Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-2.1.15-0003-C0001
Номер на проект: ESF-2115-01-11002
Наименование: Провеждане на обучения за усъвършенстване на заетите лица и обособяване на място за хранене за работещите в "Груп-7" ЕООД
Бенефициент: Груп-7 ЕООД
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 22.12.2011
Начална дата: 14.03.2012
Дата на приключване: 14.12.2013
Статус: Приключен
Място на изпълнение: България
Описание
Описание на проекта: Да подкрепи „Груп-7” ЕООД при осъществяването на иновативната стратегия на фирмата за развитие на човешките ресурси, която стимулира устойчива заетост за лицата над 55 години, използвайки професионалния им опит за провеждане на обучения на работното място и повишаване на професионалните компетентности на останалите заети лица, което ще спомогне за цялостно повишаване на квалификацията на човешките ресурси, а оттам и за увеличаване на конкурентните предимства на фирмата.
Дейности: Дейност 5: Реализация на обучения на работното място на 339 заети лица в „Груп-7” ЕООД от обучените за целта обучители Предвижда се да се проведат 4 броя обучения на 339 служители на „Груп-7” ЕООД на работното място. Всеки един от 339-те души ще премине през всички предложени обучения. Обученията са:  Долекарска Първа Помощ  СОД (сигнално охранителни действия) Методи на действие при реагиране на алармени сигнали при нарушение на обектите  Безопасност и култура при действията на Въоръжената охрана  Комуникация - вербално и невербално поведение на охраната За по-успешното и ефективно изпълнение на обученията се предвижда да бъдат разработени и отпечатани специализирани учебни помагала, индивудални за всяко отделно обучение, съобразно конкретиката и съдържанието на отделните обучения. Тези помагала са предвидени за всеки участник в обученията. Допълнително, за улесняване на учебния процес и за създаване на условия за бързо възприемане на информация от представителите на целевата група, всеки един обучаем ще получи и бележници, средства за писане, флаш памет и др. Всички материали ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация и ще съдържат задължителните реквизити, съгласно Регламент 1828/2006 г. За периода на обучението ще бъде сключена и застраховка за всеки един от представителите на целевата група, покриваща възможни рискове, свързани със спецификата на провежданото обучение.
Дейност 4: Доставка на оборудване и обзавеждане за мястото за хранене в офиса на „Груп-7” ЕООД в София По проекта е предвидена доставка на подходящо кухненско оборудване и обзавеждане, което ще спомогне за обособяването на приветливо и уютно място за хранене на служителите. Помещението, което е предвидено за тази социална придобивка, се намира в Централния офис на фирмата (собственост на компанията) в София, кв. Горубляне, ул. „Ален мак” 2.
Дейност 2: Подготовка на тръжната документация и провеждане на процедурите за възлагане на външни услуги в съответствие с правилата на ПМС №55/2007 В рамките на проекта са предвидени дейности, които ще бъдат възложени за изпълнение на външни изпълнители. Тези дейности са свързани с: 1. Избор на външен изпълнител за провеждане на обучение на лицата над 55 годишна възраст. 2. Избор на външен изпълнител за разработване на кариерни планове. 3. Закупуване на оборудване и обзавеждане, свързано с обособяването на помещението за хранене. Предвиденото оборудване и обзавеждане и посочено в Приложение № Б 4 4. Избор на външен изпълнител за осъществяване на мерките за информация и публичност; визуализация на проекта 5. Избор на външен изпълнител за извършване на независим финансов одит на проекта от регистриран одитор – експерт-счетоводител
Дейност 1: Управление, координация и контрол на проектните дейности За успешно управление и изпълнение на проекта е формиран екип от експерти, които ще ръководят, координират и контролират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът е съставен от експерти от различни области, които имат отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта. Задачите, които ще изпълнява Екипът за управление на проекта (ЕУП), са следните: • Разработване и реализация на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности; • Осъществяване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности; • Подкрепа за своевременната подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури, както и упражняване на контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици; • Навременно изготвяне и представяне на изискваните технически и финансови отчети по изпълнението на проекта, и осъществяване на ефективна комуникация с Договоращия орган.
Дейност 3: Усъвършенстване на презентационните и комуникационните умения на служители над 55-годишна възраст в „Груп-7” ЕООД Предвижда се да се проведе обучение на заети лица над 55-годишна възраст за придобиване и усъвършенстване на комуникационните и презентационните им умения. Целта е тези служители да усъвършенстват уменията си за презентиране и способностите си да предават професионалния си опит на останалите си колеги. Най-общо обучението ще включва структуриране на съдържанието, видове обратна връзка, поведение пред публика, техники на презентиране, видове възприятия, активно слушане, убедителност, овладяване на вниманието и др.
Дейност 7: Въвеждане на гъвкави форми на заетост Осъществяването на тази дейност предвижда за 50 броя заети лица в „Груп-7” ЕООД да се прилагат гъвкави форми на заетост. Разновидностите, които компанията ще приложи за своите работници, са:  Ротация на длъжности –15 заети лица.  Гъвкаво работно време –25 служители  Поделяне на работното място –10 души.
Дейност 8: Изпълнение на мерки за информация и публичност на проекта Прилагане на мерки за публичност и информираност, съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006 относно общите правила за приложение на регламент 1083/2006 за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд. Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността при стриктно спазване на изискванията на мерките за визуализация и информация. В съответствие с подписания договор, кандидатът ще предприеме всички необходими мерки и действия за популяризиране на получената безвъзмездна помощ действия, а именно: • Публикуване на две прес-съобщения в медиите за старта на на проекта и резултатите от изпълнението му. • Две информационни табели за популяризиране на проекта и приноса на общността за реализацията му. • Стикери – за визуализация на предвиденото за закупуване по проекта обзавеждане и оборудване. Цялата документация по време на изпълнение на проекта ще бъде подходящо оформена с с ясна визуализация в съответствие с изискванията. Всички доклади, свързани с проектните дейности също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация на проекта.
Дейност 6: Разработване на планове за кариерно развитие на служителите на „Груп-7” ЕООД Разработването на кариерни планове за развитие на зетите лица в компанията ще бъде възложено за изпълнение на външен изпълнител и ще следва съвременните изисквания за управление на кариерното развитие и на човешките ресурси като цяло.
Дейност 9: Одит на проекта Предвидената дейност ще се извърши от одобрен одитор, лицензиран от Института на дипломираните експерт-счетоводители в България. Ще му бъде предоставен достъп до цялата документация по проекта и съответните разходооправдателни документи, доказващи изпълнението на проектните дейности.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
ЦПО към Ви-Джи-2007 ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 132 029 BGN
Общ бюджет: 123 923 BGN
БФП: 123 923 BGN
Общо изплатени средства: 123 923 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 123 923 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 123 923 BGN
123 923 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 105 334 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 105 334 BGN
105 334 BGN
В т.ч. Национално финансиране 18 588 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 0 BGN
2014 0 BGN
2015 18 588 BGN
18 588 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Брой обучения на работното място
Индикатор 2 Дял на служителите, успешно завършили обучение
Индикатор 3 Брой лица, на които са разработени планове за кариерно развитие
Индикатор 4 Брой лица, ползвали преференции за включване в гъвкави форми на заетост (работа на непълно работно време, ротация на работното място, работа на плаващо работно време)
Индикатор 5 Дял на лицата, преминали на друго ниво на заплащане в резултат на ползваната насърчителна мярка
Индикатор 6 Дял на лицата, запазили гъвкавата си заетост след приключване на насърчителните мерки


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз