ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.3.02-0047-C0001
Номер на проект:
ESF-2302-06-08008
Наименование:
Подобряване условията на труд в ЕТ "Кемал Бозов"
Бенефициент:
ЕТ" Кемал Бозов "
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
30.05.2012
Начална дата:
14.08.2012
Дата на приключване:
01.11.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Пазарджик                    Велинград
Описание
Описание на проекта:
Подобряване условията на труд в предприятието при спазване на нормите и изискванията на българското законодателството по безопасност и здраве при работа, като се адаптират управленските процеси към нов подход при регламентирането и нормирането на труда и изграждането на съвременна система от трудови стандарти.
Дейности:
1.Организация и провеждане на процедури за избор на изпълнители За целта, юрист-консулта по проекта ще подготви заданието и ще проведе 5 процедури за изпълнители на основните дейности по проекта. Излъчените фирми-изпълнители ще отговарят на специални критерии и ще бъдат обвързани за спазването на качеството и сроковете на изпълнение. Процедурата е лесно проследима за отчетността към финансиращата организация и е прозрачна за гарантиране на доброто управление на безвъзмездна помощ. В заданието за закупуването на оборудването и материали ще бъдат включени и екологични критерии съгласно Указанията за прилагане на принципа на екологична устойчивост в контекста на ОП РЧР.
2. Анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност Заданието за дейността ще включва съответен брой анализи в съответствие с производствените условия във фирмата; допитвания и анкети до работниците, чиито резултати ще послужат за основа на доклада-анализ на сътоянието; извършване на необходимите дейности по проектиране на организацията на трудовата дейност, което е на незадоволително ниво към момента на подаване на проектното предложение; система за превантивен контрол и мониторинг на рисковете за здравето и безопастността на работното място; разработване на съответния наръчник в помощ на внедряването на системата и отпечатването му.
3. Обезопасяване на цеховете, закупуване на ново работно облекло, изграждане на вентилационна и климатизационна система в цеха в Сърница повишаване защитата на работниците, намаляване на ръчния и тежък физически труд и обезопасяване на машините и цеховете. Въвеждане на подобрения в работната среда, свързани с подобряване условията на труд и повишаване на безопасността, както и закупуване на предпазни средства и специално работно облекло.
4.Разработване и придобиване на стандарти за безопасни условия на труд Дейността цели повишаване на информираността на работниците и служителите в сферата на нововъведения международен стандарт ОHSAS 18001 и сертифициране на фирма Кемал Бозов.
5.Обучение на служители за безопасна работа с нововъведено работно оборудване/технологии и първа помощ Предвижда се провеждането на обучение на работниците в двата цеха последователно, като продължителността на модулите ще бъде съответно: Модул І "Нормативнa уредба" - 8 часа, Модул ІІ "Професионален и здравен риск при трудовите дейности в дървообработващата промишленост " - 8 часа, Модул ІІІ "Колективни и индивидуални средства за защита. Лични предпазни средства и работно облекло " - 4 часа, Модул ІV "Знаци и сигнали за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд" - 4 часа, Модул V "Права, задължения и отговорности на работодателя и работниците" - 8 часа, Модул VІ "Пожарна и аварийна безопасност " - 8 часа и Модул VІІ "Техники за мониторинг на работната среда. Поддръжка на работното оборудване" - 8 часа. Общо обучението на работниците от всеки цех ще бъде по 48 часа и ще се проведе в рамките на 8 съботи и недели (4 месеца – по два на обект). Модул IX – Оказване на първа помощ. Съдържанието на модулите ще отразява и последните изисквания на сертификата по OHSAS 18001.
6.Публичност на проекта. 2 постоянни обяснителни информационни подвижни табели с наименованието на проекта, изработени според изискванията на ЕСФ и ЕС; изработка на рекламен видеоклип 25 сек изработване и отпечатване на флаери А4; изработване на рекламни химикали; папки за обученията; изработване на лого на проекта; изработка на интернет страница за целите на проекта поддръжка на интернет страница; публикуване на прессъобщения във връзка с дейностите по проекта.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Марк систем" ООД
"ЗЕД БЪЛГАРИЯ" ЕООД
"Деникал -05" ЕООД
ИНВИКТУС ЕООД
"КОНФОРМИТИ КОНСУЛТИНГ" ООД
ЕТ Орион-10-Стефанка Костянова
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
176 410 BGN
Общ бюджет:
174 954 BGN
БФП:
174 954 BGN
Общо изплатени средства:
174 947 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
174 954
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
35 282 BGN
2013
0 BGN
2014
139 665 BGN
2015
0 BGN
174 947 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
148 711
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
29 990 BGN
2013
0 BGN
2014
118 715 BGN
2015
0 BGN
148 705 BGN
В т.ч. Национално финансиране
26 243
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
5 292 BGN
2013
0 BGN
2014
20 950 BGN
2015
0 BGN
26 242 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой работодатели (предприятия), получили подкрепа за подобряване условията на труд и за привеждането им в съответствие с изискванията на стандартите
Индикатор 2
Намаляване на трудовите злополуки и професионалните заболявания при подкрепените работодатели
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз