ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.12-0744-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Въвеждане на интегрирана система за управление на ресурсите за повишаване конкурентоспособността на ТМ Ауто ЕООД
Бенефициент:
"ТМ-АУТО" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
04.04.2012
Начална дата:
27.04.2012
Дата на приключване:
27.10.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на настоящия проект е да утвърди конкурентните позиции на ТМ Ауто и да осигури устойчиво и възходящо развитие на компанията като лидер на пазара на автомобили чрез повишаване ефективността на дейността, систематизиране и оптимизиране на управлението на всички основни ресурси и процеси в дейността на компанията. С проекта фирмата ще интензифицира цялостната си дейност, като автоматизира многобройните си вътрешнофирмени процеси, гарантира устойчивост и подобряване на качеството на услугите си и осигури необходимата база за вземане на адекватни, обосновани и прецизни решения в реално време от ръководството. Успешното изпълнение на проекта ще има пряк положителен ефект върху разширяването на позициите на фирмата на автомобилния пазар.
Дейности:
I.Предварителни дейности - Съставяне на екип по проекта
II. Tръжна процедура за доставчик/ доставчици на хардуер и ERP система
III. Доставка и въвеждане в експлоатация на хардуер за ERP
IV. Доставка и внедряване на ERP система
V. Визуализационни дейности
VI. Отчитане
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Перси ООД
"ИНТЕЛИДЖЪНТ СИСТЕМС БЪЛГАРИЯ" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
151 227 BGN
Общ бюджет:
198 859 BGN
БФП:
149 144 BGN
Общо изплатени средства:
149 144 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
149 144
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
149 144 BGN
2015
0 BGN
149 144 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
126 773
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
126 773 BGN
2015
0 BGN
126 773 BGN
В т.ч. Национално финансиране
22 372
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
22 372 BGN
2015
0 BGN
22 372 BGN
Финансиране от бенефициента
50 409
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии
Индикатор 2
брой сертификати, въведени в подкрепените предприятия
Индикатор 3
брой лицензии/протоколи/ръководства за функциониране на въведените системи за управление в предприятията
Индикатор 4
Индикатор 1: Длъжностни характеристики и заповеди за назначаване на екипа по проекта (Дейност I. Подготвителни дейности - Съставяне на екип по проекта)
Индикатор 5
Индикатор 2: Подготвенo тръжнo досие (Дейност II. Провеждане на тръжна процедура за доставка на хардуер и ERP система)
Индикатор 6
Индикатор 3: Публикувана обява (Дейност II. Провеждане на тръжна процедура за доставка на хардуер и ERP система)
Индикатор 7
Индикатор 4: Получени оферти (Дейност II. Провеждане на тръжна процедура за доставка на хардуер и ERP система)
Индикатор 8
Индикатор 5: Сключени договори (Дейност II. Провеждане на тръжна процедура за доставка на хардуер и ERP система)
Индикатор 9
Индикатор 6: Подписани приемо-предавателни протоколи (Дейност III. Разработване и внедряване на ERP система Доставка и въвеждане в експлоатация на хардуер за ERP; Дейност IV: Разработване и внедряване на ERP система)
Индикатор 10
Индикатор 7: Обучени служители (Дейност IV: Разработване и внедряване на ERP система)
Индикатор 11
Индикатор 8: Сключени договори/ фактури (Дейност V . Визуализационни дейности)
Индикатор 12
Индикатор 9: Поставени табели и стикери (Дейност V. Информационни дейности)
Индикатор 13
Индикатор 10: Приемопредавателни протоколи (Дейност V. Информационни дейности)
Индикатор 14
Индикатор 11: Подадени отчети ( Дейност VII. Отчитане)
Индикатор 15
Създадени инвестиции (Определение: брутни инвестиции, направени от подкрепените предприятия
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз