Дейности:
|
1. УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА Дейността включва традиционни дейности като:
Сформиране и управление на екипа по проекта, планиране, счетоводство и финансов мениджмънт, мониторинг и контрол, управление на доставките и тръжни процедури, отчетност, комуникация със заинтересованите страни, дейности по визуализация и други.
Дейността ще бъде изпълнявана през целия срок на проекта, както с помощта на вътрешни ресурси на водещата организация, така и чрез отделяне на време от специално назначен екип от 3 души административен персонал, които ще имат непосредствен ангажимент относно администрацията и управлението на проекта.
2. ОБУЧЕНИЯ ЗА ПРИДОБИВАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНА КВАЛИФИКАЦИЯ И КЛЮЧОВИ КОМПЕТЕНЦИИ Дейността ще бъде възложена на изпълнител/-и по реда на ПМС №55, като се предвижда процедура с обособени позиции за обученията за професионална квалификация и обучението по ключови компетенции. В изпълнение на договора, изпълнителят ще извърши следното:
- Ще изготви и предостави на възложителя учебни програми и графици на обученията в съответствие с изискванията на ЗПОО и приложимите подзаконови нормативни актове,
- Ще подготви и предостави на обучаемите необходимите материали и консумативи;
- Ще осъществи обученията в съответствие с учебните програми и графиците, на работните места на обучаемите;
- Ще проведе заключителни тестове и ще оцени придобитите знания;
- Ще издаде удостоверения за професионална квалификация и сертификати за ключови компетенции в съответствие с изискванията на МОН.
3. ОСИГУРЯВАНЕ НА ЗАЕТОСТ НА ОБУЧЕНИТЕ ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ ЗА ПЕРИОД ОТ 12 МЕСЕЦА Дейност 3 включва наемането на трудови договори на 4 лица с намалена трудоспособност след приключването на професионалното обучение в пластмасовия цех
Договорите ще бъдат подготвени от отдел “Човешки ресурси” на водещата организация със съдействието на ръководителя на проекта. Договорите ще бъдат за минимум за 24 месеца – 12 по време на проекта и 12 след неговото приключване.
По време на срока на проекта, възнаграждението на новонаетите ще бъде финансирано от бюджета на проекта
4. ОСИГУРЯВАНЕ НА НАСТАВНИЧЕСТВО НА НОВОНАЕТИТЕ СЛУЖИТЕЛИ Дейността предполага определяне на трима настоящи служители с опит в съответното производство – двама от полимерното производство и един от печатната дейност, за подпомагане на половин работен ден на новонаетите служители при изпълняване на присъщите на длъжността им функции. 5. ОСИГУРЯВАНЕ НА СОЦИАЛНИ УСЛУГИ Дейността предполага назначаване на едно лице, което да подпомага 4 новонаети лица.
В рамките на 50 седмици лицето предоставящо социалните услуги ще работи по 5,33 часа седмично индивидуално с всяко едно от новонаетите лица и 8 часа групово.
Помощта е насочена към ключови въпроси като отключването на вътрешния потенциал на човека; възпитание, ориентирано към личността (висока и реалистична самооценка); възможности за нормално развитие и изява на човешките потенциали; възможност за развитие на самостоятелен, смислен и удовлетворяващ живот; възможност за изграждане на хармонични човешки отношения в колектива и общността; възможност за пълноценна професионална изява; отсъствие на трайно чувство на страдание, унижение или изолация; реализиране на социално значими роли в професията. Ще бъдат засягани и теми като разрешаване на трудови конфликти - развитие на умения за справяне с конфликти, ситуации в стрес, дисстрес; преодоляване на загуба; развитие на умения за самостоятелно вземане на решения и поемане на отговорност както и овладяване на нови професионални роли; изграждане на хуманистични ценности (уважение, толерантност, сътрудничество, асертивност) и т.н.
6. РАЗРАБОТВАНЕ НА СИСТЕМА ЗА РАЗВИТИЕ НА ЧОВЕШКИТЕ РЕСУРСИ Дейността ще бъде възложена на изпълнител/-и по реда на ПМС №55, като се предвижда процедура с обособени позиции. Предвидено е:
- Разработване на Система за развитие на човешките ресурси в „Райна Княгиня–П” ООД
- Разработване на система за оценка на професионалната пригодност на хората с увреждания (професионалните възможности за труд в рамките на "Райна Княгиня-П" ООД
7. ОСИГУРЯВАНЕ НА ПУБЛИЧНОСТ Осигуряването на публичност е задължително изискване съгласно Регламент (ЕО) 1828/2006 на Европейската комисия. За прилагане на това изискване е разработено Ръководство за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013 г. , въз основа на което бенефициентът ще изпълни следните дейности за разпространяване на информация за проекта:
- Упоменаване на финансовия принос на Европейския социален фонд, предоставен чрез Оперативната програма, в информацията, предоставяна на целевата група по проекта, в изготвяните междинни и заключителни технически доклади и във всички останали изготвяни в рамките на проекта документи, както и при контакти със средствата за осведомяване;
- Организиране и провеждане на информационни събития – пресконференции, с участието на представители на местни медии и заинтересовани страни;
- Отпечатване и разпространение на рекламно-информационна дипляна/брошура;
- Изработване на информационна табела;
- Изработване и поставяне на рекламно-информационен банер в интернет страницата на бенефициента;
- Публикуване на информация за проекта в интернет страницата на бенефициента: http://www.rainaknyaginya.com/
|