Дейности:
|
1.1 Представяне на целите и дейностите на проекта на всички заинтересовани страни Запознаване на представители на хотелиерския и туристически бизнес, местни власти, обучителни институции, крайни потребители на услуги в туризма, публични и неправителствени организации в сферата на туризма с целите и дейностите по проекта, плана за работа и възможностите за участие на заинтересованите страни 1.2 Избор на организация, която да проведе проучване и анализ на състоянието на хотелиерския бизнес в региона на Родопите Да бъде избрана организация, която да реализира проучването и да състави анализ за състоянието на хотелиерския бизнес в региона 1.3 Изготвяне на план за работа по проекта на ниво партньори и разпределяне на функциите между членовете на екипа Ясно дефиниране на ролите на всеки от членовете на организациите партньори и кандидата 1.4 Определяне на участниците от целевите групи, които ще бъдат включени в отделните етапи на реализация на проекта Идентифициране на представителите на целевите групи, които ще вземат пряко участие в реализирането на дейностите по проекта 2.1 Създаване на система от показатели за мониторинг на дейностите и продуктите в рамките на проекта и съответствието им със заложените цели. Изграждане на система за мониторинг на дейностите и резултатите от проекта 2.2 Разработване на план за прилагането на системата за мониторинг Създаване на план-график за прилагането на системата за мониторинг 2.3 Създаване на екип за мониторинг на дейностите и продуктите Създаване на екип, който да следи за ефективното изпълнение на дейностите в рамките на проекта чрез прилагане на системата за мониторинг 3.1 Провеждане на работни срещи и разговори със заинтересованите страни Информираност на заинтересованите страни относно развитието на проекта и тяхната роля в него; реализиране на обратна връзка относно осъществените от тях дейности. 3.2 Провеждане на партньорски срещи Представяне на работата на партньорите, обмен на информация и разрешаване на възникнали проблеми в процеса на работа 4.1 Разработване на анкетни карти за проучване на състоянието на туристическия бизнес в Родопския регион насочено към мениджърите на малки и средни хотели и към техните клиенти Разработване на анкетни карти, които да послужат за провеждане на проучването на състоянието на туристическия бизнес в Родопския регион, насочено към мениджърите на малки и средни хотели и към техните клиенти 4.2 Провеждане на анкетното проучването Реализиране на анкетното проучване насочено към мениджърите на малки и средни хотели и към техните клиенти 4.3 Анализ на резултатите от анкетното проучване Обработване и анализ на резултатите от анкетното проучване 4.4 Разработване на доклад на база анализа за обща оценка на състоянието на туристическия бизнес в региона и възможностите му за развитие. Изграждане на цялостна картина на състоянието на хотелиерския и туристически бизнес в региона и възможностите за неговото развитие 4.5 Изграждане на концепция за развитие на база на проведеното проучване Създаване на концепция, насочена към подобряване на услугите в сферата на туризма и хотелиерството в региона и системата на тяхното предлагане 4.6 Провеждане на конкурс насочен към мениджъри на хотели в региона на тема „Концепция за развитие на туризма и хотелиерството в Родопския регион” Провеждане на конкурс който да послужи за отразяване на вижданията на мениджъри на хотели в региона относно възможностите за развитие на туризма и хотелиерството 4.7 Определяне на победители от конкурса Да бъдат избрани трите най- добри концепции за развитие 4.8 Създаване на прототип на стратегия на основата на дизайнерското мислене за развитие на туризма и хотелиерството в Родопския регион от испанския партньор в съответствие с най- добрите концепции и разработената концепция за развитие на база на проу Да се създаде прототип на стратегия, която да бъде приложена и тествана от мениджърите на хотели в Родопския регион 4.9 Провеждане на обучение в Испания за победителите от конкурса и за специалисти в сферата на неформалното образование от българските организации-партньори по дизайнерско мислене в бизнеса и прилагане на разработената прототипна стратегия за развити Да бъдат обучени победителите от конкурса за специалисти в сферата на неформалното образование от българските организации-партньори по дизайнерско мислене в бизнеса и прилагане на разработената прототипна стратегия за развитие 4.10 Разработване на електронно ръководство за използване на дизайнерско мислене в туризма и социалните мрежи в мениджмънта на хотелиерството и туризма Да бъде разработено електронно ръководство, представящо методите на дизайнерско мислене и използването на социалните мрежи в сферата на хотелиерството и туризма 4.11 Провеждане на четири работни семинара в Родопския регион със съвместното участие на обучители от Испания и България насочени към управленски персонал в сферата на хотелиерството, обучителни институции и представители на публични организации, раб Обучение на мениджъри в сферата на хотелиерството и представители на организации от публичния сектор, работещи в сферата на туризма 4.12 Тестване на ефективността на прототипа на стратегията Да бъде тествана приложимостта на прототипа на стратегия и нейната ефективност на действие 4.13 Изготвяне на доклад за оценка на ефективността на действие на прототипа Разработване на доклад, отразяващ ефективността на действие на прототипа на стратегия и възникналите дефекти 4.14 Разработване на подобрена стратегия за развитие на малкия и среден хотелиерски бизнес, основаваща се на дизайнерско мислене, целяща изграждане на дигитална мрежа на родопските хотели чрез социалните медии. Създаване на стратегия отговаряща на изискванията на хотелиерския бизнес в Родопския регион 4.15 Прилагане на практика на стратегията, разработена в рамките на проекта, за развитие на малкия и среден хотелиерски бизнес Прилагане на практика на стратегията, разработена в рамките на проекта, за развитие в малки и средни хотели в Родопския регион 5.1 Отпечатване и разпространение на рекламни материали за проекта Популяризиране на резултатите от проекта чрез отпечатване и разпространение на рекламни материали 5.2 Публикации в печатни и електронни медии Повишаване на нивото на информираност на проекта чрез публикации 5.3 Създаване на дискусионен форум на проекта на страницата на Сдружение Знам и Мога Осигуряване на публичност на проекта и поле за комуникация между заинтересовани страни 5.4 Публикуване на информация в социалните мрежи и в уеб страниците на партньорските организации Осигуряване на публичност чрез публикуване на информация в социалните мрежи и в уеб страниците на партньорските организации 6.1 Изготвяне на междинни доклади с направените изводи и препоръки Изработване на доклади на база прилагането на системата за оценка на дейността 6.2 Изготвяне на краен доклад с резултатите от проекта Изработване на краен доклад с резултатите от проекта, даващ цялостна картина за постигнатите резултати, реализираните дейности и тяхната ефективност.
|