Дейности:
|
Дейност 1: Подготовка, обявяване и провеждане на тръжни процедури за определяне на изпълнители на дейности 2-5 Описание на дейността:
До 1 месец след датата на подписване на Договора с Договарящия орган със заповед на изпълнителния директор на дружеството се сформира ръководен екип по проекта: Ръководител; Координатор; Специалист тръжни процедури; Счетоводител. След конституирането си, в срок до 7 работни дни екипът приема Вътрешни правила за работа и работен график. До 28 дни след сформирането си екипът подготвя и комплектува всички тръжните документи по правилата на договаряне, посочени в ПМС № 55 от 12 март 2007 година.
Кандидатът ще възложи изпълнението на дейности 2-5 на външни изпълнители по правилата на договаряне, посочени в ПМС № 55 от 12 март 2007 година.
Кандидатът планира да включи в екипа по изпълнение на проекта специалист по провеждане на тръжните процедури, който има необходимите познания и опит по възлагане на обществени поръчки.
Кандидатът ще използва следните процедури за избор на изпълнители за услуги и доставки:
1. „открит избор” и „договаряне с публикуване на пояснителен документ” (за Дейности 2-3);
2. чрез избор между 3 оферти (за Дейности 4-5),
съгласно ПМС 55/12. 03. 2007 г., като ще съгласува тръжната документация с АЗ чрез ДРСЗ.
Обосновка на дейността: Дейността е обусловена от изискванията на настоящата схема и от правилата на договаряне, посочени в ПМС № 55 от 12 март 2007 г.
Чрез нейното изпълнение ще се синхронизира дейността между членовете на ръководния екип преди началото на изпълнение на проектните дейности, както и спазването на основните принципи за осигуряване на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация при определяне на изпълнители на дейностите по проекта.
Дейност 2: Извършване анализ на състоянието и проектиране на организацията на производствената и трудовата дейност Описание на дейността: Дейността включва 4 етапа:
1. Провеждане на процедура за възлагане на изпълнител на дейността чрез „открит избор” и „договаряне с публикуване на пояснителен документ” по реда на ПМС № 55 от 12 март 2007 година;
2. Избор на изпълнител на дейността;
3. Подписване на договор с избрания изпълнител на дейността.
4. Извършване на анализ на състоянието и проектиране на организацията на производствената и трудовата дейност в „Йордан Мишев” АД, включващ:
I. Въведение – описание на сегашното състояние на предприятието и организацията на работния процес;
II. Изложение и анализ – описание на силните и слабите страни в структурата на организационната дейност на трудовия процес (SWOT анализ), какви оценки на риска са разработени и внедрени в предприятието;
III. Обосновка и насоки за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност, в т. ч. и насоки за нейното усъвършенстване, методи, средства и процедури за отчитане на дейността и за повишаване на трудовата ефективност на работниците и служителите в предприятието;
IV. Заключение.
Обосновка на дейността: Дейността е обусловена от изискванията на настоящата схема за задължителност на анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност в предприятието.
Дейност 3: Повишаване конкурентоспособността на „Йордан Мишев” АД чрез разработване, внедряване и сертифициране на система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт BS OHSAS 18 001:2007. Дейността включва:
1. Разработване и внедряване на работни процедури и съпътстваща документация на система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт BS OHSAS 18 001:2007, включващи следните основни етапи:
Етап разработване:
• първоначален преглед на състоянието за съответствие на дейността на фирмата с изискванията на стандарт BS OHSAS 18 001:2007;
• анализ на състоянието и определяне на структура на системата за управление;
• разработване на графици за изпълнение на разработката, събиране и подготовка на необходими документи по изграждането на системата за управление;
• разработване на документите от системата за управление - процедури, оперативни документи, наръчник, планове, работни карти и други;
• поетапно приемане на документите от съвместни работни екипи;
Етап внедряване:
• провеждане на обучение по управление на системата;
• извършване на одити по елементите от стандарта при внедряване на системата;
• извършване на корективни изменения в документите при установена необходимост по време на одитите;
• провеждане на обучение на вътрешни одитори от фирмата;
• извършване на предварителен (предсертификационен) одит.
2. Сертифициране на внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт BS OHSAS 18 001:2007, включващо следните основни етапи:
Етап сертифициране:
• провеждане на първоначален одит (одит I фаза) за документационно съответствие на системата с изискванията на стандарт BS OHSAS 18 001:2007;
• провеждане на одит II фаза за преглед на организационното и технологично съответствие на внедрената система с изискванията на стандарт BS OHSAS 18 001:2007;
• провеждане на заключителна среща с ръководството на фирмата;
• вземане на решение за сертифициране.
Етап издаване на сертификат:
• издаване на оригинален сертификат на български език и на английски език.
Обосновка за дейността:
Планираната Дейност 3 е обоснована от регулациите в мебелния бранш относно спазване на нормативни изисквания и стандарти по отношение на качеството на използваните суровини и материали, екологосъобразност на производствените процеси, осигуряване на здравословни условия на труд за работещите в производството.
Дейност 4: Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло с по-висока степен на защитеност и експлоатационни качества за нуждите на заетите в производствените дейности Дейността включва:
1. Закупуване на лични предпазни средства:
- предпазни очила – 2 брой;
- предпазна шапка, памук/полиестер – 13 броя;
- противопрахова маска – 198 броя;
- предпазна маска за работа с химични реагенти – 88 броя;
- престилка предпазна – 8 броя;
- защитни ръкавици – 44 чифта;
- антифони – 11 броя.
2. Закупуване на специално работно облекло:
- костюм зимен (яке+полугащеризон) – 20 комплекта;
- блуза ватирана – 22 броя;
- костюм летен (яке+полугащеризон) – 20 комплекта;
- костюм летен (яке+панталон) – 2 комплекта;
- тениска – 22 броя;
- обувка половинка – 22 чифта;
- боти зимни – 22 чифта;
- шапка зимна – 1 брой;
- шуба ватирана – 1 брой.
Обосновка за дейността: Дейността е обусловена от необходимостта от подмяна на наличните работни облекла, обувки и лични предпазни средства поради изтичащ срок на ползване съгласно нормативните изисквания, както и поради амортизация на значителна част от ЛПС, работните облекла и обувки.
Дейност 5: Осигуряване на публичност и прозрачност при изпълнение на проекта чрез информационно-рекламно осигуряване на планираните дейности и изготвяне на финален одит. Описание на дейността: Дейността включва:
1. Публикуване на 10 обяви за търгове по реда на ПМС 55/12. 03. 2007 година за избор на изпълнители на дейностите по проекта;
2. Изработване и монтиране на 1 (един) брой информационно-рекламна табела съгласно изискванията на ОП РЧР и настоящата схема;
3. Отпечатване на 74 (седемдесет и четири) броя самозалепващи се информационно-рекламни стикери за поставяне върху придобитите по проекта ЛПС и работни облекла;
4. Публикуване на 2 информационни материали за проекта в местни/регионални издания.
5. Изготвяне на финален одит.
Обосновка за дейността: Дейността е обусловена от изискванията на ОП РЧР и настоящата схема за информираност и публичност при изпълнение на дейностите по проекта, както и от заложените бройки/комплекти/чифтове ЛПС и работно облекло, предвидени в проектното предложение. Реализацията на дейността ще гарантира и публичността при разходване на средствата от ЕС при спазване на изискванията на Регламент (EO) № 1828/2006 на Комисията за визуализация.
|