Дейности:
|
Дейност 1: Сформиране на екип за работа по проекта и провеждане на пресконференция. В рамките на настоящата дейност ще бъде сформиран екипа за управление на проекта, ще се проведе първата среща, на която ще бъде разгледан графика за изпълнение на проекта и ще се разпределят ролите и отговорностите. Ще бъде подготвена и проведена пресконференция за оповестяване стартирането на проекта, дейностите по него, заложените цели и очаквани резултати. Дейност 2: Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнител. Процедурите за избор на изпълнители ще бъдат изцяло съобразени с ПМС 55 и изискванията на Управляващия орган. За всяка от петте процедури за избор на изпълнители ще бъде публикувана покана, съобразно изискванията на ПМС 55 и Ръководството на бенефициента. Към провеждане на процедурите ще се пристъпи едва след получаване на одобрение от Управляващия орган. Проведената процедура, заедно с всички оферти и документите по оценяване на кандидатите ще бъдат изпратени на Управляващия орган. Дейност 3: Изготвяне на планове за обучение и кариерно развитие. Ще бъдат изготвени плановете за обучение и кариерно развитие на 21 заети лица в рамките на „Лъки-Ю” ООД. На всички служители ще бъде даден равен достъп както до информация за предстоящите събития по проекта, така и за възможностите за включване в него. Дейност 4: Провеждане на анкета, избор на служители и включване в гъвкави форми на заетост. Ще бъде проведена втора анкета сред служителите на кандидата, за да бъдат определени желаещите за включване в гъвкави форми на заетост – 20 лица. На всички служители от целевите групи по програмата ще бъде даден равен достъп както до информация за предстоящите събития по проекта, така и за възможностите за включване в него. С желаещите служители ще бъдат проведени срещи и с тях ще бъдат сключени анекси към трудовите им договори, съобразно заявените от тях желания. Дейност 5: Сключване на договори, провеждане на срещи с избраните изпълнители и изготвяне на информационни материали. Към сключване на договори с избраните изпълнители ще се пристъпи след получаване на одобрение за проведените тръжни процедури от страна на Управляващия орган. След получаване на одобрение ще бъдат подписани договорите и ще се организират срещи с всеки от избраните изпълнители. В рамките на тази дейност ще бъдат изработени и разпространени информационните материали по проекта, съгласно изискванията на програмата и заложеното по проектно предложение. Дейност 6: Извършване на ремонтните работи по стаите за отдих на служителите. В периода между петият и десетият проектен месец ще бъде извършен ремонт на стаите за отдих на персонала от избрания за целта изпълнител. Ще бъдат ремонтирани три помещения за почивка, които са избрани с цел осигуряване на най-голямо удобство на персонала. Едната битова стая се намира най-близо до единия вход на сградата, който се ползва постоянно от 12 служители – шофьори на леки и тежкотоварни автомобили. Второто помещение за почивка е разположено в централната част на склада и целта му е да обслужва основно складовите работници и демонстраторите - 25 служители. Третата битова стая се намира на втория етаж на сградата и е предназначена за останалата част от персонала – администрация и продавач – консултанти – общо 17 души. Процесът ще бъде стриктно мониториран от кандидата, за да се гарантира спазване на заложените срокове и постигане на максимално качество. Дейност 7: Провеждане на обучение по презентационни умения. През петия проектен месец ще бъде проведено обучение по презентационни умения на Росийка Михайлова Иванова. Обучението ще бъде е продължителност 45 учебни часа. Дейност 8: Сформиране на групи за вътрешнофирмено обучение и изготвяне на графици. В рамките на петия проектен месец, екипа за работа по проекта ще разпредели желаещите да се включат във вътрешнофирменото обучение по групи и ще определи детайлен план – график за всяка група, съдържащ конкретните дни и часове на провеждане. Дейност 9: Провеждане на вътрешнофирмено обучение. В рамките на настоящата дейност ще се проведе вътрешнофирмено обучение за оптимизиране на дистрибуцията в „Лъки – Ю” ООД. То ще бъде проведено на работното място с откъсване от работния процес. Дейност 10: Приключване на ремонтните работи и приемане на обектите. В рамките на единадесетия проектен месец избраните изпълнители ще приключат ремонтните работи по помещенията за почивка на персонала и обектите ще бъдат приети от кандидата. Дейност 11: Закупуване и доставка на заложеното по проекта оборудване. Към закупуване и доставка на заложеното по проекта оборудване ще се пристъпи след като бъдат приети без забележки ремонтираните обекти по дейност 5 в предвидените срокове и съгласно изискванията, заложени в настоящия проекти и в на проведената тръжна процедура. Дейност 12: Приключване на вътрешнофирменото обучение и събиране на обратна връзка. В края на вътрешнофирменото обучение ще бъде раздадена анкета за удовлетвореност от всяко конкретно обучение в няколко насоки: качество на учебното съдържание, качество на преподаване, доколко адекватно са подбрани темите в съответствие с нуждите на служителите, начини на провеждане на обучението и други. Дейност 13: Мониторинг, контрол и отчетност на цялостната дейност по проекта. Мониторинга и контрола обхваща цялостната дейност по проекта – от провеждане на процедурите за избор на подизпълнители, през качеството на реализираните основни дейности и дейностите по информиране и публичност, до оценката на ефекта и анализа на постигнатите резултати. Под контрол в рамките на заложената дейност разбираме както вътрешния, така и съдействието на Водещата организация за провеждане на външен контрол от страна на структурите на Възложителя. В този аспект, за осигуряване на максимална прозрачност, ще наблегнем върху коректното отчитане на проекта в технически и финансов аспект. Ще се изготвят междинни доклади, съдържащи пълна информация за всички страни от изпълнението на дейностите за съответния период. Освен това ще бъде осигурен пълен достъп до техническата и финансова документация по проекта. Дейност 14: Оценка на изпълнението, анализ на ефективността и провеждане на пресконференция за оповестяване на резултатите от проведените дейности. Последният месец от план- графика е предвиден за оценка на изпълнението и анализ на ефективността, които ще се базират на събраната от вътрешния мониторинг информация през целия период на проекта. Ще бъде проведена заключителна пресконференция за оповестяване на резултатите от проведените дейности.
|