ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO001-3.2.02-0029-C0001
Номер на проект:
BG161PO001/3.2-02/2011/003-01
Наименование:
"Реки на времето"
Бенефициент:
Община Русе
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Регионално развитие"
Дата на решение на договарящия орган:
29.06.2012
Начална дата:
13.08.2012
Дата на приключване:
13.08.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Русе
Описание
Описание на проекта:
Основна цел на настоящия Проект е да подкрепи и увеличи интереса към конкурентноспособни туристически атракции на територията на общините Русе – Иваново - Борово, които ще допринесат за диверсификация на туристическият продукт, намаляване на териториалната концентрация и по-равномерно разпределение на ползите от туризма. Тази цел напълно съответства на специфичната цел на операция 3.2. „Увеличаване броя на посетителите и продължителността на техния престой, подобряване на сезонното и териториално разпределение на туризма в различните райони и територии, основано на интегрирано управление и маркетинг на дестинациите и използване на различни средства, техники и системи, осигуряващи ефективна туристическа информация и маркетинг”. Осъществяването на настоящия проект ще доведе до преки положителни ползи за туристическия сектор и постигане на следните специфични цели: повишаване на броя на туристите популяризиране на региона като ваканционна дестинация и повишаването на разпознаваемо
Дейности:
Дейност 1 ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА
Дейност 2 ПОДГОТОВКА И ПРОВЕЖДАНЕ НА ТРЪЖНИ ПРОЦЕДУРИ
Дейност 3 РАЗРАБОТВАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПАКЕТИ
Дейност 4 ИЗРАБОТВАНЕ И РАЗПРОСТРАНЕНИЕ НА ИНФОРМАЦИОННИ, МАРКЕТИНГОВИ И РЕКЛАМНИ МАТЕРИАЛИ, РЕКЛАМА В МЕДИИТЕ, ПРЕДОСТАВЯНЕ НА КОНСУЛТАЦИИ
Дейност 5 УЧАСТИЕ В СЪБИТИЯ (МЕЖДУНАРОДНИ, НАЦИОНАЛНИ ИЛИ РЕГИОНАЛНИ ТУРИСТИЧЕСКИ БОРСИ, ИЗЛОЖЕНИЯ, ПАНАИРИ)
Дейност 6 ИЗСЛЕДВАНЕ НА ЕФЕКТИВНОСТТА НА МАРКЕТИНГОВИТЕ ДЕЙНОСТИ
Дейност 7 ДЕЙНОСТИ ПО РАЗПРОСТРАНЕНИЕ НА ИНФОРМАЦИЯ, ПУБЛИЧНОСТ И ВИЗУАЛИЗАЦИЯ
Дейност 8 ОДИТ НА ПРОЕКТА
Партньори
Партньори:
Община Русе
ОБЩИНА ИВАНОВО
Община Борово
Изпълнители:
"Консисто" ООД
ПАРНАС
Фондация "Общество на познанието"
"Национален консултант по обществени поръчки" ООД
"ЮРОПИЪН ДИВЕЛЪПМЪНТ КОНСУЛТИНГ" ЕООД
"Плиска Консултинг" ООД
ДЗЗД “БЪЛГАРИЯ ТРАВЪЛ 2012”
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
427 532 BGN
Общ бюджет:
407 819 BGN
БФП:
407 756 BGN
Общо изплатени средства:
387 368 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
407 756
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
121 192 BGN
2014
266 176 BGN
2015
0 BGN
387 368 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
346 593
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
108 435 BGN
2014
238 158 BGN
2015
0 BGN
346 593 BGN
В т.ч. Национално финансиране
61 163
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
12 757 BGN
2014
28 019 BGN
2015
0 BGN
40 776 BGN
Финансиране от бенефициента
63
BGN
Индикатори
Индикатор 1
заетост на легловата база
Индикатор 2
Нарастване на броя туристи в региона в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 3
Нарастване на удовлетвореността на туристите в региона_3.2.02
Индикатор 4
Нарастване на информираността на туристите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 5
Нарастване на информираността на туроператорите в резултат от дейностите по маркетинг на туристическия продукт_3.2.02
Индикатор 6
Брой развити регионални туристически продукти_3.2.02
Индикатор 7
Брой реализирани рекламни/ комуникационни кампании_3.2.02
Индикатор 8
Брой участия в туристически борси, изложения и панаири_3.2.02
Индикатор 9
%Нетни годишни приходи от международен туризъм
Индикатор 10
$Брой нощувки в съответната територия
Индикатор 11
№Брой нощувки извън традиционния за съответната територия туристически сезон.
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз