Дейности:
|
Дейност 1: Обявяване и провеждане на тръжни процедури за определяне на изпълнители на дейности 2-5. Описание на дейността: Фирмата-кандидат ще възложи изпълнението на дейности 2-6 на външни изпълнители по правилата на договаряне, посочени в ПМС № 55 от 12 март 2007 година.
Кандидатът планира да включи в екипа по изпълнение на проекта специалист по провеждането на тръжните процедури, който е служител на фирмата и има необходимите познания и опит по възлагане на обществени поръчки. Емилия Паскова ще отговаря за планиране, организиране и провеждане на процедурите за обществени поръчки; ще следи за изпълнение на договорите за обществените поръчки, сключени за дейностите по проекта; ще изготвя кореспонденцията с всички заинтересовани страни; ще подпомага членовете на екипа за управление в рамките на своите компетенции.
Кандидатът ще използва следните процедури за избор на изпълнители за услуги и доставки:
1. „открит избор” и „договаряне с публикуване на пояснителен документ” (за Дейност 2);
2. чрез избор между 3 оферти (за Дейности 3-5),
съгласно Общите правила за провеждане на процедури за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по реда на ПМС 55/12. 03. 2007 година, като ще съгласува тръжната документация с АЗ чрез ДРСЗ.
Обосновка на дейността: Дейността е обусловена от изискванията на настоящата схема и от правилата на договаряне, посочени в ПМС № 55 от 12 март 2007 г.
Чрез нейното изпълнение се гарантира спазването на основните принципи за осигуряване на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация при определяне на изпълнители на дейностите по проекта.
Дейност 2: Извършване на анализ на състоянието и проектиране на организацията на производствената и трудовата дейност в „АВС-Инженеринг-Н“ ЕООД. Дейността включва:
Извършване на анализ на състоянието и проектиране на организацията на производствената и трудовата дейност в „АВС-Инженеринг-Н“ ЕООД, включващ:
I. Въведение – описание на сегашното състояние на предприятието и организацията на работния процес;
II. Изложение и анализ – описание на силните и слабите страни в структурата на организационната дейност на трудовия процес (SWOT анализ), какви оценки на риска са разработени и внедрени в предприятието;
III. Обосновка и насоки за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност, в т. ч. и насоки за нейното усъвършенстване, методи, средства и процедури за отчитане на дейността и за повишаване на трудовата ефективност на работниците и служителите в предприятието;
IV. Заключение.
Обосновка за дейността: Дейността е обусловена от изискванията на настоящата схема за задължителност на анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност в предприятието.
Освен това дейността е обусловена и от необходимостта от подобен стратегически ориентиран анализ, който да позволи на мениджърския екип обективно да анализира съществуващите проблеми в организацията на трудовия процес, да взема бързи, гъвкави и ефективни пазарно ориентирани решения, насочени към повишаване конкурентоспособността на фирмата в строителния бранш, което пък от своя страна ще доведе до намаляване на производствените разходи, повишаване броя на сключените договори, увеличаване на оборота и повишаване приходите на дружеството.
Дейност 3: Обезопасяване на трудовия процес в складова База 1 чрез модернизиране на пожаро-известителната система. Дейността включва:
Проектиране, доставка, монтаж, програмиране и обучение на обслужващия персонал на пожаро-известителна система в складова База 1.
Обосновка за дейността: Необходимостта от реализиране на дейността е обусловена от ЗЗБУТ, Наредба № Iз-2377/15. 09. 2011 г. за правилата и нормите на пожарна безопасност при експлоатация на обекти, Наредба № 3/09. 06. 2004 г. за устройството на ел. уредби и електропроводни линии, както и от препоръката на оценителите от службата по трудова медицина в утвърдената Програма за намаляване и ограничаване на риска за модернизиране на съществуващата пожаро-известителна система. Съществуващата в момента не съответства на типа и конструкцията на сградното помещение, не осигурява адекватна техническа защитеност на обекта и не гарантира безопасността на работещите в базата.
Дейност 4: Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло за нуждите на заетите в предприятието Дейността включва:
Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло за нуждите на 145 заети в предприятието, които отговарят на основните изисквания на ЕN 420, снабдени с маркировка СЕ и Директива 89/686/ЕЕС, в т. ч.:
работно облекло, зимно, комплект – 145 комплекта;
работно облекло, лятно, комплект - 145 комплекта;
работни обувки с метално бомбе – 135 чифта.
работни ръкавици (1 автокранисти, 5 мотокаристи, 25 продавач-консултанти, 10 шофьори, 10 зидаро-кофражисти, 5 началници на склад, 45 общи работници) - 101 чифта;
работни ръкавици (5 арматуристи, 5 монтажници, 2 водопроводчици) - 12 чифта;
работни заваръчни ръкавици (10 заварчици) - 10 чифта;
работни ръкавици за изолаторджии (15 заварчици) - 15 чифта;
костюм защитен за изолаторджии, зимен – 15 комплекта;
костюм защитен за изолаторджии, летен – 15 комплекта;
костюм защитен за заварчици, зимен – 10 комплекта;
костюм защитен за заварчици, летен – 10 комплекта;
костюм защитен за бояджии, зимен – 10 комплекта;
костюм защитен за бояджии, летен – 10 комплекта;
защитни престилки за изолаторджии – 15 бр.;
защитни престилки за заварчици – 10 бр.;
каска строителна, защитна – 145 бр.;
колан предпазен/сбруя (за 5 монтажници и 10 заварчици) - 15 бр.
светлоотразителни жилетки – 145 бр.;
предпазни маски за заварчици – 3 бр.;
защитен шлем за заварчици – 4 бр.;
- предпазни очила за заварчици – 3 бр.;
предпазни маски за изолаторджии – 5 бр.;
противогази за изолаторджии – 15 бр.;
предпазни очила за изолаторджии – 5 бр.;
защитни маски за бояджии, цели – 10 бр.;
защитни обувки за заварчици – 10 бр.;
защитни обувки за изолаторджии – 15 бр.
Обосновка за дейността: Дейността е обусловена от необходимостта от подмяна на наличните работни облекла, обувки и лични предпазни средства поради изтичащ срок на ползване съгласно Директива 89/686/ЕЕС, нормативните изисквания, както и поради амортизация на значителна част от ЛПС, работните облекла и обувки вследствие на продължително използване при лоши атмосферни и климатични условия на открито (дъжд, сняг, кал, горещина, студ, влага) и при работа с тежки и опасни производствени дейности – заваръчни дейности, изкопни дейности, поставяне на кофраж, ВиК дейности, строително-монтажни дейности, ремонт на машини и съоръжения, работа с масла и химикали и други строителни технологични операции.
Дейност 5: Осигуряване на публичност и прозрачност при изпълнение на проекта чрез информационно-рекламно осигуряване на планираните дейности и изготвяне на финален одит. Дейността включва:
1. Изработване и монтиране на 2 (два) броя информационно-рекламни табели съгласно изискванията на ОП РЧР и настоящата схема;
2. Отпечатване на 510 (петстотин и десет) броя самозалепващи се информационно-рекламни стикери за поставяне върху придобитите по проекта оборудване, съоръжения, ЛПС и работни облекла;
3. Публикуване на 2 информационни материали за проекта в местни/регионални издания.
4. Изготвяне на финален одит.
Обосновка за дейността: Дейността е обусловена от изискванията на ОП РЧР и настоящата схема за информираност и публичност при изпълнение на дейностите по проекта, както и от заложените бройки/комплекти/чифтове различно оборудване и съоръжения, предвидени в дейностите по проектното предложение.
|