ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.12-0564-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Повишаване на конкурентоспособността чрез въвеждане на система за управление на работата с клиенти в ИНТЕГРАЛ УЪРК ЕНД ТРАВЪЛ ООД
Бенефициент:
"Интеграл Уърк енд Травъл" ООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
04.04.2012
Начална дата:
27.04.2012
Дата на приключване:
27.10.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на настоящото проектно предложение е да осигури устойчиво развитие и да повиши конкурентоспособността на ИНТЕГРАЛ УЪРК ЕНД ТРАВЪЛ ООД чрез оптимизиране, модернизация и подобряване на работата с клиенти, като фактор за устойчиво развитие на националния пазар и европейския пазар.
Дейности:
Дейност 1 „Проектен старт”
Подготовка за Дейност 2: Провеждане на процедура за избор на изпълнител на дейност 2 „Услуги по разработване и въвеждане на Система за управление на работата с клиенти (CRM система)”
Изпълнение на Дейност 2: Услуги по разработване и въвеждане на Система за управление на работата с клиенти (CRM система)
Подготовка и изпълнение на Дейност 3: Визуализация на проекта
консултантски услуги по изготвяне на проектното предложение
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Дегри Консултинг" ЕООД
Реклама Консулт ЕООД
"АЙСИДЖЕН КОРПОРЕЙШЪН" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
255 187 BGN
Общ бюджет:
339 490 BGN
БФП:
254 618 BGN
Общо изплатени средства:
254 618 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
254 618
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
254 618 BGN
2015
0 BGN
254 618 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
216 425
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
216 425 BGN
2015
0 BGN
216 425 BGN
В т.ч. Национално финансиране
38 193
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
38 193 BGN
2015
0 BGN
38 193 BGN
Финансиране от бенефициента
85 063
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой създадени работни места
Индикатор 2
брой проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии
Индикатор 3
брой лицензии/протоколи/ръководства за функциониране на въведените системи за управление в предприятията
Индикатор 4
Индикатор 1: Разработена Система за управление на работата с клиенти (CRM система)
Индикатор 5
Индикатор 2: Въведена Система за управление на работата с клиенти (CRM система)
Индикатор 6
Индикатор 3: Обучени служители на дружеството за работа със CRM система
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз