ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.12-0323-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Повишаване на конкурентоспособността на „Подемкран” АД
Бенефициент:
"ПОДЕМКРАН" АД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
04.04.2012
Начална дата:
27.04.2012
Дата на приключване:
27.04.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град
Описание
Описание на проекта:
Обща цел на проекта: Настоящият проект е част от дългосрочната стратегия на „Подемкран” АД за разширяване на дейността и въвеждане на системи за управление с цел повишаване с поне 10 % на конкурентоспособността на предприятието. Ръководният състав на компанията насочва общо своите усилия към трансформирането на дружеството в едно силно конкурентоспособно предприятие като специфични усилия ще бъдат насочени към модернизация на управлението, с оглед развитието на конкурентните му предимства на вътрешния и международния пазар.
Дейности:
Дейност 1 (Подготовка на тръжна документация)
Дейност 2 (Провеждане на тръжни процедури и сключване на договори с изпълнители)
Дейност 3 (Доставка и инсталиране на компютърно оборудване)
Дейност 4 (Въвеждане на допълнителни модули /Управление на взаимоотношенията с клиенти; Управление на производството и складовете с баркодове ; Управление на качеството/ към софтуерна система за управление на ресурсите в предприятието /ERP-система/
Дейност 5 (Вуализация- изработка и монтаж на информационна табела и стикери)
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
СТЕМО
"САЙМИКС БЪЛГАРИЯ" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
201 525 BGN
Общ бюджет:
268 133 BGN
БФП:
201 100 BGN
Общо изплатени средства:
201 100 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
201 100
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
201 100 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
201 100 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
170 935
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
170 935 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
170 935 BGN
В т.ч. Национално финансиране
30 165
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
30 165 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
30 165 BGN
Финансиране от бенефициента
67 175
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой създадени работни места
Индикатор 2
брой проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии
Индикатор 3
брой лицензии/протоколи/ръководства за функциониране на въведените системи за управление в предприятията
Индикатор 4
Създадени инвестиции
Индикатор 5
: Въведени 3 допълнителни модула (Управление на взаимоотношенията с клиенти; Управление на производството и складовете с баркодове; Управление на качеството) към системмата за управление на ресурсите в предприятието (ERP-система)
Индикатор 6
Закупен Сървър за работа с допълнителните модули към ERP- системата
Индикатор 7
Закупени Терминални работни станции за работа с допълнителните модули към ERP-системата
Индикатор 8
Закупени Терминали за работа с допълнителните модули към ERP-системата
Индикатор 9
Намаляване на времето за обработка на офертите и потвърждаване на поръчките с до 15%;
Индикатор 10
Намаляване на времето за изпълнение на производствените поръчки с до 20%
Индикатор 11
Намаляване на стоковите запаси с до 10%
Индикатор 12
Намаляване на себестойността на продукцията с до 5%
Индикатор 13
Намaляване на рекламациите и гаранционните ремонти с до 10%
Индикатор 14
Намаляване на грешките при въвеждане на информация с до 90%;
Индикатор 15
Увеличение на приходите от продажби с до 10%;
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз