 9
Брой развити регионални туристически продукти_3.2.02
Индикатор 10
Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании_3.2.02
Индикатор 11
Брой участия в туристически борси, изложения и панаири_3.2.02
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз