Дейности:
|
Дейност 5: Реализация на обучения на работното място на 339 заети лица в „Груп-7” ЕООД от обучените за целта обучители Предвижда се да се проведат 4 броя обучения на 339 служители на „Груп-7” ЕООД на работното място. Всеки един от 339-те души ще премине през всички предложени обучения. Обученията са:
Долекарска Първа Помощ
СОД (сигнално охранителни действия) Методи на действие при реагиране на алармени сигнали при нарушение на обектите
Безопасност и култура при действията на Въоръжената охрана
Комуникация - вербално и невербално поведение на охраната
За по-успешното и ефективно изпълнение на обученията се предвижда да бъдат разработени и отпечатани специализирани учебни помагала, индивудални за всяко отделно обучение, съобразно конкретиката и съдържанието на отделните обучения. Тези помагала са предвидени за всеки участник в обученията. Допълнително, за улесняване на учебния процес и за създаване на условия за бързо възприемане на информация от представителите на целевата група, всеки един обучаем ще получи и бележници, средства за писане, флаш памет и др. Всички материали ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация и ще съдържат задължителните реквизити, съгласно Регламент 1828/2006 г.
За периода на обучението ще бъде сключена и застраховка за всеки един от представителите на целевата група, покриваща възможни рискове, свързани със спецификата на провежданото обучение.
Дейност 4: Доставка на оборудване и обзавеждане за мястото за хранене в офиса на „Груп-7” ЕООД в София По проекта е предвидена доставка на подходящо кухненско оборудване и обзавеждане, което ще спомогне за обособяването на приветливо и уютно място за хранене на служителите. Помещението, което е предвидено за тази социална придобивка, се намира в Централния офис на фирмата (собственост на компанията) в София, кв. Горубляне, ул. „Ален мак” 2. Дейност 2: Подготовка на тръжната документация и провеждане на процедурите за възлагане на външни услуги в съответствие с правилата на ПМС №55/2007 В рамките на проекта са предвидени дейности, които ще бъдат възложени за изпълнение на външни изпълнители. Тези дейности са свързани с:
1. Избор на външен изпълнител за провеждане на обучение на лицата над 55 годишна възраст.
2. Избор на външен изпълнител за разработване на кариерни планове.
3. Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързано с обособяването на помещението за хранене. Предвиденото оборудване и обзавеждане и посочено в Приложение № Б 4
4. Избор на външен изпълнител за осъществяване на мерките за информация и публичност; визуализация на проекта
5. Избор на външен изпълнител за извършване на независим финансов одит на проекта от регистриран одитор – експерт-счетоводител
Дейност 1: Управление, координация и контрол на проектните дейности За успешно управление и изпълнение на проекта е формиран екип от експерти, които ще ръководят, координират и контролират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът е съставен от експерти от различни области, които имат отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта.
Задачите, които ще изпълнява Екипът за управление на проекта (ЕУП), са следните:
• Разработване и реализация на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности;
• Осъществяване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности;
• Подкрепа за своевременната подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури, както и упражняване на контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици;
• Навременно изготвяне и представяне на изискваните технически и финансови отчети по изпълнението на проекта, и осъществяване на ефективна комуникация с Договоращия орган.
Дейност 3: Усъвършенстване на презентационните и комуникационните умения на служители над 55-годишна възраст в „Груп-7” ЕООД Предвижда се да се проведе обучение на заети лица над 55-годишна възраст за придобиване и усъвършенстване на комуникационните и презентационните им умения. Целта е тези служители да усъвършенстват уменията си за презентиране и способностите си да предават професионалния си опит на останалите си колеги. Най-общо обучението ще включва структуриране на съдържанието, видове обратна връзка, поведение пред публика, техники на презентиране, видове възприятия, активно слушане, убедителност, овладяване на вниманието и др. Дейност 7: Въвеждане на гъвкави форми на заетост Осъществяването на тази дейност предвижда за 50 броя заети лица в „Груп-7” ЕООД да се прилагат гъвкави форми на заетост.
Разновидностите, които компанията ще приложи за своите работници, са:
Ротация на длъжности –15 заети лица.
Гъвкаво работно време –25 служители
Поделяне на работното място –10 души.
Дейност 8: Изпълнение на мерки за информация и публичност на проекта Прилагане на мерки за публичност и информираност, съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006 относно общите правила за приложение на регламент 1083/2006 за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд.
Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността при стриктно спазване на изискванията на мерките за визуализация и информация. В съответствие с подписания договор, кандидатът ще предприеме всички необходими мерки и действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ действия, а именно:
• Публикуване на две прес-съобщения в медиите за старта на на проекта и резултатите от изпълнението му.
• Две информационни табели за популяризиране на проекта и приноса на общността за реализацията му.
• Стикери – за визуализация на предвиденото за закупуване по проекта обзавеждане и оборудване.
Цялата документация по време на изпълнение на проекта ще бъде подходящо оформена с с ясна визуализация в съответствие с изискванията. Всички доклади, свързани с проектните дейности също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация на проекта.
Дейност 6: Разработване на планове за кариерно развитие на служителите на „Груп-7” ЕООД Разработването на кариерни планове за развитие на зетите лица в компанията ще бъде възложено за изпълнение на външен изпълнител и ще следва съвременните изисквания за управление на кариерното развитие и на човешките ресурси като цяло. Дейност 9: Одит на проекта Предвидената дейност ще се извърши от одобрен одитор, лицензиран от Института на дипломираните експерт-счетоводители в България. Ще му бъде предоставен достъп до цялата документация по проекта и съответните разходооправдателни документи, доказващи изпълнението на проектните дейности.
|