Дейности:
|
Дейност 1. Анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност в “ЕКИП ХОЛДИНГ” ЕООД • В анализа на дейността ще бъдат застъпени следните елементи:
• Увод, в който се описва сегашното състояние на предприятието и организацията на работния процес
• Изложение и анализ, в които ще бъдат анализирани силните и слабите страни в структурата на работния процес в “ЕКИП ХОЛДИНГ” ЕООД и какви оценки на риска са разработени и внедрени
• Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност, където експертите ще обосноват и опишат как ще се прилага и усъвършенства организацията на трудовата дейност. Ще бъдат и определени методите и средствата, които ще бъдат използвани за отчитане на дейността и повишаване на трудовата дейност на служителите в “ЕКИП ХОЛДИНГ” ЕООД Заключение
Дейност 2. Подобряване условията на труд, чрез реконструкция на отоплителната система в производствената база на “ЕКИП ХОЛДИНГ” ЕООД Предвижда се да се закупи оборудване, чрез обществена поръчка за да се възстанови съществуваща, но неработеща отоплителна система в производствените помещения на фирмата.
Към настоящия момент производствените помещения на фирмата са неотопляеми, което създава изключителен дискомфорт при работа в по –студените сезони и е предпоставка за повече заболявания сред работниците и намаляване на производителността.
Възстановяването на отоплителната система ще създаде условия за пълноценен работен процес.
Дейност 3. Закупуване на предпазни средства и специално работно облекло. Ще бъдат закупени лични предпазни средства и специално работно облекло, чрез обществена поръчка, както за работещите в производствените помещения , така и за тези които работят извън тях – здаромазачи, кофражисти,общи работници в строителството и др Дейност 4. Обучение на служители за безопасна работа с нововъведеното оборудване и технологии Ще бъде избрана обучаваща организация, която да обучи служители на фирмата за безопасна работа с отоплителни съоръжения.
Предвиденото обучение е съобразно изискванията на нормативните документи за квалификацията на работещите с топлотехнически инсталации.
Дейност 5. Управление на проекта Тази дейност ще се извършва от управленския екип на проекта по време на целия период на реализация на проекта и ще включва:
• Наблюдение на изпълнението за установяване и предвиждане на отклонения от плана на проекта;
• Наблюдение и контрол на дейностите по проекта по отношение на време, използвани ресурси и постигнато качество на за отделните етапи.
• Изготвяне на технически и финансови отчети за изпълнението на проекта;
• Провеждането на срещи на екипа на проекта за установяване на постигнатия напредък;
• Управление на обхвата, времето, разходите, рисковете, комуникациите, промените и измерителите на проекта от страна на неговия управленски екип;
• Предприемане на корективни мерки, за да се осигури изпълнението на проекта навреме, в рамките на бюджета и с необходимото качество;
Дейност 6. Публичност и визуализация Тази дейност ще се осъществи посредством съпътствуваща Програма за публичност и визуализация на Проекта, която състои в публикуване на три информационни материала, организиране на две пресконференции- при стартирането и приключването на проекта, непрекъснато актуализиране на информацията за дейностите по проекта в сайта на “ЕКИП ХОЛДИНГ” ЕООД, поставяне на две информационни табели, в съответствие с изискванията в „Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по ОП РЧР).
Екипът за управление на проекта ще бъде отговорен и за изпълнение на Програмата за публичност и визуализация на Проекта
|