ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.12-0645-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Въвеждане на системи за управление в Паралел ЕООД
Бенефициент:
Паралел ЕООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
04.04.2012
Начална дата:
27.04.2012
Дата на приключване:
27.10.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Габрово                    Севлиево
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на това проектно предложение по ОПК е свързана основно с повишаване конкурентоспособността на Паралел ЕООД, посредством: 1. оптимизиране управлението на производствените ресурси посредством намаляване на залежаването на суровини и стоки, подобряване на информационната обезпеченост и потоци между различните звена и нива на производство. 2. Намаляване себестойността на произведените продукти посредством по-добро планиране на производствените ресурси и по-добър контрол над складовите наличности и доставките. 3. Подобряване на връзките с клиентите. 4. Подобряване управлението на паричните потоци посредством съкращаване сроковете на вземанията и задълженията. 5. Подобряване на корпоративната и социална, в т.е. екологична отговорност на предприятието. 6. Разширяване на позициите на пазари, изискващи внедрени и стандартизирани системи по стандартите ISO 14001. 7. Минимизиране на екологичните рискове
Дейности:
Дейност 1: Подготовка и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители на консултантските дейности, дейностите по сертификация и доставка на оборудване
Дейност 2: Закупуване на компютърно оборудване, внедряване на системата за управление на ресурсите
Дейност 3: Разработване, прилагане и сертификация на системата за управление на околната среда по изискванията на стандарт ISO 14001
Дейност 4: Оповестяване и визуализация на проекта
Дейност 5: Отчитане на проекта
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
„БАЛТОВ КОНСУЛТ” ЕООД
СТЕМО
"ИНТЕЛИДЖЪНТ СИСТЕМС БЪЛГАРИЯ" ЕООД
"Евро Стандарт Сертификация
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
296 438 BGN
Общ бюджет:
386 533 BGN
БФП:
289 900 BGN
Общо изплатени средства:
289 900 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
289 900
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
71 910 BGN
2014
217 990 BGN
2015
0 BGN
289 900 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
246 415
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
61 124 BGN
2014
185 291 BGN
2015
0 BGN
246 415 BGN
В т.ч. Национално финансиране
43 485
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
10 787 BGN
2014
32 698 BGN
2015
0 BGN
43 485 BGN
Финансиране от бенефициента
98 813
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой създадени работни места
Индикатор 2
брой проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии
Индикатор 3
брой сертификати, въведени в подкрепените предприятия
Индикатор 4
брой лицензии/протоколи/ръководства за функциониране на въведените системи за управление в предприятията
Индикатор 5
Индикатор 1: Брой закупени ДМА
Индикатор 6
Индикатор 2: Проведени тръжни процедури
Индикатор 7
Индикатор 3: Сключени договори с доставчици
Индикатор 8
Индикатор 4: Изготвени: - постоянни и временни табели; - стикери; - съобщение на интернет страницата на фирмата.
Индикатор 9
Индикатор 5: Изготвен финален отчет за изпълнение на проекта
Индикатор 10
Индикатор 6: Създадени инвестиции (лева) (Определение: брутни инвестиции, направени от подкрепените предприятия)
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз