Дейности:
|
Дейност 1: Управление и администриране на проекта За нуждите на проекта ще бъде сформиран екип, като всички експерти, включени в него, ще притежават необходимия опит за организация, управление и изпълнение на проекти, ще се отличават с инициативност и умение за работа в екип. Всеки член на екипа ще бъде предварително запознат със своите отговорности и задължения по проекта.
Екипът за организация и управление на проекта ще се състои от ръководител на проекта, координатор, правен експерт, експерт по информационни технологии и финансист. От страна на партньора в екипа за управление на проекта ще участват експерт по медицински изделия и консултант по здравно-информационна система.
Дейност 2: Анализ на европейската практика и предложение за методика на създаване (кодиране) на национална идентификационна система за медицински изделия Дейността включва събиране на данни за практиките на кодиране в страните членки, анализ на тези данни и изготвяне на предложение за създаване на методика. Методиката ще позволи създаването на национална идентификационна система на МИ за нуждите на електронната база данни. За целта ще се стимулира ползването на добрия опит на различни здравно-осигурителни системи. Въз основа на тази методика ще се създаде идентификационна система за проследяване на МИ заплащани с обществени средстава. Дейност 3: Разработване на технически задания за избор на изпълнители за създаване на специализиран софтуер „електронна база данни на медицинските изделия, заплащани с обществени средства” и публичност по проекта Дейността ще включва подготовка, утвърждаване на технически задания и комплектоване на пълна документация за провеждане на процедури за избор на изпълнители за
- създаване на специализиран софтуер „електронна база данни на медицинските изделия, заплащани с обществени средства”, обучение на служители, които ще осъществяват административни и контролни функции по отношение на съдържанието на базата данни на медицинските изделия (последния 1месец към Дейност 5) и изготвяне на техническо задание за доставка на необходимия хардуер;
- осигуряване публичност по проекта. Дейност 4: Провеждане на процедури за избор на изпълнители на обществени поръчки за софтуер и публичност по проекта Ще бъдат проведени две отделни процедури за възлагане на обществени поръчки за избор на изпълнители, както следва:
1)Създаване на специализиран софтуер „електронна база данни на медицинските изделия, заплащани с обществени средства”, обучение на служители, които ще осъществяват административни и контролни функции по отношение на съдържанието на базата данни на медицинските изделия и изготвяне на техническо задание за доставка на необходимия хардуер;
2)Избор на избор на изпълнител по осигуряване публичност по проекта Дейност 5: Разработване и внедряване на специализиран софтуер „електронна база данни на медицинските изделия, заплащани с обществени средства” Обучение на служители, които ще осъществяват административни и контролни функции по отношение на съдържание Изпълнителят следва да създаде специализиран софтуер за вписване в електронна база данни (списък) на медицинските изделия, заплащани с обществени средства. Дейност 6: Закупуване, доставка и инсталиране на необходимия хардуер Провеждане на процедура за избор на изпълнител за доставка и инсталиране на хардуер и извършване на доставка и инсталиране на необходимия хардуер за функционирането на електронната база данни (списък). Дейност 7: Осигуряване публичност на проекта Ще се проведат 2 пресконференции, ще се публикуват информации в медии и ще се изготвят и ползват банери, знамена и други информационни материали, осигуряващи публичност за изпълнението на проекта.
|