ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.12-1110-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Увеличаване на конкурентоспособността на „ТМТ-Елком” ООД чрез въвеждане на Интегрирана софтуерна система за управление на бизнеса (ИССУБ).
Бенефициент:
"ТМТ - ЕЛКОМ" ООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
04.04.2012
Начална дата:
27.04.2012
Дата на приключване:
27.04.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на настоящия проект е повишаване на конкурентоспособността на „ТМТ-Елком” ООД и затвърждаване на лидерските позиции на пазара в страната и трайно навлизане на европейския и международния пазар, чрез подобряване на системите за управление, оптимизиране и постигане на ефективна организация на цялостната дейност.
Дейности:
Подготовка и изпълнение на Дейност 1: Подготовка и провеждане на тръжна процедура за избор на доставчик на интегрирана софтуерна система за управление на бизнеса, и сървърна система за съхранение на данни и работни станции за обезпечаване на раб
Подготовка и изпълнение на Дейност 2: Закупуване, доставка и внедряване на интегрирана софтуерна система за управление на бизнеса.
Подготовка и изпълнение на Дейност 3: Закупуване, доставка и внедряване на сървърна система за съхранение на данни и работни станции за обезпечаване работоспособността и функционалността на предвидената за внедряване софтуерна система.
Подготовка и изпълнение на Дейност 4 : Администриране и управление на проекта
Подготовка и изпълнение на Дейност 5: Визуализация и публичност на проекта.
Дейност 6: Консултантски услуги
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"ИНТЕЛИДЖЪНТ СИСТЕМС БЪЛГАРИЯ" ЕООД
Е-Макс Консулт" ООД
"Рив Системс" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
252 368 BGN
Общ бюджет:
336 490 BGN
БФП:
252 368 BGN
Общо изплатени средства:
252 368 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
252 368
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
252 368 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
252 368 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
214 512
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
214 512 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
214 512 BGN
В т.ч. Национално финансиране
37 855
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
37 855 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
37 855 BGN
Финансиране от бенефициента
84 123
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой създадени работни места
Индикатор 2
брой проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии
Индикатор 3
брой лицензии/протоколи/ръководства за функциониране на въведените системи за управление в предприятията
Индикатор 4
Индикатор 1: Сформиран екип за управление на проекта
Индикатор 5
Индикатор 2: Изготвен детайлен план график за изпълнение на проекта
Индикатор 6
Индикатор 3: Изготвен и одобрен финален отчет по проекта
Индикатор 7
Индикатор 4: Проведена тръжна процедура за избор на доставчик на ДМА и ДНА
Индикатор 8
Индикатор 5: Доставена и внедрена интегрирана софтуерна система за управление на бизнеса
Индикатор 9
Индикатор 6: Доставена, внедрена и въведена в експлоатация сървърна система за съхранение на данни и работни станции за обезпечаване работоспособността и функционалността на предвидената за внедряване софтуерна система, състоящи се от:
Индикатор 10
Индикатор 7: Избран доставчик за изработване на материалите за визуализация
Индикатор 11
Индикатор 8: Поставени стикери за визуализация на закупеното оборудване
Индикатор 12
Индикатор 9: Поставени стикери за визуализация върху оборудването ползващо закупената интегрирана софтуерна система за управление на бизнеса
Индикатор 13
Индикатор 10: Създадени инвестиции (лева) (Определение: брутни инвестиции, направени от подкрепените предприятия)
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз