ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.12-0809-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
ПОВИШАВАНЕ НА КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТТА НА "ПОДОВИ НАСТИЛКИ" ООД ЧРЕЗ ВЪВЕЖДАНЕ НА ERP СИСТЕМА, СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА КАЧЕСТВОТО ISO 9001-2008, УПРАВЛЕНИЕ НА ОКОЛНАТА СРЕДА ISO 14001 И ЗАКУПУВАНЕ НА МАШИНИ И ОБОРУДВАНЕ
Бенефициент:
"Подови настилки" ООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
04.04.2012
Начална дата:
27.04.2012
Дата на приключване:
27.09.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град
Описание
Описание на проекта:
Обща цел на проекта • Повишаване на конкурентоспособността, разширяване на пазарните позиции, подобряване на управлението и оптимизиране на производствения процес и разходите в „Подови настилки„ ООД чрез предоставяне на подкрепа за внедряване на системи за управлението на качеството и околната среда и ERP система, закупуване на машини и оборудване.
Дейности:
Дейност: 1 Дейности по разработване и внедряване на ERP система
Дейност2: Дейности по разработване и внедряване на система за управление на качеството по станадарт ISO 9001 – 2008 и ISO 14001
Дейност 3: Дейности за инвестиции в активи – закупуване на сървъри и IP телефони
Дейност 4: Дейности за инвестиции в активи – закупуване на баркод скенери и баркод четци
Дейност 5: Дейности за инвестиции в активи – закупуване на машина за поддръжка на изкуствена трева
Дейност: 6 Дейности по сертифициране на система за управление на околната среда по станадарт ISO 9001- 2008 и ISO 14001
Дейност 7: Консултантски услуги
Дейност 8: Визуализация
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
„ВЕРИФИКАЦИЯ”
„БУЛНЕКС” АД
"Стантек" ЕООД
"РТС Компютърс" ООД
"Енко Електроникс" ЕООД
"Фарко" ЕООД
Ем Ес Серт България
Юта Болкан АД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
130 503 BGN
Общ бюджет:
157 175 BGN
БФП:
117 881 BGN
Общо изплатени средства:
117 881 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
117 881
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
44 453 BGN
2014
73 429 BGN
2015
0 BGN
117 881 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
100 199
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
37 785 BGN
2014
62 415 BGN
2015
0 BGN
100 199 BGN
В т.ч. Национално финансиране
17 682
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
6 668 BGN
2014
11 014 BGN
2015
0 BGN
17 682 BGN
Финансиране от бенефициента
43 501
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой създадени работни места
Индикатор 2
брой проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии
Индикатор 3
брой сертификати, въведени в подкрепените предприятия
Индикатор 4
Индикатор 1: Избор на консултант за разработване на ERP система
Индикатор 5
Индикатор 2: Инсталиране на ERP система
Индикатор 6
Индикатор 3: Въведена ERP система в пробна експлоатация
Индикатор 7
Индикатор 4: Въведена ERP система в редовна експлоатация
Индикатор 8
Индикатор 5: Приета в редовна експлоатация ERP система
Индикатор 9
Индикатор 6: Закупен и инсталиран 2 /два/ броя сървъри и 10 /петнадесет/ броя IP телефони
Индикатор 10
Индикатор 7: Закупени и инсталиран 4 (четири) броя баркод скенери и 2 /два/ броя баркод принтери
Индикатор 11
Индикатор 8: Закупена 1 /един/ брой машина за поддръжка на изкуствена трева
Индикатор 12
Индикатор 9: Създадени инвестиции (лева) (Определение: брутни инвестиции, направени от подкрепените предприятия)
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз