ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.3.02-0308-C0001
Номер на проект:
ESF-2302-03-13007
Наименование:
Инвестиции за намаляване на риска от биологични зарази
Бенефициент:
"АГРОПЛАСМЕНТ-92-В" АД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
30.05.2012
Начална дата:
09.08.2012
Дата на приключване:
09.04.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Североизточен               Варна                    Варна
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на удовлетвореността на служителите и мотивацията им за безопасен и здравословен труд, като основен източник на удовлетворение от работата и възможност за съчетаване на работата и личния живот.
Дейности:
1.Организация на проектните дейности и популяризиране на проекта Изпълнението на проекта ще стартира със сформирането на административен екип за организация и изпълнение. Екипът ще се състои от ръководител, счетоводител и координатор на дейностите. По време на първата среща на екипа ще бъдат изготвени необходимите договори за всеки един от членовете му в съответствие с българското законодателство. Така сформираният екип ще бъде отговорен за цялостното управление и реализиране на проекта съобразно предварително планираните дейности и времеви график. В рамките на проекта, членовете на екипа ще съдействат и за изпълнението на предвидените мерки за публичност и прозрачност, както следва: 1. Изготвяне и разпространение на 200 бр. брошури; 2. Организиране и провеждане на две пресконференции; 3. Поставяне на информационна табела. Тези материали ще бъдат изготвени от външен изпълните, избран чрез тръжна процедура по ПМС 55.
2.Анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност Реализацията на дейността ще стартира с организирането и провеждането на избор на външна организация, която да изготви анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност. Изборът ще бъде осъществен при спазване на ПМС 55 и ръководството за изпълнение на проекти по програмата. За целта се предвижда събирането и оценката на три съпоставими оферти, като с класирания на първо място участник оценен по предварително обявена методология ще бъде сключен договор за услуга. Избраният изпълнител ще следва да предостави като краен резултат анализа на състоянието съдържащ най-малко: I. Въведение – описание на сегашното състояние на предприятието и организацията на работния процес; II. Изложение и анализ – описание на силните и слабите страни в структурата на организационната дейност на трудовия процес, какви оценки на риска са разработени и внедрени в съответното предприятие; III. Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност; IV. Заключение.
3.Закупуване на специално работно облекло и лични предпазни средства Дейността ще бъде възложена на изпълнител по договор за доставка, като за целта ще бъдат събрани и оценени три съпоставими оферти. Офертите следа да бъдат представени от потенциални доставчици след изпращане на писмена покана. Доставката на работно облекло и лични предпазни средства следва да съответства на описаното в приложение А3.1 на бюджета на проекта. Необходимостта от закупуване на ново работно облекло и лични предпазни средства съобразно описаното се обуславя от потребността от цялостна подмяна на същите в следствие на износване от обичайна употреба.
4."Внедряване и сертифициране на система за управление съгласно стандарт BS OHSAS 18001 Изпълнението на дейността ще стартира с организиране и провеждане на процедура за избор на изпълнители за предоставяне на услуги по внедряване и сертифициране. За целта ще бъдат събрани и оценени не по-малко от три съпоставими оферти съдържащи техническо и финансово предложение, като на участниците предложили икономически най-изгодната оферта ще бъде възложен и съответния договор за услуга за разработване и придобиване на стандарти за безопасни условия на труд във връзка с въвеждане на ново работно оборудване. Избраният изпълнител ще следва да предостави като минимум следните услуги: - Оценка на мястото на клиента и специфичните условия; - Определяне изискванията за безопасност при работа с новозакупеното оборудване; - Разработване на стандарти за работа, отговарящи на изискванията на оборудването и приложими за спецификата на клиента; - Преглед на състоянието и разбирането на клиента по отношение изискванията на стандарта за безопасност; - Осигуряване на основа на достатъчно разбиране на системата от страна на клиента; - Внедряване на стандарта.
5.Проектно управление, контрол и отчитане. Екипът по проекта ще бъде отговорен за ежедневното администриране на всички аспекти на проекта, за изготвянето и представянето пред ДО на необходимата отчетна документация, потвърждаваща коректното реализиране на проектните дейности съгласно предвиденото в договора за безвъзмездна помощ.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
РИНА БЪЛГАРИЯ
"Велес МТ" ЕООД
"Каммартон България" ЕООД
Гети Одит
„Бултекс 99” ЕООД
"Йордан Йорданов ПБ Добрич" ЕООД
ИЗИДА
ЕТ "ДЖИ - АЙ - ЖЕЛЬО ИВАНОВ"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
123 305 BGN
Общ бюджет:
108 844 BGN
БФП:
87 075 BGN
Общо изплатени средства:
87 075 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
87 075
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
87 075 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
87 075 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
74 014
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
74 014 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
74 014 BGN
В т.ч. Национално финансиране
13 061
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
13 061 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
13 061 BGN
Финансиране от бенефициента
24 661
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой работодатели (предприятия), получили подкрепа за подобряване условията на труд и за привеждането им в съответствие с изискванията на стандартите
Индикатор 2
Изготвен анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност.
Индикатор 3
Осигурени предпазни средства и работно облекло за 137 служители на фирмата, съобразно утвърдения списък на работните места и видовете работи, при които се използват ЛПС
Индикатор 4
Разработени и придобити стандарти за безопасни условия на труд във връзка с въведеното ново оборудване
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз