ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.3.02-0383-C0001
Номер на проект:
ESF-2302-02-10006
Наименование:
Чрез по-добри условия на труд към висока производителност
Бенефициент:
"Алианс Агрикол - АЛАГ ООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
30.05.2012
Начална дата:
14.08.2012
Дата на приключване:
14.04.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Югоизточен               Ямбол                    Ямбол
Описание
Описание на проекта:
Подобряване условията на труд в "Алианс Агрикол - АЛАГ" ЕООД, повишаване качеството на работната сила чрез предлагане на качествени и навременни за служителите ни инвестиции в повишаване на производителността на заетите, като сигурен начин за повишаване на ефективността на производството.
Дейности:
Дейност 1: Сформиране на екипа за работа и разработване на информационните материали по проекта Изпълнението на проекта ще стартира със сформирането на административен екип за организация и изпълнение. Екипът ще се състои от ръководител, счетоводител и координатор на дейностите. По време на първата среща на екипа ще бъдат изготвени необходимите договори за всеки един от членовете му в съответствие с българското законодателство. Така сформираният екип ще бъде отговорен за цялостното управление и реализиране на проекта съобразно предварително планираните дейности и времеви график. В рамките на проекта, членовете на екипа ще съдействат и за изпълнението на предвидените мерки за публичност и прозрачност, както следва: 1. Изготвяне на сайт на проекта; 2. Организиране и провеждане на една пресконференция при приключване на дейностите; 3. Две публикации в пресата. 4. Поставяне на информационна табела. Тези материали ще бъдат изготвени от външен изпълните, избран чрез тръжна процедура по ПМС 55.
Дейност 2: Анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност Реализацията на дейността ще стартира с организирането и провеждането на избор на външна организация, която да изготви анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност. Изборът ще бъде осъществен при спазване на ПМС 55 и ръководството за изпълнение на проекти по програмата. За целта се предвижда събирането и оценката на три съпоставими оферти, като с класирания на първо място участник оценен по предварително обявена методология ще бъде сключен договор за услуга. Избраният изпълнител ще следва да предостави като краен резултат анализа на състоянието съдържащ най-малко: I. Въведение – описание на сегашното състояние на предприятието и организацията на работния процес; II. Изложение и анализ – описание на силните и слабите страни в структурата на организационната дейност на трудовия процес, какви оценки на риска са разработени и внедрени в съответното предприятие; III. Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност; IV. Заключение.
Дейност 3: Mодернизация на машини и съоръжения, пряко свързани с подобряване условията на труд Дейността има за основна задача да отрази вече направени препоръки за минимизиране на риска при работа, посредством модернизацията и обезопасяването на съществуващ технологичен процес чрез доставката на съпътстващи дълготрайни материални активи. Реализацията на дейността ще премине през два основни етапа: подготвителен, по време на който ще бъде разработена и проведена съответната тръжна процедура по правилата на ПМС55 за избор на изпълнител за доставка и изпълнение, по време на което ще бъде извършена доставката на шест противоплъзгащи скари, изработени от неръждаема стомана.
Дейност 4: Закупуване на специално работно облекло и лични предпазни средства Дейността ще бъде възложена на изпълнител по договор за доставка, като за целта ще бъде проведена открита процедура за избор. Поради тази причина в план-графика за реализация на проекта сме заложили три месеца подготовка, през което време ще бъде разработена документацията, ще се проведе процедурата и ще се подпише договор с избрания изпълнител. Най-важната предпоставка за правилно провеждане на тази дейност е да се изчаква одобрение от Възложителя на всеки етап и стриктно да се съблюдават правилата по ПМС 55. Доставката на работно облекло и лични предпазни средства следва да съответства на описаното в приложение А3.1 на бюджета на проекта. Необходимостта от закупуване на ново работно облекло и лични предпазни средства съобразно описаното се обуславя от потребността от цялостна подмяна на същите в следствие на износване от обичайна употреба.
Дейност 5: Обобщаване на резултатите от реализацията на проекта и реализиране на дейности по информиране и публичност Екипът по проекта ще бъде отговорен за ежедневното администриране на всички аспекти на проекта, за изготвянето и представянето пред ДО на необходимата отчетна документация, потвърждаваща коректното реализиране на проектните дейности съгласно предвиденото в договора за безвъзмездна помощ.
Дейност 6: Проектно управление, контрол и вътрешен мониторинг Екипът по проекта ще бъде отговорен за ежедневното администриране на всички аспекти на проекта, за изготвянето и представянето пред ДО на необходимата отчетна документация, потвърждаваща коректното реализиране на проектните дейности съгласно предвиденото в договора за безвъзмездна помощ.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Велес МТ" ЕООД
"Боннер" ООД
ПЧБ Планета ООД
БИ ТУ БИ
ДЕБИТЕКС ЕООД
Мирали
Счетоводна кантора Виал Груп" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
138 201 BGN
Общ бюджет:
130 224 BGN
БФП:
130 224 BGN
Общо изплатени средства:
130 224 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
130 224
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
130 224 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
130 224 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
110 690
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
110 690 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
110 690 BGN
В т.ч. Национално финансиране
19 534
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
19 534 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
19 534 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой работодатели (предприятия), получили подкрепа за подобряване условията на труд и за привеждането им в съответствие с изискванията на стандартите
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз