Дейности:
|
Дейност 1 : Дейности, свързани със стартирането на проекта Разработва се окончателен план-програма за работа в екипа и начините на взаимодействие. Дейност 2: Разработване на планове за обучение и кариерно развитие на заетите лица в „Херос”ООД. Разработване на планове за обучение на обучители , състоящо се от два модула :
І модул-Психология и същност на тренинга – 25 уч.часа.
ІІ модул-Планиране, контрол и оценка на процеса на обучение- 20 уч. часа.
Разработване на тематични планове за обучение на работното място всеки от които по 50 уч.часа:
І тема: Повишаване на уменията на операторите на шевни машини, чрез усвояване на техники и похвати за бързо и качествено изработване на изделието
ІІ тема: Повишаване на уменията на гладачите, чрез усвояване на техники и похвати при гладене.
ІІІ тема: Повишаване на уменията на спомагателните работници , чрез усвояване на техники и похвати за сортиране, разпределяне и придвижване на изделията към конкретното работно място.
ІV тема: Повишаване уменията на материално отговорните лица за мониторинг и контрол на движението на материалите.
V тема: Повишаване на уменията на административния персонал при боравенето със специализиран софтуер.
VІ тема : Повишаване капацитета на заетия обслужващ персонал.
Провеждане на работна среща на Изпълнителя с представители от целевата група за събиране на емпиричен материал, с цел подготвяне на анализа и дефиниране на професионалните интереси, личностни качества, умения и професионалната им пригодност необходими при разработване на плана за кариерно развитие.
Разработване планове за кариерно развитие, чрез анализ на ситуацията и дефиниране на професионалните интереси, личните качества, умения и професионална пригодност на заетите в „Херос”ООД.
Дейност 3 : Обучение на заети лица над 55-годишна възраст в „Херос”ООД за обучители. Изработване на график за провеждане на обучението.По разработените планове за обучение на обучители Изпълнителят провежда обучителен курс от 2 модула - „Психология и същност на тренинга” – 25 уч.часа и „Планиране, контрол и оценка на процеса на обучение”- 20 уч.часа, за да могат заетите 9 лица над 55 годишна възраст да придобият специфични похвати и техники , така че да споделят с по-младите си колеги своите професионални умения и опит. Сертифициране на обучените обучители. Дейност 4 : Провеждане на обучение на работното място на заетите в „Херос”ООД работници и служители от обучените за обучители лица над 55 годишна възраст. Изработване на график за провеждане на тематичните обучения – 10 броя, всяко от които по 50 учебни часа.По разработените тематични планове за обучение на работното място, обучителите чрез специфични похвати и техники споделят с по-младите си колеги /70 лица/ своите професионални умения и компетенции.
Лицата от целевата група са разпределени в 10 групи, както следва:
- швачи – 4 групи;
- гладачи – 1 група;
- спомагателни работници – 1 група;
- материално отговорни лица – 1 група;
- административен персонал- 1 група;
- обслужващ персонал – 1 група.
Всяка група е обучавана според конкретната специфична нужда на звеното в предприятието в рамките на 50 учебни часа.
Дейност 5 : Оборудване на място за хранене и въвеждане в експлоатация; Оборудване на кухня на мястото за хранене с конвекторна фурна, тостер , шкаф-маса хладилна и микровълнова фурна и пускане в експлоатация, за създаване на условия за здравословно хранене на заетия персонал в „Херос”ООД. Дейност 6 : Оборудване на място за отдих и въвеждане в експлоатация Оборудване на място за активен отдих и почивка със закупуване на крос тренажор, гребен тренажор и комбиниран уред и въвеждането му в експлоатация Дейност 7 : Въвеждане на гъвкави форми на заетост – ротация на работното място 14 заети лица ще преминат на гъвкави форми на заетост – ротация на работното място. Това е предпоставка за създаване на множество умения, гарантиращи устойчива заетост, а не гарантирано работно място. Дейност 8 :Информиране и публичност. Разработва се План за информиране и публичност, съгласно изискванията посочени в чл.2-10 и Приложение 1 на Регламент № 1828/2006 за комуникация, визуализация и информиране на обществото за целите на проекта и резултатите от реализацията му. В предварителният план за информиране и публичност са заложени – пресконференции за откриване и закриване на проекта, публикации в местната преса –2 броя, изработка и разпространение на плакати и брошури, рекламни материали, информационни табели и др. рекламни материали. Дейност 9 : Управление на проекта. Дейността се изпълнява от Кандидата чрез сформиран екип за управление на проекта. Установява системи за управление и мониторинг на проекта. Координира и съгласува дейностите по изпълнение на проекта. Наблюдава и контролира изпълнението на проекта. Кандидатът подготвя тръжни документи и избира изпълнители по ПМС 55. Анализира информацията и изготвя междинни отчети (на тримесечие) и финален отчет за изпълнение на проекта. Осъществява непрекъснат финансов мониторинг и контрол на разходваните средства. Представя проекта пред медиите.
|