ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-5.2.01-0105-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Заедно с теб - предоставяне на услугата Домашен помощник
Бенефициент:
Община Дряново
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.05.2008
Начална дата:
13.05.2008
Дата на приключване:
01.08.2009
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Габрово                    Дряново
Описание
Описание на проекта:
Намаляване на риска от зависимост от институционален тип грижи за лица с трайни увреждания и самотноживеещи възрастни хора от Гостилица и Царева ливада чрез осигуряване на постоянна грижа в семейна среда и задоволяване на основните жизнени потребности.
Дейности:
Провеждане на информационна кампания Използване на всички рекламни канали за запознаване на населението с проекта. Провеждане на информационни срещи в селата – общоселски събрания. Публикации в местния печат – 12 бр.; Направа на интернет страница; Провеждане на пресконференции – 2 бр. 4 радиопредавания. Съставяне на информационна брошура с описание на услугата, описание на задълженията на потребителите и на домашните помощници, размер на потребителската такса. Направа на рекламни тениски с надпис „Заедно с теб” Среща в Дружество на инвалида в с. Гостилица. Срещи в пенсионерските клубове.
Закупуване на офис оборудване. Закупуване на 2 бр. компютърни конфигурации и принтери, които ще бъдат разположени съответно по един в двата офиса: 1 бр. в централния офис; 1 бр. в базата на Дружество на инвалида в с. Гостилица; Включване към интернет
Подбор на потребителите Проведени две работни срещи с представители на Дирекция „Социално подпомагане” и представители на Обществените съвети на двете села
Оценка на потребностите на всеки потребител Оторизирани специалисти ще посетят ползвателите в техните домове. Ще се извърши оценка на потребностите, която задължитено включва: Оценка на общото физическо и психическо състояние; Способност за справяне с ежедневните дейности; Социални контакти и активност; Взаимоотношения със семейството; Други потребности, свързани със специфични състояния. Оценката ще се актуализира на всеки шест месеца.
. Сключване на договори с потребителите Подписване на договори: трудови, граждански. Изготвяне на детайлно разписани длъжностни характеристики
Подбор на домашните помощници Провеждане на събеседване с потенциалните домашни помощници. Избор на домашни помощници, които ще защитават здравето, сигурността и благополучието на потребителите.
Сключване на договори с домашните помощници. Провеждане на събеседване и оценяване на кандидатите: безработни/заети. Сключване на договори: 12 бр. граждански договори на 4 часа 6 бр. трудов договор на 8 часа
Организиране дейността на домашните помощници Разработване и приемане на вътрешни правила за работа от проектния екип. Разработване и приемане на етичен кодекс
Обучение на домашните помощници. Провеждане на два обучителни модула: 1 модул – Въвеждащо обучение за 20 лица, кандидати за домашни помощници (три дни). 2 модул – Междинно обучение за 18 –те домашни помощника (1 ден).
Изготвяне на индивидуални графици на Домашните помощници и на потребителите На база на предоставената информация от Дирекция „Социално подпомагане” и дейност 4 ще бъдат разписани индивидуални графици на всеки потребител.
Предоставяне на социалната услуга „Домашен помощник”. Съгласно Методика за предоставяне на услугата в общността „Социален асистент” и приетите вътрешни правила за работа.
Организиране и провеждане на културни събития. Организиране на пролетен празник. Извозване на потребителите до гр. Дряново. Обмяна на положителна практика – гр. Велико Търново. Честване на важни дати и събития от българския календар.
Партньори
Партньори:
СДРУЖЕНИЕ “ДРУЖЕСТВО ЗА СОЦИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ”
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
49 044 BGN
Общ бюджет:
49 963 BGN
БФП:
45 681 BGN
Общо изплатени средства:
45 476 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
45 681
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
9 809 BGN
2009
29 260 BGN
2010
6 408 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
45 476 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
38 829
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
8 337 BGN
2009
24 871 BGN
2010
5 446 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
38 655 BGN
В т.ч. Национално финансиране
6 852
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
1 471 BGN
2009
4 389 BGN
2010
961 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
6 821 BGN
Финансиране от бенефициента
4 596
BGN
Индикатори
Няма въведени индикатори към този проект
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз