Дейности:
|
Дейност 1 Управление на проектните дейности
Отговаря водещ партньор по проекта
Описание и обосновка: Организационната структура за управление и изпълнение на проекта включва единна структура на управление,което включва:
1.Изграждане на координационно звено между водещият кандидат и партньора по проекта. Координационното звено ще осъществява вътрешния мониторинг, контрол и ще отчита дейността на екипа по проекта. Координационното звено се сформира на ниво „партньори ”. То одобрява отчетната документация по проекта, следи за прилагането на процедурите и постигането на планираните индикатори. Ръководител на Координационното звено ще бъде представител на водещият партньор по Ръководителят на координационното звено ще осъществява връзката със общинските и регионални структури по заетост В координационният съвет ще се включи с координатор (посочен от партньора по проекта Фондация Ятрус
и технически асистент които ще подпомага изпълнението на проектните дейности със задачи възложени от ръководителя на проекта и координатора по проекта. Извън това на непълно работно време лидер партньора ще излъчи и счетоводител по проекта ,които ще извършва ежемесечните разплащания .Предвидените ресурси за издръжка на координационното звено ( управленският екип ще бъде в рамките на допустимите разходи - непреки разходи по проекта. За всяко лице работещо по проекта ще бъде представена автобиография съгласно насоките за кандидатстване.
Дейност 2
Идентификация на обезкуражени и маргинализирани лица
За дейността отговаря Фондация Ятрус Те ще разработят на методология за идентифициране на обезкуражените лица, наръчници даващи възможност за обобщаване на бази данни в хода на процеса. Разработване на заключителен доклад и анализ в края на процеса на идентификация. Дейността ще завърши с идентификация на 65 души. Всъщност финансовата рамка и целите са предвидени за 60 души. Партньора счита за правилна тактика предвиждането на 5 души резерв. Обикновено в първите дни на обучени и реализация на проекта се забелязват и най-колебливите, които са склонни да се откажат доброволно от проекта Дейност 3
Мотивиращи курсове и семинари от регионални структури на агенцията по заетост и стимулиране на обезкуражените със стипендии за присъствия на учебните занимания и практически упражнения
Идентифицираните безработни ще проведат мотивиращо обучение в помещения на кандидата. Експерти от регионалните служби по заетост чрез различни методи потвърждават ангажиментите на управляващият орган и в кратки слайдове наблягат на основни моменти от проекта. Извеждането на това действие в дейност е породено от две цели :
1.Ясно търсене място на задължителното мотивиращо обучение съгласно насоките за кандидатстване.
2. Чрез механизма на стипендиите, уточняване на техните правила създаването на банкови дебитни карти - всичко това са процеси , които ангажират множество хора с водене на допълнителна информация по счетоводство ,присъствени форми, взаимоотношения с регионални органи на звената по заетост
Дейност 4
Осигуряване на подходящи материали и консумативи свързани с обучението
Закупуване на чисто канцеларски стоки и консумативи; набиране ,корекция и отпечатване на специфични учебни помагала.Поради многообразието на спецификата на материалите и консумативите,те ще бъдат възложени на външна фирма. Дейност 5
Обучение на бенефициенти
Обучението е по специална програма описана в другите раздели на проектното предложение
• Социални асистенти за деца
• Социални асистенти за възрастни
• Обучение на преките бенефициети от целевата група сус знания по по граждански компетенции ( дигитални компетенции и английски език първо ниво
Дейност 6
Практики в реални условия на социалните заведения в гр Русе
Предвижда се около 80% да реализират практическо приложение на научените неща в професионалният курс за социални асистенти за деца и възрастни. Поради бъдеща промяна на минималната работна заплата от 01.09.2011.- 270лв . Тримесечните практически занимания ще бъдат заложени със новата финансова рамка Дейност 7 Публичност по проекта Всички действия за информация и публичност, предназначени за бенефициентите,
потенциалните бенефициенти и широката общественост включват следните елементи:
а) емблемата на Европейския съюз, в съответствие с графичните стандарти,
установени в приложение I на Регламент (ЕС) 1828/2006 и позоваване на
Европейския съюз;
б) позоваване на ЕСФ: „Европейски социален фонд“;
в) послание, избрано от Управляващия орган на Оперативна програма „Развитие на
човешките ресурси”, подчертаващо получената добавена стойност от интервенцията
на Общността: „Инвестира във вашето бъдеще”
Бенефициенти трябва отбелязват финансовия принос на Общността и да поставят
логото на ЕС и на ОП РЧР на всеки продукт по проекта, включително:
- бланки;
- интернет страници, слайдове, плаки за шраибпроектор;
- бюлетини, каталози, брошури, листовки;
- табели, билбордове или специални знаци или стикери;
- прес-съобщения, реклами;
- документи за конференции и семинари и учебни материали, включително
покани за семинари, програми, материали;
- доклади за вътрешно ползване и за външни партньори;
- щандове на изложби, панаири и т.н.;
- електронни носители (CD, DVD), аудио-видео материали;
- всякакви други публикации;
- на оборудването (знаци, стикери);
- в случаите на ремонт или обновяване на сгради – табела на сградата
Дейност 8 Финализиране на проекта Дейността е изведена като специална извън публичност и визуализация по проекта. Кандидата счита, че са необходими гласни медийни позитивни послания и към други хора от същата категория и от каква важност е проекта за придобиване на квалификация
|