ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.12-0182-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
ВЪВЕЖДАНЕ НА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЦЕСИ И ПРОЦЕДУРИ (ERP MANAGER)
Бенефициент:
„ФИЛ-КО” ЕООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
04.04.2012
Начална дата:
27.04.2012
Дата на приключване:
27.04.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Пловдив
Описание
Описание на проекта:
Основната цел на проекта, която се отнася до тази схема за безвъзмездна помощ е: да повиши конкурентоспособността на „ФИЛ-КО” ЕООД; да го подготви да се справи с конкурентния натиск в Европейския съюз чрез насърчаване на устойчивото му развитие, което има потенциал за растеж; целенасочена инвестиционна подкрепа за въвеждане на система за управление на бизнеса от типа ERP система.
Дейности:
Дейност1, „Определяне на ръководител проект и асистент по проекта”
Дейност 2, „Подготовка на тръжно досие и съпътстваща документация”
Дейност 3, „Провеждане на търг за избор на доставчик/ци на софтуера и оборудването, избор на доставчик/ци и подписване на договори.”
Дейност 4, „Доставка и въвеждане в експлоатация на предвиденото за доставка оборудване и софтуер”
Дейност 5, „Изпълнение” - Въвеждане на софтуера и оборудването в режим на пълно натоварване след „тестовия” период и технологични проби на машините
Дейност 6, „Мониторинг и цялостна комуникация”
Дейност 7, „Финансово отчитане на дейностите по проекта”
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"АРАГОРН" ООД
СИНГЮЛАР ЛОДЖИК БЪЛГАРИЯ КОМПЮТЪР АПЛИКЕЙШЪНС
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
163 950 BGN
Общ бюджет:
205 500 BGN
БФП:
154 125 BGN
Общо изплатени средства:
154 123 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
154 125
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
154 123 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
154 123 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
131 006
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
131 005 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
131 005 BGN
В т.ч. Национално финансиране
23 119
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
23 118 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
23 118 BGN
Финансиране от бенефициента
54 650
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой създадени работни места
Индикатор 2
брой проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии
Индикатор 3
брой лицензии/протоколи/ръководства за функциониране на въведените системи за управление в предприятията
Индикатор 4
Индикатор 1: Извършено проучване на нуждите на дружеството спрямо възможностите на пазара на оборудване/услуги
Индикатор 5
Индикатор 2: 1. Изготвени документи за провеждане на тръжни процедури за избор на доставчик на оборудването или системата за управление на качеството; 2. Проведена оценка на кандидатите; 3.Подписани договори за доставка.
Индикатор 6
Индикатор 3: 1.Подготвени междинни отчети; 2. Подготвени окончателни отчети.
Индикатор 7
създадени нови инвестиции
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз