ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-1.6.02-0067-C0001
Номер на проект:
10-16-48
Наименование:
Укрепване на капацитета на МФ в областта на финансовите услуги и пазари
Бенефициент:
Министерство на финансите
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
30.01.2012
Начална дата:
05.04.2012
Дата на приключване:
05.05.2013
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Установяване на трайно сътрудничество за обмяна на опит с други държави-членки на ЕС по отношение организацията и провеждането на политики в сферата на финансовите услуги и пазари.
Дейности:
Дейност 1 - Обмяна на опит с държавата-партньор в областта на доброто управление по отношение на финансовите услуги и пазари В рамките на тази дейност ще се изпълнят следните поддейности: •Експертно посещение в България от представители на държавата-партньор- посещение от страна на трима експерти от държавата-партньор в България - срещи с представители на МФ, надзорни органи и др •Работни посещения в държавата-партньор на ЕС от представители на МФ -Провеждане на 2 на брой работни посещения, едното от които по теми, свързани с финансовите услуги и пазари, а другото- с акцент върху държавните ценни книжа –провеждане на срещи с ръководители и експерти от министерството на финансите, при възможност представители на надзорните органи, организации на потребителите и др.; изнасяне на презентации от страна на приемащите страни относно: законодателната уредба в сектора, практическите аспекти на дейностите в МФ, взаимодействието със всички заинтересовани страни в съответната държава, организация на работата с Европейския съюз вкл. подготовка и представяне на национални позиции, транспониране на законодателството на ЕС, процедури по нарушение на законодателството на Съюза
Дейност 2 - Организиране на семинар на тема „Предизвикателства пред сектора „Финансови услуги и пазари” в ЕС: единна нова надзорна и регулаторна рамка и засилване на взаимодействието във финансовия сектор” Провеждане на двудневен семинар в България с лектори от България и страната-партньор и с участието на експерти от МФ, асоциации на банки и застрахователи, надзорници и др., последните само в качеството на заинтересовани страни. В семинара ще участват общо 40 души. Презентации на теми свързани с последните развития в ЕС по темите, свързани с финансовите услуги и пазари. Мерки за подобряване регулацията на финансовите пазари и укрепване на финансовата стабилност на ниво ЕС, както и на ниво държави-членки. Разглеждане на практически казуси, симулационни упражнения и др. Дейността ще се изпълнява съвместно с партньора
Дейност 3 - Провеждане на едномесечни стажове на служители от МФ в приемащата държава 4 на брой едномесечни стажа на служители от МФ в държавата-партньор. Пълноценно участие на командированите служители в работния процес
Дейност 4 - Дейности за информация и публичност Целта на дейността е по-задълбочено запознаване на отделни служители с модела на работа по отношение на финансовите услуги и пазари и установяване на трайни контакти от българска страна с тези държави. Подробно изучаване на вътрешните правила и процедури, както и на техниките, които се прилагат при водене на преговори в ЕС и транспониране на европейското законодателство във вътрешните актове. Подробно изучаване от страна на участниците на вътрешните правила и процедури на приемащата страна, както и на техниките, които се прилагат при водене на преговори в ЕС и транспониране на европейското законодателство във вътрешните актове.
Партньори
Партньори:
Министерство на финансите - Австрия
Изпълнители:
"Ка Ел Офис" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
112 526 BGN
Общ бюджет:
72 750 BGN
БФП:
72 750 BGN
Общо изплатени средства:
72 750 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
72 750
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
42 384 BGN
2013
30 366 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
72 750 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
61 837
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
36 026 BGN
2013
25 811 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
61 837 BGN
В т.ч. Национално финансиране
10 912
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
6 358 BGN
2013
4 555 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
10 912 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
По Дейност 1 - Брой проведени експертни посещения
Индикатор 2
По Дейност 1 - Брой изготвени доклади
Индикатор 3
По Дейност 1 - Брой работни посещения
Индикатор 4
По Дейност 2 - Проведен двудневен семинар с 40 участника
Индикатор 5
По Дейност 3 - Проведени броя стажове
Индикатор 6
По Дейност 4 - Проведено откриване с участието на 30 души
Индикатор 7
По Дейност 4 - Проведено закриване с участието на 30 участници
Индикатор 8
По Дейност 4 - Отпечатани информационни материали
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз