ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-5.2.01-0010-C0001
Номер на проект:
BG051P001/07/5.2-01/D01/0053
Наименование:
Искрица надежда
Бенефициент:
Сдружение "Партньорства и етноси"
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.05.2008
Начална дата:
13.05.2008
Дата на приключване:
13.05.2009
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Кърджали                    Ардино
Описание
Описание на проекта:
Проектът е насочен към преодоляване на социалната изолация и постигане на деинституционализация на грижите на хора с различни видове увреждания и самотноживеещи в съставните села на общината, чрез предоставяне на медико-социални грижи в семейна среда.
Дейности:
Сфомиране на екип за изпълнение на проектното предложение Всички следващи действия, срокове и начини за изпълнението им да е в състояние да ги реши.
Избор на подходящи партньори, които с участието си ще спомогнат за успешно изпълнение на проектното предложение Партньор № 1: ЕТ „ ЦПО – З. Палагачева” от гр. Ардино: - дава помещения за офис и работен кабинет по проекта до изпълнението му - участва в освежаването на тези помещения и сградата като прави съфинансиране от 3380.00 /три хиляди триста и осемдесет лв./ - следи за хода на ремонтните дейности - ще проведе МО и КО на асистентитите и ще идаде сертификати на успешно-завършилите Партньор № 2: МБАЛ ЕООД от гр. Ардино: - Ще осигури база за провеждане на практическо обучение на ЦГ Партньор № 3 : ЕТ „Д-р Азис- Абдулелах Азис”от гр. Ардино: - да осигури преподаватели по тероия и практика Партньор № 4: Община Ардино: - ще съдейства за информационната кампания чрез кметските наместници по места - ще предостави помещения за провеждане на информационните срещи - ще подсигури месечно един път транспорт за мониторинг
Осигуряване на транспорт за адекватна комуникация За да изпълним успешно проектното предложение ни е необходим транспорт. При нашето географско разположение и разписание на обществения транспорт е невъзможно ползването му. Транспорт е необходим както за ползвателите на услугите и асистентите, така и за екипа, който ще изпълнява проекта. Затова залагаме пътувания с такси по време на информационната кампания и транспорт на потребители „от – до”. Ежемесечни посещения на потребителите и асистентите на работните им места с транспорт, подсигурен от партньор № 4 (мониторинг). Служебни пътувания на човек от екипа до гр. Кърджали и София с автобус.
Сформиране на ЦГ за услуга „СА” и „ДП” Провеждане на мотивационен тренинг на 15 участника от осемте населени места. Провеждане на основно обучение на 12 участника от осемте населени места за услуга „СА” и „ДП”.
Групова застраховка на ЦГ Направена групова застраховка
а) Освежаване на помещенията, които ще се ползват за изпълнение на проекта б) Претърсване на покрива, смяна на улуците, външно освежаване на сградата с участието на Партньор 1 и подизпълнител Освежаването на офиса и работното помещение ще бъде безсмислено, ако не се претърси и покрива. От него протича вода при дъжд и сняг и се слива по стените и тавана в помещенията. Улуците са прогнили. Необходимо е и външно освежаване.
Подбор на КБ – ползватели на услуги Предоставяне на услуга „СА” и „ДП” по начин, който да зачита личното им пространство, достойнство, самостоятелност и поверителност на личните им данни.
Предоставяне на комплекс от услуги по примерен „Измерител на социални и здравни услуги” от „Социални асистенти” и „Домашни помощници” на потребителите Дейностите, които Доставчикът се ангажира да извършва ще са описани в индивидуалния план, специфичен за индивидуалния потребител с комплексен характер
Управление на услуга „Социален асистент” и „Домашен помощник” Доставчикът на услуги разполага със собствена база, която след ремонта ще отговаря на изискванията. ДУ има ясна управленска структура и финансова обезпеченост. Правилата и процедурите за защита правата и интересите на ЦГ и КБ се актуализират ежегодно, където е необходимо през 6 месеца. Ползват се ясни и прозрачни методи на ръководство.
Кампания за информиране на обществеността 1. Разработване на информационни материали (брошури), разясняващи на потенциалните потребители схемата за „Грижи в семейна среда за независим и достоен живот на хора с различни видове увреждания и самотно живеещи хора”. 2. Информиране на обществеността за мястото и ролята на неправителствения сектор като доставчик на социални услуги по настоящата покана чрез местния вестник „Ардински глас” и по места.
Финансов и технически отчет ДУ прилага доказали ефективността си счетоводни и финансови процедури и практики, осигуряващи ефективно осъществяване на дейностите, както и нейната финансова устойчивост. Прилага ясни и прозрачни процедури, събира и отчита потребителските такси и издава необходимите финансово-счетоводни документи и отчети.
Партньори
Партньори:
Община Ардино
ЕТ „Център за професионално обучение – Зорка Палагачева”
МБАЛ „АРДИНО” ЕООД гр. Ардино
ЕТ „Д-р Азис-Абдулелах Азис”
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
51 966 BGN
Общ бюджет:
51 286 BGN
БФП:
44 619 BGN
Общо изплатени средства:
43 370 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
44 619
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
18 446 BGN
2009
24 924 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
43 370 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
37 926
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
15 679 BGN
2009
21 185 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
36 865 BGN
В т.ч. Национално финансиране
6 693
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
2 767 BGN
2009
3 739 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
6 506 BGN
Финансиране от бенефициента
8 000
BGN
Индикатори
Няма въведени индикатори към този проект
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз