ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-5.2.01-0004-C0001
Номер на проект:
BG051P001/07/5.2-01/D01/0090
Наименование:
Ние сме с вас
Бенефициент:
Производствено-потребителска кооперация "Социални Грижи"
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.05.2008
Начална дата:
14.05.2008
Дата на приключване:
01.08.2009
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Видин                    Видин
Описание
Описание на проекта:
Целта е да се разшири кръгът на социалните услуги и да се подобри качеството на предоставяните услуги, насочени към възрастните, самотноживеещите и хората с увреждания; да се намали броят на лицата с увреждания в специализираните институции; постигане на социална адаптивност и преодоляване на социалната изолация.
Дейности:
Разработване на информационни материали, провеждане на кампании. Изработване на брошури и дипляни. Обява в местната преса. Рекламни клипове в местните кабелни телевизии.
Разработване на индивидуални оценки на потребностите от социални услуги на кандидатите за потребители. Социален работник на Дирекция „Социално подпомагане” разработва оценка на общото физическо и психическо състояние на потенциалния потребител, способността му за справяне с ежедневни дейности, социалната му активност и интереси, битови условия на живот, допълнителни потребности, опасности и рискове.
Подбор на потребители на услугите СА и/или ДП. Потребители на услугите СА и ДП са : - лица с различни видове трайни увреждания над 50 % ТНР; - самотно живеещи лица, които поради различни причини от здравословен характер не са в състояние сами да организират бита си и поддържане на хигиена в дома си.
Сключване на договори с потребителите за предоставяне на услугите „Социален асистент” и/или „Домашен помощник”. Разяснителна дейност по договора. Юристконсулт изработва договор, съответстващ на действащото законодателство в Р България.
Изработване на индивидуални графици за доставка на услугите „Социален асистент” и „Домашен помощник” на всеки потребител. Въз основа на изготвената индивидуална оценка членовете на екипа изработват индивидуалните графици за доставка на услугите СА и ДП, съобразени с реалните нужди на потребителите.
Набиране база данни за кандидати за Социални асистенти и Домашни помощници. Подбор на кандидатите за включвани в обучителен модул. Екипът и партньорите съвместно разглеждат подадените заявления на кандидатите. Прави се съвместен подбор, като приоритетно се включват безработни лица с медицинско или педагогическо образование и лица, работили в сферата на социални услуги.
Обучение на социални асистенти и домашни помощници. Доставчикът осигурява въвеждащо 3 дневно обучение на новоназначените социални асистенти и домашни помощници, преди да започнат работа в дома на потребителя. Обучението включва следните теми: - Общи познания за домашните грижи и за спецификата на социалните услуги; - Специфика на грижите за стари хора и лица с увреждания; - Оказване на долекарска помощ - видове и методи. - Зравословни и безопасни условия на труд.
Сключване на договори със социални асистенти и домашни помощници. Разяснителна дейност по договора. Юристконсулт изработва договор, съответстващ на действащото законодателство в Р България.
Предоставяне на услугата „Социален асистент” на потребителите. - Помощ при общуване и поддържане на социални контакти, развлечения и занимания в дома и извън него; - Административни услуги; - Медицински услуги; - Педагогически услуги за деца; -Предоставяне на комплексни социални услуги и подкрепа на семействата на деца;
Предоставяне на услугата „Домашен помощник” на потребителите. - Помощ за поддържане на лична хигиена; - Поддържане на хигиена в жилищното помещение, обитавано от обгрижваното лице; - Доставка/приготвяне на храна, помощ при хранене; - Битови услуги.
Партньори
Партньори:
Община Видин
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
77 554 BGN
Общ бюджет:
84 211 BGN
БФП:
77 533 BGN
Общо изплатени средства:
77 049 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
77 533
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
28 483 BGN
2009
48 566 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
77 049 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
65 903
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
24 210 BGN
2009
41 281 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
65 491 BGN
В т.ч. Национално финансиране
11 630
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
4 272 BGN
2009
7 285 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
11 557 BGN
Финансиране от бенефициента
6 680
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой потребители на услугата социален асистент
Индикатор 2
брой поребители на услугата домашен помощник
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз