ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.12-0927-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Повишаване конкурентоспособността на „Химически продукти” ООД чрез постигане съответствие на продукти съгласно БДС EN 14303:2009 и внедряване на система за управление на ресурсите
Бенефициент:
"ХИМИЧЕСКИ ПРОДУКТИ" OOД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
04.04.2012
Начална дата:
27.04.2012
Дата на приключване:
27.04.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Югоизточен               Ямбол                    Ямбол
Описание
Описание на проекта:
Повишаване конкурентоспособността на Дружеството чрез постигане съответствие на продукти, производство на „Химически продукти“ ООД съгласно БДС EN 14303:2009 и внедряване на система управление на ресурсите (ERP)
Дейности:
Подготовка и изпълнение на Дейност 1 Създаване на организационна среда за изпълнението на проекта, мониторинг, отчетност, управление на необходимите за това ресурси – финансови и човешки.
Подготовка и изпълнение на Дейност 2 Подготовка и провеждане на тръжна процедура за избор на акредитиран орган по БДС ЕN 14303 за извършване на първоначално изпитване на всички изискуеми характеристики на продуктите от минерална вата. Закупуване и въвеждане в експлоатация на специализирано мобилно маркиращо устройство за полагане на СЕ марк информация
Подготовка и изпълнение на Дейност 3 Подготовка провеждане на тръжна процедура за избор на Система за управление на ресурсите (ERP) и внедрител. Закупуване и въвеждане в експлоатация на сървър за внедряване на ERP система с инсталиран софтуер и включени лицензии за 7 потребители
Подготовка и изпълнение на Дейност 4 Подготовка и провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик на специализирано етикиращо и маркиращо оборудване за производството и осъществяване на доставката. Закупуване и въвеждане в експлоатация на специализиран етикетен принтер за полагане на СЕ марк информация
Подготовка и изпълнение на Дейност 5 Подготовка и провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик на сървър за внедряване на ERP система с инсталиран софтуер и включени лицензии и маршрутизатор с интегрирано управление на мрежовата сигурност (U Закупуване и въвеждане в експлоатация на маршрутизатор с интегрирано управление на мрежовата сигурност (UTM рутер) с инсталиран софтуер
Подготовка и изпълнение на Дейност 6 Извършване на всички изискуеми изпитвания и процедури от акредитиран орган по БДС ЕN 14303, постигане на продуктово съответствие и полагане на СЕ маркировка. Удостоверяване съответствието на различни диаметри, дебелини и плътности на тръбна изолация, ламелна вата и плочи, и извършване на всички дейности по изпитвания на характеристикитие им за постигане на СЕ маркировка съгл. БДС EN 14303
Подготовка и изпълнение на Дейност 7 Внедряване на система за управление на ресурсите Закупуване на специализиран софтуер ERP система
Подготовка и изпълнение на Дейност 8 Дейности по визуализация на проекта.
Дейност 9:Консултантски услуги за изготвяне на проектно предложение
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Фондация "ГИС- Трансфер Център"
„Счетоводна къща - КОРЕКТ”ООД
"Инфо плюс"
Девал-Пакаджинг Енд Кодинг
Научно-изследователски институт по строителни материали
Принтекс
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
67 050 BGN
Общ бюджет:
84 141 BGN
БФП:
63 106 BGN
Общо изплатени средства:
63 106 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
63 106
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
63 106 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
63 106 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
53 640
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
53 640 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
53 640 BGN
В т.ч. Национално финансиране
9 466
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
9 466 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
9 466 BGN
Финансиране от бенефициента
22 350
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой създадени работни места
Индикатор 2
брой сертификати, въведени в подкрепените предприятия
Индикатор 3
брой лицензии/протоколи/ръководства за функциониране на въведените системи за управление в предприятията
Индикатор 4
Индикатор 3: Създадени инвестиции (лева) (Определение: брутни инвестиции, направени от подкрепените предприятия)
Индикатор 5
Индикатор 1: Брой сертификати за продуктово съответствие, въведени в предприятието
Индикатор 6
Индикатор 2: Внедрена система за управление на ресурсите
Индикатор 7
Индикатор 3: Реализирани инвестиции в ДА
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз