Дейности:
|
Дейност 1. Изграждане на операционен мениджмънт - подготовка и изпълнение. Създаване на екип отговарящ за управлението, наблюдението и координацията по дейностите на проекта; сключване на договори между членовете на екипа и Кандидата. Създаване на методология за управление на проекта; адаптиране на Плана за действие на проекта към актуалното време и окончателното разпределение на задачите между членовете в екипа за управление на проекта. Финансово осигуряване на дейностите по проекта. Финансово и техническо отчитане на изпълнението на проекта. Дейност 2. Управление на проекта - подготовка Координиране на дейностите от Екипа за управление на проекта. Ежемесечно отчитане за хода на работата. Периодичен финансов контрол. Финансово осигуряване на управлението на проекта. Дейност 3. Анализ на състоянието на организацията на трудовата дейност - подготовка и изпълнение. На анализ ще бъдат подложени следните елементи на системата за организация на труда:
- Разделение и коопериране на труда;
- Форми на организацията на труда;
- Организация на работното място;
- Методи на работа;
- Режими на труд и почивка;
- Трудови стандарти.
Ще бъдат установени силните и слабите страни в структурата на организационната дейност на трудовия процес, на базата на което ще бъде обоснована нуждата от оптимизирането на организацията на трудовата дейност като цяло или на отделни нейни елементи.
Дейност 4. Проектиране и усъвършенстване на организацията на трудовата дейност - подготовка и изпълнение На база на изготвения диагностичен анализ ще се пристъпи към проектиране или усъвършенстване на всички или някой от елементите на организацията на труда. Проектът ще бъде съобразен със стратегията и политиката на организацията. Дейност 5. Въвеждане на проектираните елементи на организацията на трудовата дейност - подготовка и изпълнение. Въвеждане на проектираните и/или усъвършенстваните елементи в системата на организацията на труда. Дейност 6. Анализ на състоянието безопасните и здравословни условия на труд - подготовка и изпълнение. Основните задачи, за проверка и анализ на здравословните и безопасни условия на труд са:
- Основни етапи, методи и документация, свързани с процеса на проучване и измерване на параметрите на работната среда;
- Процедурите, показателите и периодичността на проучванията на влиянието на вредните въздействия на условията на труд върху заетите;
- Основни процедури, етапи и методи на процеса на създаване и поддържане на здравословни и безопасни условия на труд;
- Документирането на задълженията на преките ръководители, функционалните звена, комитетите и групите по условия на труд на работниците и на служителите в областта на Здравословните и безопасни условия на труд (ЗБУТ).
- Водене и съхраняване на съответните регистри и документация свързани със ЗБУТ.
Дейност 7. Проектиране и усъвършенстване на системата за здравословни и безопасни условия на труд - подготовка и изпълнение. На база на изготвения диагностичен анализ ще се пристъпи към проектиране или усъвършенстване на системата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд. Проектът ще бъде съобразен със стратегията и политиката на организацията в областта на човешките ресурси, законовите разпоредби и др. Дейност 8. Въвеждане на усъвършенстваните елементи на системата за здравословни и безопасни условия на труд - подготовка и изпълнение. Въвеждане на елементите на Здравословни и безопасни условия на труд (ЗБУД), които са подобрени в реалните условия на работа в хотела, за да бъдат усвоени, адаптирани и оценени на практика. Дейност 9. Разработване на система за контрол и периодично актуализиране на организация и условия на труд - подготовка и изпълнение. Разработване и внедряване на система чрез която да бъдат постигнати следните цели:
- Постоянен контрол върху разработените и внедрени стандарти за безопасен труд;
- Периодично актуализиране на разработените и внедрени стандарти за безопасен труд.
Разработването на тази система е необходимо условие за трайно подобряване на условията на труд във фирмата, както и за постигане на устойчивост на резултатите постигнати с проектното предложение.
Дейност 10. Закупуване на предпазни средства и специално работно облекло - подготовка и изпълнение. В съответствие с разпоредбите на Наредба №3/2001 за минималните изисквания за безопасност и опазването на здравето на работещите при използването на ЛПС на работното място, работодателят е осигурил един минимум от ЛПС, които, предвид изпълняваните дейности и съществуващите опасности за здравето и безопасността на работниците, не са достатъчни да осигурят адекватна защита. Във връзка с конкретните условия на труд в предприятието, свързани с влиянието на редица вредни фактори и рискове от наранявания, травми и професионални заболявания се налага да се закупят нови по-модерни, по-сигурни и осигуряващи безопасността и здравето при работа лични предпазни средства и специално работно облекло. Дейност 11. Популяризиране на проекта и на ОП „Развитие на човешките ресурси” - подготовка. Отпечатване на листовки, дипляни, плакати и табла. Публикации в специализирани издания и съобщения за проекта на интернет страницата на хотела и в специализиран сайт. Дейност 12. Наблюдение и вътрешен мониторинг за изпълнението на дейностите и резултатите от тях - подготовка и изпълнение. Въвеждане на система за вътрешна оценка; наблюдение, самооценка, въвеждане на корективи. Дейност 13. Междинно и финално отчитане на изпълнението на дейностите по проекта - подготовка. Изготвяне на: месечни справки; междинни и заключителен технически доклади; междинни и окончателен финансови отчети и на съответните декларации за допустимите разходи. Дейност 14. Анализ и оценяване на резултатите от изпълнение на дейностите по проекта - подготовка и изпълнение. Разработване оценка на състоянието на организацията на труда и ЗБУТ след въвеждането на система за усъвършенстване. Направеният анализ ще съдържа оценка за дейностите изпълнени по проектното предложение и доколко те са спомогнали за усъвършенстването на организацията на труда и за подобряване на здравословните и безопасни условия на труд. Дейност 2. Управление на проекта - изпълнение Координиране на дейностите от Екипа за управление на проекта. Ежемесечно отчитане за хода на работата. Периодичен финансов контрол. Финансово осигуряване на управлението на проекта. Дейност 11. Популяризиране на проекта и на ОП „Развитие на човешките ресурси” - изпълнение. Отпечатване на листовки, дипляни, плакати и табла. Публикации в специализирани издания и съобщения за проекта на интернет страницата на хотела и в специализиран сайт. Дейност 13. Междинно и финално отчитане на изпълнението на дейностите по проекта - изпълнение. Изготвяне на: месечни справки; междинни и заключителен технически доклади; междинни и окончателен финансови отчети и на съответните декларации за допустимите разходи.
|