Дейности:
|
Управление и координация на проекта Сформиране на екипа и среща с партньорите, които ще вземат участие в проекта; изготвяне на подробен план-график на дейностите, разпределяне на отговорностите между членовете на екипа, партньорите; Контактуване с целевата група и поддържане на обратна връзка; Изготвяне на отчети за извършените дейности от членовете на екипа; Изготвяне на ежемесечни финансови и технически отчети; Изготвяне на финален доклад за изпълнението на проекта; Разработване на индивидуални оценки на потребностите от услуги на кандидатите за потребители; Потенциалните потребители подават молби за ползване на услугите „Домашен помощник” и „Социален асистент”; Социален работник от Дирекция „Социално подпомагане” извършва оценка на състоянието и потребностите на потребителя; Ежемесечно се следи за запазване броя на потребителите. В случаи на отпадане на потребител са прави нова оценка. Подбор на потребители на услугите ”Социален асистент” и „Домашен помощник”. След като се обобщят данните от оценките и броя на потенциалните потребители се прави анализ на резултатите. Подбират се лица подходящи за ползване на услугите. Ежемесечно се следи за запазване броя на потребителите. В случаи на отпадане на потребител са прави нова оценка и се избира друг. Подбор на социални асистенти и домашни помощници. Съвместно с Дирекция Бюро по труда, гр. Генерал Тошево се прави подбор на безработни лица. Желаещите подават молба в Дирекция Бюро по труда и се прави подбор чрез анкета и интервю в зависимост от опит, квалификация, образование и личностни качества. Обучение на социалните асистенти и домашните помощници за предоставяне на качествени услуги. Обучението ще се извърши в рамките на четири дни, Партньорът по проекта - ТО на НТС – Добрич ще осигури необходимите преподаватели, учебни програми и учебни зали за извършването на дейността. Сключване на договори между доставчика и потребителя за предоставяне на услугите „Социален асистент” и „Домашен помощник” На базата на направения подбор на потребителите на услугите „Социален асистент” и „Домашен помощник” и на лицата, които ще извършват тези услуги се сключват договори и се описват права и отговорности на прекия доставчик на социални услуги /социален асистент и домашен помощник/, видовете услуги, които ще ползва потребителя и честотата на предоставянето им, срока за изпълнение, разрешаване на спорни въпроси. Изработване на индивидуални графици за предоставяне на услугите ”Социален асистент” и „Домашен помощник” на всеки потребител; На база на сключените договори с потребителите, съобразно видовете услуги и необходимото време за предоставянето им се изготвя индивидуален времеви график за предоставяне на услугата на всеки потребител. Предоставяне на социалните услуги „Домашен помощник” и „Социален асистент”. За „Социален асистент” се предоставят следните услуги: осъществяване на пряк допир (обличане, събличане, къпане и др.); прием на лекарства и осъществяване на други дейности поддържащи здравето; приготвяне на храна и хранене; боравене с лични вещи и документи; ползване на баня и тоалетна. За „Домашен помощник” – текущо и основно почистване на жилището, поддържане на лична хигиена, помощ при ежедневен тоалет и обличане (при къпане, сресване, подстригване и др.), хранене, битови услуги. Промоция на проекта и финансиращата програма Изготвяне и разпространение на цветни рекламни брошури и дипляни за целите, дейностите на проекта; рекламна табела на проекта; оповестяване в местните медии стартирането на проекта - неговите цели, регион на действие, целеви групи, конкретни дейности, очаквани резултати и източници на финансиране; изготвяне и разпространение на цветни дипляни с резултатите от проекта; публикуване на информация относно проекта на интернет страниците на Община Генерал Тошево и нейните партньори – цели, регион на действие, целеви групи, начало и край на дейностите, очаквани и постигнати резултати и финансираща организация.
|