Дейности:
|
Дейност 1: Сформиране на екипа и провеждане на пресконференция. В рамките на настоящата дейност ще бъде сформиран екипа за управление на проекта, ще се проведе първата среща, на която ще бъде разгледан графика за изпълнение на проекта и ще се разпределят ролите и отговорностите. Ще бъде подготвена и проведена пресконференция за оповестяване стартирането на проекта, дейностите по него, заложените цели и очаквани резултати. Дейност 2: Подготовка и провеждане на планираните по проекта процедури за избор на изпълнител. Процедурите за избор на изпълнители ще бъдат изцяло съобразени с ПМС 55 и изискванията на Управляващия орган. За всяка от петте процедури ще бъде публикувана покана. Към провеждане на процедурите ще се пристъпи едва след получаване на одобрение от Управляващия орган. Проведената процедура, заедно с всички оферти и документите по оценяване на кандидатите ще бъдат изпратени на Управляващия орган. Дейност 3: Провеждане на анкета, избор на служители и включване в гъвкави форми на заетост. Ще бъде проведена анкета сред служителите на кандидата, за да бъдат определени желаещите за включване в гъвкави форми на заетост – 56 служители и за изготвяне на планове за обучение и кариерно развитие на 20 заети лица в рамките на „Мебел стил” ООД. На всички служители ще бъде даден равен достъп както до информация за предстоящите събития по проекта, така и за възможностите за включване в него. С желаещите служители ще бъдат проведени срещи и в началото на третия проектен месец с тях ще бъдат сключени анекси към трудовите им договори, съобразно заявените от тях желания. Дейност 4: Сключване на договори, провеждане на срещи с избраните изпълнители и изготвяне на информационни материали. Към сключване на договори с избраните изпълнители ще се пристъпи след получаване на одобрение за проведените тръжни процедури от страна на Управляващия орган. След подписване на договорите ще бъдат организирани срещи с избраните изпълнители и ще бъдат изготвени и разпространени информационните материали по проекта. Дейност 5: Изготвяне на планове за обучение и кариерно развитие. За двадесет заети лица в рамките на „Мебел стил” ООД ще бъдат разработени планове за обучение и кариерно развитие. На всички служители ще бъде даден равен достъп както до информация за предстоящите събития по проекта, така и за възможностите за включване в него. Дейност 6: Провеждане на обучение по презентационни умения на избрания за обучител. През петия проектен месец ще бъде проведено обучение по презентационни умения на избрания за обучител. Обучението ще бъде е продължителност 45 учебни часа. Дейност 7: Сформиране на групи за вътрешнофирмено обучение и изготвяне на графици. В рамките на петия проектен месец, екипа за работа по проекта ще разпредели желаещите да се включат във вътрешнофирмените обучения по групи и ще определи детайлен план – график за всяко обучение и всяка група, съдържащ конкретните дни и часове. Дейност 8: Провеждане на вътрешнофирмените обучения. В рамките на настоящата дейност ще се проведат двете вътрешнофирмени обучения, заложени по проекта. Всяко едно от тях ще бъде проведено на работното място с откъсване от работния процес. Дейност 9: Закупуване и доставка на заложеното по проекта оборудване. Процеса на доставка на оборудването ще бъде мониториран стриктно от екипа за управление на проекта, за да не се допусне отклонение между реално доставените и поръчаните ДМА, описани в Приложение Б 4. Дейност 10: Приключване на вътрешнофирмените обучения и събиране на обратна връзка. В края на вътрешнофирмените обучения ще бъде раздадена анкета за удовлетвореност от всяко конкретно обучение в няколко насоки: качество на учебното съдържание, качество на преподаване, доколко адекватно са подбрани темите в съответствие с нуждите на служителите, начини на провеждане на обученията и други. Дейност 11: Мониторинг, контрол и отчетност на цялостната дейност по проекта. Мониторинга и контрола обхваща цялостната дейност по проекта – от провеждане на процедурите за избор на подизпълнители, през качеството на реализираните основни дейности и дейностите по информиране и публичност, до оценката на ефекта и анализа на постигнатите резултати. Под контрол в рамките на заложената дейност разбираме както вътрешния, така и съдействието на Водещата организация за провеждане на външен контрол от страна на Възложителя. В този аспект, за осигуряване на максимална прозрачност, ще наблегнем върху коректното техническо и финансово отчитане на проекта. Ще се изготвят междинни доклади, съдържащи пълна информация за изпълнението на дейностите. Освен това ще бъде осигурен пълен достъп до техническата и финансова документация по проекта. Дейност 12: Оценка на изпълнението, анализ на ефективността и провеждане на пресконференция за оповестяване на резултатите от проведените дейности. Последният месец от план- графика е предвиден за оценка на изпълнението и анализ на ефективността, които ще се базират на събраната от вътрешния мониторинг информация през целия период на проекта. Ще бъде проведена заключителна пресконференция за оповестяване на резултатите от проведените дейности.
|