ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.12-1023-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
„Повишаване конкурентоспособността на “Коаттех” ООД , чрез въвеждане на система за управление на качеството в съответствие със стандарт ISO 9001:2008 и внедряване на „СЕ” маркировка”
Бенефициент:
“КОАТТЕХ” ООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
04.04.2012
Начална дата:
27.04.2012
Дата на приключване:
27.04.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Североизточен               Варна
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на настоящото проектно предложение е да допринесе за повишаване на конкурентоспособността на “Коаттех” ООД посредством покриване на международно признат стандарт в областта на управление на качеството и постигане на продуктово съответствие със съществените изисквания към тях, определени в Наредбите, приети по чл. 7 на Закона за техническите изисквания към продуктите /транспониращи в националното законодателство хармонизираните изисквания на Директивите от Новия подход/.
Дейности:
Дейност 1 „Сформиране на екип по проекта”
Дейност 2 „Избор на консултантска организация за разработване и внедряване на система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008»
Дейност 3 „Разработване и внедряване на интегрирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2008»
Дейност 4. „Избор на консултантска организация за внедряване на „СЕ” маркировка фамилия пещи и камери за прахово боядисване»
Дейност 5. „Внедряване на „СЕ” маркировка фамилия пещи и камери за прахово боядисване»
Дейност 6. „Закупуване на дълготрайни материални активи (ДМА) и дълготрайни нематериални активи (ДНА) ”
Дейност 7 „Избор на сертифицираща организация”
Дейност 8. „Сертификация по стандарт ISO 9001:2008»
Дейност 9. „Визуализация на проектните дейности”
Дейност 10. „Услуга по изготвяне на проектното предложение” /Дейността е предварително осъществена/
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"КЮ ЕЙ СИ" ООД
"ЛОКАТОР-К" ООД
"БИОЕВИБУЛ" ООД
"Германише лойд България" ЕООД
"Ентегра" ООД
"КАД Пойнт"ЕООД
Партнерс
Светлана Николова Христева
"Пласико Компютърс" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
75 604 BGN
Общ бюджет:
91 577 BGN
БФП:
68 683 BGN
Общо изплатени средства:
68 683 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
68 683
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
68 683 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
68 683 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
58 380
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
58 380 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
58 380 BGN
В т.ч. Национално финансиране
10 302
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
10 302 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
10 302 BGN
Финансиране от бенефициента
25 201
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой създадени работни места
Индикатор 2
брой проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии
Индикатор 3
брой сертификати, въведени в подкрепените предприятия
Индикатор 4
брой лицензии/протоколи/ръководства за функциониране на въведените системи за управление в предприятията
Индикатор 5
Индикатор 1: Избрани изпълнители от страна на бенефициента.
Индикатор 6
Индикатор 1.1: Изпълнител за разработване и внедряване на СУК.
Индикатор 7
Индикатор 1.2: Изпълнител за сертифициране на СУК по стандарта ISO 9001:2008.
Индикатор 8
Индикатор 1.3: Изпълнител за внедряване на „СЕ” маркировка на фамилия пещи и камери за прахово боядисване
Индикатор 9
Индикатор 1.4: Изпълнител за доставка на ДМА
Индикатор 10
Индикатор 1.5: Изпълнител за доставка на ДНА
Индикатор 11
Индикатор 1.5: Изпълнител за изработване на обозначителна табела.
Индикатор 12
Индикатор 2: Успешно разработена и внедрена СУК в съответствие със стандарта ISO 9001:2008.
Индикатор 13
Индикатор 3: Получен сертификат за внедрена СУК по ISO 9001:2008.
Индикатор 14
Индикатор 4: Успешно внедрена „СЕ” маркировка на фамилия пещи и камери за прахово боядисване
Индикатор 15
Индикатор 5: Успешно доставени ДМА и ДНА
Индикатор 16
Индикатор 6: Поставена постоянна обозначителна табела в офиса на кандидата.
Индикатор 17
Индикатор 7: Публикувана информация за проекта на уеб страницата на компанията.
Индикатор 18
Индикатор 8: Успешно изпълнен и отчетен проект.
Индикатор 19
Създадени инвестиции (Определение: брутни инвестиции, направени от подкрепените предприятия)
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз