Дейности:
|
Дейност 1. Изграждане на операционен мениджмънт - подготовка и изпълнение. Дейността ще осигури сформиране на екип, който да организира и ръководи изпълнението на проекта, неговия мониторинг и координация на дейностите. Мениджмънтът на проекта ще носи отговорността да управлява и сключва договорите между членовете на екипа и Кандидата. С тази дейност се цели още създаване на методология за управление на проекта, както и адаптиране на Плана за действие на проекта към актуалното време и окончателното разпределение на задачите между членовете в екипа за управление на проекта. Дейност 2. Управление на проекта - подготовка. Изпълнението на дейността покрива нуждата от координиране на дейностите от Екипа за управление на проекта и ежемесечното отчитане на етапите на работа. Изпълнението на конкретните действия, заложени в дейността гарантира успешното изпълнение на необходимите дейности, свързани с финансовия контрол и финансовото осигуряване на управлението на проекта. Дейност 3. Анализ и проектиране на организацията на трудовата дейност - подготовка и изпълнение. Дейността ще осигури необходимата теоретична и практическа основа за анализ на следните елементи на системата за организация на труда:
- Разделение и коопериране на труда;
- Организация на работното място;
- Форми на организацията на труда;
- Методи на работа;
- Трудови стандарти;
- Режими на труд и почивка.
Дейност 4. Внедряване на проектираните и усъвършенстваните елементи на организацията на труда - подготовка и изпълнение. Необходимостта от внедряването на проектираните и усъвършенствани елементи в системата на организацията на труда се обуславя от нуждата от практическо реализиране и въвеждане на елементите на системата за организацията на труда, което да доведе до повишаване на производителността и конкурентоспособността на труда в „АДЕЛ-М” ЕООД. Дейност 5. Реконструкция и обезопасяване на съществуващи обекти, свързани с подобряването на условията на труда - подготовка. В рамките на дейността ще бъдат извършени реконструкция и обезопасяване на битови помещения в складовата база на "АДЕЛ - М" ЕООД в село Изворище. С изпълнението на дейността ще бъде осъществен текущ ремонт на битови помещения в база на фирмата.
Съгласно чл. 282 от КТ, работодателят е длъжен да осигурява условия за санитарно-битово обслужване на работниците и служителите съобразно санитарните норми и изисквания.
В дейността се предвижда да бъдат извършени дейности за подмяна на съществуващи санитарно-хигиенни съоръжения, дограма, саниране и хигиенизиране на помещенията, осигуряване на топла течаща вода, с което ще се постигне оптимизиране на условията на труд и санитарно-битовото обслужване на работещите. Всички тези действия ще осигурят по-добри условия на труд на работниците.
Дейност 6. Закупуване на предпазни средства и специално работно облекло - подготовка. В съответствие с разпоредбите на Наредба №3/2001 за минималните изисквания за безопасност и опазването на здравето на работещите при използването на ЛПС на работното място, работодателят е осигурил един минимум от ЛПС, които, предвид изпълняваните дейности и съществуващите опасности за здравето и безопасността на работниците, не са достатъчни да осигурят адекватна защита. Във връзка с конкретните условия на труд в предприятието, свързани с влиянието на редица вредни фактори и рискове от наранявания, травми и професионални заболявания се налага да се закупят нови по-модерни, по-сигурни и осигуряващи безопасността и здравето при работа лични предпазни средства и специално работно облекло. Дейност 7. Наблюдение и контрол на изпълнението на дейностите и постигнатите резултати - подготовка. Дейността ще осигури наличието на постоянна информация, която ще бъда стабилна основа за осъществяването постоянен контрол и вътрешно оценяване. Постоянният контрол и вътрешното оценяване по проекта ще включват дейности по създаване на системи за наблюдение на процеса на изпълнение на проекта и за самооценка и въвеждане на корекции. Дейност 8. Популяризиране на проекта и на ОП „Развитие на човешките ресурси - подготовка. Дейността предвижда отпечатване на дипляни, плакати и табла, и тяхното разпространение. Предвиждат се още публикации и съобщения за проекта в интернет и в специализирания печат. Всички тези действия целят информацията за проекта, процедурата „Безопасен труд” и ОП „РЧР” да достигне до максимален брой малки, средни и големи предприятия. Дейност 9. Отчитане на изпълнението на дейностите по проекта - подготовка. Изпълнението на дейността включва изготвяне на:
- месечни справки;
- междинни и заключителен технически доклади;
- междинни и окончателен финансови отчети
- декларации за допустимите разходи.
Дейност 10. Анализ и оценка на постигнатите резултати от изпълнението на дейностите по проекта - подготовка. Изпълнението на дейността ще даде възможност за анализ на резултатите от проектирането и усъвършенстването на системата на организация на трудовата дейност. Необходимостта от нея се обуславя от нуждата от разработване на анализ и оценка на състоянието на организацията на труда след внедряването на проектираните и усъвършенствани елементи. Направеният анализ ще съдържа оценка за дейностите изпълнени по проектното предложение и оценка относно ефекта от тях за усъвършенстването на организацията на труда и за подобряване на здравословните и безопасни условия на труд. Дейност 2. Управление на проекта - изпълнение. Изпълнението на дейността покрива нуждата от координиране на дейностите от Екипа за управление на проекта и ежемесечното отчитане на етапите на работа. Изпълнението на конкретните действия, заложени в дейността гарантира успешното изпълнение на необходимите дейности, свързани с финансовия контрол и финансовото осигуряване на управлението на проекта Дейност 5. Реконструкция и обезопасяване на съществуващи обекти, свързани с подобряването на условията на труда - изпълнение. В рамките на дейността ще бъдат извършени реконструкция и обезопасяване на битови помещения в складовата база на "АДЕЛ - М" ЕООД в село Изворище. С изпълнението на дейността ще бъде осъществен текущ ремонт на битови помещения в база на фирмата.
Съгласно чл. 282 от КТ, работодателят е длъжен да осигурява условия за санитарно-битово обслужване на работниците и служителите съобразно санитарните норми и изисквания.
В дейността се предвижда да бъдат извършени дейности за подмяна на съществуващи санитарно-хигиенни съоръжения, дограма, саниране и хигиенизиране на помещенията, осигуряване на топла течаща вода, с което ще се постигне оптимизиране на условията на труд и санитарно-битовото обслужване на работещите. Всички тези действия ще осигурят по-добри условия на труд на работниците.
Дейност 6. Закупуване на предпазни средства и специално работно облекло - изпълнение. В съответствие с разпоредбите на Наредба №3/2001 за минималните изисквания за безопасност и опазването на здравето на работещите при използването на ЛПС на работното място, работодателят е осигурил един минимум от ЛПС, които, предвид изпълняваните дейности и съществуващите опасности за здравето и безопасността на работниците, не са достатъчни да осигурят адекватна защита. Във връзка с конкретните условия на труд в предприятието, свързани с влиянието на редица вредни фактори и рискове от наранявания, травми и професионални заболявания се налага да се закупят нови по-модерни, по-сигурни и осигуряващи безопасността и здравето при работа лични предпазни средства и специално работно облекло. Дейност 7. Наблюдение и контрол на изпълнението на дейностите и постигнатите резултати - изпълнение. Дейността ще осигури наличието на постоянна информация, която ще бъда стабилна основа за осъществяването постоянен контрол и вътрешно оценяване. Постоянният контрол и вътрешното оценяване по проекта ще включват дейности по създаване на системи за наблюдение на процеса на изпълнение на проекта и за самооценка и въвеждане на корекции. Дейност 8. Популяризиране на проекта и на ОП „Развитие на човешките ресурси - изпълнение. Дейността предвижда отпечатване на дипляни, плакати и табла, и тяхното разпространение. Предвиждат се още публикации и съобщения за проекта в интернет и в специализирания печат. Всички тези действия целят информацията за проекта, процедурата „Безопасен труд” и ОП „РЧР” да достигне до максимален брой малки, средни и големи предприятия. Дейност 9. Отчитане на изпълнението на дейностите по проекта - изпълнение. Изпълнението на дейността включва изготвяне на:
- месечни справки;
- междинни и заключителен технически доклади;
- междинни и окончателен финансови отчети
- декларации за допустимите разходи.
Дейност 10. Анализ и оценка на постигнатите резултати от изпълнението на дейностите по проекта - изпълнение. Изпълнението на дейността ще даде възможност за анализ на резултатите от проектирането и усъвършенстването на системата на организация на трудовата дейност. Необходимостта от нея се обуславя от нуждата от разработване на анализ и оценка на състоянието на организацията на труда след внедряването на проектираните и усъвършенствани елементи. Направеният анализ ще съдържа оценка за дейностите изпълнени по проектното предложение и оценка относно ефекта от тях за усъвършенстването на организацията на труда и за подобряване на здравословните и безопасни условия на труд.
|