ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.12-0102-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
“Въвеждане на стандартизирани системи за управление ISO 14 001:2004, SA 8000:2001, ISO/IEC 27 001:2006 и въвеждане на софтуерна ERP/CRM система за управление на бизнеса”
Бенефициент:
"ЕнергоСервиз" АД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
04.04.2012
Начална дата:
27.04.2012
Дата на приключване:
27.07.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
- Общата цел на Проекта съвпада с общата цел на Оперативната програма и по-конкретно Приоритетна ос 2: „Повишаване ефективността на предприятията”, като има за задача чрез стимулиране на развитието на кандидата да се постигне развитие на динамична българска икономика, конкурентоспособна на европейския и световен пазар. Подкрепата по проекта е насочена към предприятие, което непрекъснато се стреми да усъвършенства управленската си дейност като прилага модели на планиране и използване на наличните ресурси, които позволяват ефективна и ефикасна организация на дейността, усъвършенстване на предлаганите услугите и разширяване на пазарното присъствие при трайно удовлетворяване на нуждите и очакванията на крайните потребители. По този начин ще бъдат изпълнени стратегическите цели за постигане на устойчив икономически растеж, създаване на нови работни места, повишаване на производителността и постигане на конкурентни предимства за националната икономика.
Дейности:
Дейност 1 – Сформиране на екип по Проекта и подготовка за избор на доставчици съобразно Оперативното ръководство за изпълнение на проекти
Дейност 2 – Изготвяне на тръжна документация, провеждане на процедура за избор на доставчик и сключване на договор за специализиран софтуер, ERP/CRM система (ДНА)
Дейност 3 – Внедряване на ERP/CRM система
Дейност 4 - Процедура за избор на доставчик и сключване на договор за услуги по предоставяне на професионални съвети и консултации - ISO 14001, SA8000 и ISO/IEC 27001
Подготовка и изпълнение на Дейност 5 - Дейности за предоставяне на професионални съвети и консултации за предварителен анализ, подготовка, изграждане и въвеждане на системи за управление - ISO 14001, SA8000 и ISO/IEC 27001
Подготовка и изпълнение на Дейност 6 - Процедура за избор на доставчик и сключване на договор за услуги сертифициране на стандартизираните системи за управление - ISO 14001, SA8000 и ISO/IEC 27001
Подготовка и изпълнение на Дейност 7 – Сертифицикация на стандартизираните системи за управление - ISO 14001, SA8000 и ISO/IEC 27001
Подготовка и изпълнение на Дейност 8 - Процедура за избор на доставчик и сключване на договор за закупуване на дълготрайни материални активи
Подготовка и изпълнение на Дейност 9 – доставка на дълготрайните материални активи по Проекта
Дейност 10 - Визуализация
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"АНТИПОДЕС" ЕООД
„СЖС БЪЛГАРИЯ” ЕООД
„ЕК-Енчо Енчев”
Карива Криейтив Студио ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
217 849 BGN
Общ бюджет:
283 049 BGN
БФП:
212 287 BGN
Общо изплатени средства:
212 287 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
212 287
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
212 287 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
212 287 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
180 444
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
180 444 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
180 444 BGN
В т.ч. Национално финансиране
31 843
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
31 843 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
31 843 BGN
Финансиране от бенефициента
72 616
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой създадени работни места
Индикатор 2
създадени инвестиции (млн. евро)
Индикатор 3
брой проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии
Индикатор 4
брой сертификати, въведени в подкрепените предприятия
Индикатор 5
брой лицензии/протоколи/ръководства за функциониране на въведените системи за управление в предприятията
Индикатор 6
Индикатор 1: Оптимизация на изготвяне на първични, договорни (актове, приемо-предавателни протоколи и други) и финансово- отчетни документи
Индикатор 7
Индикатор 2: Коректно изготвяне и попълване на документи и формуляри по СУК
Индикатор 8
Индикатор 3: Увеличаване производителността и оптимизиране управлението на складовото стопанство
Индикатор 9
Индикатор 4: Намалено потребление на консуматив хартия и тонери за принтери
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз