ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.12-0285-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
ВЪВЕЖДАНЕ НА ISO 9001, CE МАРКИРОВКА И СОФТУЕРНИ СИСТЕМИ ЗА ЕЛЕКТРОННО УПРАВЛЕНИЕ НА БИЗНЕСА
Бенефициент:
"И.Н.А. Трейдинг" ООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
04.04.2012
Начална дата:
27.04.2012
Дата на приключване:
27.04.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град
Описание
Описание на проекта:
Понастоящем Българските МСП изостават значително в много области. Липсата на инвестиции в съвременни технологии, международно признати стандарти и управление на качеството (настоящият проект предвижда въвеждането на такива стандарти), високата енергоемкост на производствения процес, ниската производителност на труда, както и ниското ниво на управленски способности, се считат за най-съществените пречки за развитието на българските МСП. За да се наложат и да се превърнат в конкурентоспособен участник в Общия пазар на ЕС (вкл. да покрият високите изисквания за качество), МСП трябва да разполагат със средства и решения необходими за подобряване на тяхната конкурентоспособност и растеж на европейския пазар, да бъдат поощрявани инвестициите и да бъдат подобрени управленските умения.
Дейности:
Дейност 1, „Определяне на ръководител проект и асистент по проекта”
Дейност 2, „Подготовка на тръжно досие и съпътстваща документация
Дейност 3, „Провеждане на търг за избор на консултант, избор на консултант и подписване на договор.”
Дейност 4, „Въвеждане ISO 9001” и въвеждане на СЕ маркировка”
Дейност 5, „Сертифициране на ISO 9001”
Дейност 6, „Мониторинг и цялостна комуникация”
Дейност 7, „Финансово отчитане на дейностите по проекта”
Дейност 8, "Визуализация на проекта"
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"КЮ ЕЙ СИ" ООД
"Дегри Консултинг" ЕООД
"Бюро веритас Варна" ЕООД
"3Н 97" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
110 534 BGN
Общ бюджет:
145 348 BGN
БФП:
109 011 BGN
Общо изплатени средства:
109 011 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
109 011
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
109 011 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
109 011 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
92 659
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
92 659 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
92 659 BGN
В т.ч. Национално финансиране
16 352
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
16 352 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
16 352 BGN
Финансиране от бенефициента
36 845
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой създадени работни места
Индикатор 2
брой проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии
Индикатор 3
брой сертификати, въведени в подкрепените предприятия
Индикатор 4
брой лицензии/протоколи/ръководства за функциониране на въведените системи за управление в предприятията
Индикатор 5
Създаване на инвестиции
Индикатор 6
Извършено проучване на нуждите на дружеството спрямо възможностите на пазара на софтуер/оборудване/услуги
Индикатор 7
1. Изгтвени документи за провеждане на тръжни процедури за избор на доставчик/доставчици на софтуера, оборудването или системата за управление; 2. Проведена оценка на кандидатите; 3.Подписани договори за доставка.
Индикатор 8
1. Подготвени междинни отчети; 2. Подготвени окончателни отчети.
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз