Дейности:
|
1. Организация и управление на проекта. Проектът ще се управлява и отчита от екипа по проекта – ръководител, координатор и счетоводител. 2.Провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки и сключване на договори с изпълнители 2.1. Планиране на броя и вида на отделните процедури за обществени поръчки по проекта
Уточняване на всички процедури, които следва да бъдат проведени по реда на НВМОП. Определяне на необходимите ресурси – финансови, трудови, както и на минималните законово установени срокове, необходими за всяка една процедура. Съставяне на план-график за провеждане на процедурите, подготовка на документите за стартиране на процедурата, подготовка на комисиите за разглеждане на предложенията, подготовка на кореспонденция с участниците в процедурите, подготовка на договор със спечелилия участник за възлагане.
1. Избор на изпълнител на СМР – по НВМОП. Следва да се поканят фирми с подходяща дейност да представят оферти за ремонт на помещенията.
2. Избор на доставчик на оборудването за предприятието – по НВМОП. Необходимо е да се проучат представители на фирми, предлагащи необходимата техника за да се поканят да представят оферти за оборудването и да се избере доставчик.
3. Избор на доставчик на консумативи за проекта и за дейността на предприятието с изключение на горивата. Следва да се проучат фирми, които предлагат подобни материали. Необходимо е да се планира доставките на материалите да се извършва периодично и навреме, съобразно годишните сезони.
4. Избор на доставчик на горива – НВМОП. Събиране на три оферти за горива.
5. Избор на фирма, която да изработи информационните материали по НВМОП.
- отговорник - юрисконсулт на община Каспичан
2.2. Подготовка на документация за провеждане на отделните процедури
Отговорните членове на екипа по проекта и юрисконсулта на общината ще разработят пакетите документи, необходими за всяка отделна процедура.
-отговорник – ръководител на проекта и юрисконсулт на община Каспичан
2.3. Провеждане на процедурите за възлагане на обществени поръчки
Провеждане на процедурите за избор на изпълнители на отделните типове дейности строително –ремонти работи на помещенията и доставки на материали, консумативи съгласно разпоредбите на НВМОП. Реализиране на дейностите по процедурите - обявления, изпращане на покани, определяне на членовете на оценителните комисии, кореспонденция с участниците в процедурите, провеждане на заседания за отваряне на офертите и определяне на икономически най-изгодната, подготовка на договор за възлагане на съответната поръчка.
-отговорник – ръководител на проекта
2.4. Сключване на договори за възлагане на изпълнението на отделните дейности, предмет на обществена поръчка
отговорник - ръководител на проекта, координатор, юрисконсулт на община Каспичан
3. Изпълнение на СМР и доставка на материали и консумативи Изпълнението на СМР предвижда ремонт на две помещения за нуждите на общинското предприятие.
Проектът включва следните СМР: подмяна на дограма, топлоизолация на таван, освежаване на подова настилка, стени и тавани, нова ел.инсталация и осветление.
4. Мотивационно обучение Ще бъде ангажиран лектор, който в продължение на 10 дена по 6 учебни часа ще изнася лекции на теми:
Теми на обучение:
Какво е значението на работата за благополучието на човека;
Какви потребности задоволява работата;
Умения за изследване на собствените способности, знания, умения, опит, личностни черти, ограничения, трудови постижения;
Умения за изследване на собствените житейски цели, ценности, желания, професионални предпочитания, интереси, потребности, актуални потребности;
Характеристики на трудовата дейност: съдържание на труда, физически условия, организационни фактори;
Изследване на мотивацията за труд и удовлетвореността от организацията на работа;
Продължаващо обучение, форми на обучение, основни квалификации, необходимостта от обучение през целия живот;
Умения за самооценка на перспективите за кариерно развитие, умения за планиране на процеса на кариерно развитие и продължаващо обучение;
Умения за себепредставяне и себеутвърждаване;
Участниците получават информационни материали и въпросници.
На завършилите се издава Удостоверение за завършен мотивационен модул от професионално обучение.
5. Създаване и функциониране на социално предприятие за благоустрояване и озеленяване. Подкрепа на лица от най-рисковите групи на обществото, чрез осигуряването им на трудова заетост и постоянни доходи чрез работа с обществено полезна значимост.
Дейността по създаването на предприятието ще включва подготовка на документите и регистрацията му, която ще продължи два месеца – четвърти и пети месец. Същинската дейност ще стартира през шестия месец и ще продължи до края на проекта.
6. Дейности за информация и публичност Осигуряване на достатъчна популярност и публичност на проекта и рекламиране на дейността на предприятието;
|