Дейности:
|
Дейност 1: Подготовка и провеждане на тръжни процедури за определяне на изпълнители на дейности 2-6 Описание на дейността: Фирмата кандидат ще възложи изпълнението на дейности 2-6 на външни изпълнители по правилата на договаряне, посочени в ПМС № 55 от 12 март 2007 г.
Кандидатът планира да включи в екипа по изпълнение на проекта специалист по провеждане на тръжните процедури, който е служител на фирмата и има необходимите познания и опит по възлагане на обществени поръчки.
Кандидатът ще използва следните процедури за избор на изпълнители за услуги и доставки:
1. „открит избор” и „договаряне с публикуване на пояснителен документ” (за Дейности 2-4);
2. чрез избор между 3 оферти (за Дейности 5-6),
съгласно ПМС 55/12. 03. 2007 г., като ще съгласува тръжната документация с АЗ чрез ДРСЗ.
Обосновка на дейността: Дейността е обусловена от изискванията на настоящата схема и от правилата на договаряне, посочени в ПМС № 55 от 12 март 2007 г.
Чрез нейното изпълнение ще се синхронизира дейността между членовете на ръководния екип преди началото на изпълнение на проектните дейности, както и спазването на основните принципи за осигуряване на публичност и прозрачност, свободна и лоялна конкуренция, равнопоставеност и недопускане на дискриминация при определяне на изпълнители на дейностите по проекта.
Дейност 2: Извършване на анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност. Дейността включва:
Извършване на анализ на състоянието и проектиране на организацията на производствената и трудовата дейност в „Иваго България” ООД, включващ:
I. Въведение – описание на сегашното състояние на предприятието и организацията на работния процес;
II. Изложение и анализ – описание на силните и слабите страни в структурата на организационната дейност на трудовия процес (SWOT анализ), какви оценки на риска са разработени и внедрени в предприятието;
III. Обосновка и насоки за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност, в т. ч. и насоки за нейното усъвършенстване, методи, средства и процедури за отчитане на дейността и за повишаване на трудовата ефективност на работниците и служителите в предприятието;
IV. Заключение.
Обосновка за дейността: Дейността е обусловена от изискванията на настоящата схема за задължителност на анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност в предприятието.
Дейност 3: Повишаване конкурентоспособността на „Иваго България” ООД чрез разработване, внедряване и сертифициране на система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт BS OHSAS 18 001:2007. Дейността включва:
1. Разработване и внедряване на работни процедури и съпътстваща документация на система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт BS OHSAS 18 001:2007, включващи следните основни етапи:
Етап разработване:
• първоначален преглед на състоянието за съответствие на дейността на фирмата с изискванията на стандарт BS OHSAS 18 001:2007;
• анализ на състоянието и определяне на структура на системата за управление;
• разработване на графици за изпълнение на разработката, събиране и подготовка на необходими документи по изграждането на системата за управление;
• разработване на документите от системата за управление - процедури, оперативни документи, наръчник, планове, работни карти и други;
• поетапно приемане на документите от съвместни работни екипи;
Етап внедряване:
• провеждане на обучение по управление на системата;
• извършване на одити по елементите от стандарта при внедряване на системата;
• извършване на корективни изменения в документите при установена необходимост по време на одитите;
• провеждане на обучение на вътрешни одитори от фирмата;
• извършване на предварителен (предсертификационен) одит.
2. Сертифициране на внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт BS OHSAS 18 001:2007, включващо следните основни етапи:
Етап сертифициране:
• провеждане на първоначален одит (одит I фаза) за документационно съответствие на системата с изискванията на стандарт BS OHSAS 18 001:2007;
• провеждане на одит II фаза за преглед на организационното и технологично съответствие на внедрената система с изискванията на стандарт BS OHSAS 18 001:2007;
• провеждане на заключителна среща с ръководството на фирмата;
• вземане на решение за сертифициране.
Етап издаване на сертификат:
• издаване на оригинален сертификат на български и на английски език.
Обосновка за дейността:
Планираната Дейност 3 е обоснована от регулациите в мебелния бранш относно спазване на нормативни изисквания и стандарти по отношение на качеството на използваните суровини и материали, екологосъобразност на производствените процеси, осигуряване на здравословни условия на труд за работещите в производството.
Дейност 4: Осигуряване спазването на нормативните параметри за температура и вентилация на работното място и подобряване условията на труд в цех „Надстройки” и цех „Термоизолация” чрез извършване на текущ ремонт Дейността включва:
А. Извършване на текущ ремонт в цех „Надстройки” и цех „Термоизолация” (доставка и монтаж на отоплителна система);
Б. Извършване на текущ ремонт в цех „Надстройки” и цех „Термоизолация” (доставка и монтаж на вентилационна система);
В. Извършване на текущ ремонт в цех „Надстройки” и цех „Термоизолация” (доставка и монтаж на енергоспестяващи осветителни тела);
Обосновка за дейността:
Планираната Дейност 4 е обоснована изискванията на ЗЗБУТ, Наредба № 49 (ДВ, бр. 7/1976 г.), БДС 14776, Наредба № 6 (ДВ, бр. 70/2005 г.) и Наредба № 13 (ДВ, бр. 8/2004 г.), както и от направените замервания в цеха и съответните предписания за превантивни мерки.
Дейност 5: Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло с по-висока степен на защитеност и експлоатационни качества за нуждите на заетите в производствените дейности Дейността включва:
1. Закупуване на лични предпазни средства:
- работни ръкавици, универсални-594 чифта;
- заваръчни ръкавици-44 чифта;
- защитни очила-26 броя;
- антифони-10 броя;
- ръкавици, химически устойчиви-132 чифта;
- работни обувки с метално бомбе -20 чифта;
- заваръчен шлем-4 броя;
- маски за химическа защита-3 броя.
2. Закупуване на работно облекло:
- работно яке, зимно-19 броя;
- работен гащеризон, зимен-19 броя;
- работен гащеризон, летен-19 броя;
- работно яке, лятно-19 броя;
Обосновка за дейността: Дейността е обусловена от необходимостта от подмяна на наличните работни облекла, обувки и лични предпазни средства поради изтичащ срок на ползване съгласно нормативните изисквания, както и поради амортизация на значителна част от ЛПС, работните облекла и обувки.
Дейност 6: Осигуряване на публичност и прозрачност при изпълнение на проекта чрез информационно-рекламно осигуряване на планираните дейности и финален одит. Дейността включва:
1. Изработване и монтиране на 2 (два) броя информационно-рекламни табели съгласно изискванията на ОП РЧР и настоящата схема;
2. Отпечатване на 114 (сто и четиринадесет) броя самозалепващи се информационно-рекламни стикери за поставяне върху придобитите по проекта оборудване, съоръжения, ЛПС и работни облекла;
3. Публикуване на 2 информационни материали за проекта в местни/регионални издания;
4. Изготвяне на финален одит.
Обосновка за дейността: Дейността е обусловена от изискванията на ОП РЧР и настоящата схема за информираност и публичност при изпълнение на дейностите по проекта, както и от заложените бройки/комплекти/чифтове различно оборудване и съоръжения, предвидени в дейностите по проектното предложение.
|