ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO001-3.3.01-0011-C0001
Номер на проект:
BG161PO001/3.3-01/2008/001-10-02
Наименование:
Маркетингови проучвания, анализи и методики и оценка на ефективността на националния маркетинг, изготвяне и актуализиране на стратегии
Бенефициент:
Министерство на икономиката и енергетиката
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Регионално развитие"
Дата на решение на договарящия орган:
20.02.2012
Начална дата:
09.04.2012
Дата на приключване:
09.12.2015
Статус:
Прекратен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Общата цел на проекта е да се повиши ефективността на националния маркетинг и реклама на туристическия продукт и подобри информационното осигуряване в сектора, чрез реализирането на маркетингови проучвания и анализи, разработване на методики, оценка на ефективността на националния маркетинг, актуализиране на стратегически документи в областта на туризма.
Дейности:
Изпълнение на дейност 3 Методика за оценка на атрактивността на пазарите и за прогнозиране на туристическото търсене – разработване и тестване
Подготовка на дейност 5 Мониторинг и оценка на ефективността на националния маркетинг през 2011 и 2012 г.
Дейност 1 - Организация и управление на проекта Това е основна дейност, която продължава през цялото времетраене на проекта и чието осъществяване има за цел да осигури подходяща среда за безпроблемно изпълнение и координация на проектните дейности
Подготовка на дейност 4 Проучване на чуждестранните посетители и на българските туристи в България и проучване на генериращи външни пазари
Подготовка на дейност 7 Разработване на маркетингова стратегия на България като туристическа дестинация и на продуктови стратегии за периода след 2013 г.
Подготовка на дейност 9 Независим финансов одит
Изпълнение на дейност 2 Изготвяне на документации и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки
Подготовка на дейност 6 Анализ на териториалното развитие на туризма
Изпълнение на дейност 6 Анализ на териториалното развитие на туризма
Изпълнение на дейност 7 Разработване на маркетингова стратегия на България като туристическа дестинация и на продуктови стратегии за периода след 2013 г.
Подготовка на дейност 8 Дейности за визуализация и публичност
Изпълнение на дейност 9 Независим финансов одит
Изпълнение на дейност 8 Дейности за визуализация и публичност
Подготовка на дейност 3 Методика за оценка на атрактивността на пазарите и за прогнозиране на туристическото търсене – разработване и тестване
Изпълнение на дейност 4 Проучване на чуждестранните посетители и на българските туристи в България и проучване на генериращи външни пазари
Изпълнение на дейност 5 Мониторинг и оценка на ефективността на националния маркетинг през 2011 и 2012 г.
Подготовка на дейност 2 Изготвяне на документации и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки
Подготовка на дейност 1 Организация и управление на проекта
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"ЕСТАТ" ООД
"Мега комюникейшън"ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
2 199 866 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
0 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
72 600 BGN
2015
- 72 600 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
61 710 BGN
2015
- 61 710 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
10 890 BGN
2015
- 10 890 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Приходи от международен туризъм
Индикатор 2
Нетни нетни приходи от международен туризъм
Индикатор 3
заетост заетост на легловата база
Индикатор 4
Организации/фирми получили достъп до релевантна пазарна информация
Индикатор 5
Организации, въвлечени в стратегическото планиране на туризма
Индикатор 6
Проведени маркетингови проучвания
Индикатор 7
Изработени методики и стратегически документи
Индикатор 8
Изготвени анализи и оценки
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз