ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-5.2.01-0021-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Предоставяне на социалните услуги "Социаолен асистент" и "Домашен помощник" на лица, в това число и деца, с трайни увреждания в гр. Плевен, както и на комплексни социални услуги в подкрепа на семействата, грижещи се за деца с трайни увреждания
Бенефициент:
Българска асоциация на лица с интелектуални затруднения - Плевен
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
10.05.2008
Начална дата:
12.05.2008
Дата на приключване:
01.07.2009
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Плевен                    Плевен
Описание
Описание на проекта:
Проектът е насочен предимно към деца с тежки увреждания, нуждаещи се от специални грижи, и техните родители, чрез предоставяне на социално-психологическа, педагогическа и здравна помощ и консултации, за да се социализират семействата и да се развие потенциала на децата. Обхванати са и възрастни с трайни увреждания за преодоляване на социалната им изолация с помощта на СА и ДП.
Дейности:
Сформиране на екип по Проекта Екипа на Проекта ще се състои от координатор, счетоводител, социален консултант - представяне на Проекта пред членовете на екипа - среща с Партньора за изясняване на съвместните дейности - определяне на график за регулярни екипни срещи и разпределение на задълженията между членовете на екипа - определяне на принципите и механизмите на координация и комуникация между членовете на екипа - разработване на детайлен график на дейностите и определяне на отговорния човек за всяка проектна дейност
Разработване на информа-ционни материали и провеждане на кампании сред потенциалните потреби-тели и обществеността в гр. Плевен • Разработване на информационни материали - брошури и листовки - за социалните услуги и реда на предоставяне; цветни диплянки -за ролята на ЕСФ за развитие на социалните услуги в България - разработване и поместване на информация в сайта на БАЛИЗ – Плевен - информационно табло в РСКЦ на Сдружение БАЛИЗ – Плевен, показващо финансовата помощ на ЕСФ • Начална пресконференция -презентация на Проекта • Публикации в 2 местни ежедневници • Заключителна пресконференция – отчитане на постигнатите резултати и споделяне на натрупания опит Всички информационни и работни материали и публични дейности ще бъдат маркирани според изисквания за визуализация на ЕС.
Безвъзмездно предоставяне на материали и оборудване от Партньора Предоставяне на материали и даряване на оборудване от Партньора - мултифункционално устройство 3 в 1; компютър; киматици за РСКЦ; касов апарат; флип чарт; - материали – папки, класьори, хартия, падове и др. - работно облекло – работни престилки и чехли за ДП.
Разработване на оперативни документи, правилници и процедури за администриране на услугите СА и ДП Изготвяне на : • Правилник за вътрешния ред – правила и процедури в защита на правата и интересите на потребителите • Разработване на трудови договори и длъжностни характеристики • Разработване на примерен договор между доставчика и потребителя
Подбор на потребители на услугите СА и ДП • Изготвяне на оценка на потребностите на потенциалните потребители. • Сключване на договори с потребителите
Подбор на СА и ДП • Изготвяне и разпространяване на обява за набиране на кандидати за СА и ДП • Провеждане на интервюта и събеседване с кандидатите за СА и ДП и с кандидатите посочени от потребителите или техните настойници • Предварителни срещи на СА и ДП с потребителите и техните семейства, и постигане на взаимно одобрение • Сключване на трудови договори с одобрени кандидати за СА и ДП
Предоставяне на услугата СА и ДП • Изготвяне на лични досиета за всеки потребител • Изготвяне на лични досиета на СА и ДП • Изготвяне на индивидуални планове за предоставяне на услугите СА и ДП • Актуализация на оценката на потребностите – веднъж на 6 месеца` • Мониторинг и обратна връзка за качеството на предлаганата социална услуга - месечни посещения и срещи с потребителите и техните настойници - проверка на дневници на потребителите - годишна среща с потребителите - периодична проверка и преглед на документацията
Социално-психологиче-ски, педагогически и здравни консултации за деца-потребители и техните семейства • Сформиране на екип от консултанти - социален работник – трудов договор, 8 часа - психолог – 2 ч. консултации 8 пъти месечно - педагог - 2 ч. консултации 8 пъти месечно - методист – кенезетерапевт - 2 ч. консултации 4 пъти месечно • Разработване и изпълнение на индивидуални планове за работа в подкрепа на детето • Изготвяне на месечни графици на консултациите • Консултации за родителите - психологическо консултиране на семейството - за ресурсите на детето - за възстановяване на трудовата им активност • Текущо консултиране на социалните асистенти
Обучение на СА и ДП за предоставяне на качествени услуги Провеждане на обучение, съобразено с Методиката за предоставяне на услуга-та в общността “Социален асистент” • Разработване на програма за развитие и обучение на СА и ДП: • Въвеждащо 3 дневно обучение – обхващащо мотивационен тренинг, теоретична част и споделяне на опит от по-опитни социални асистенти • Основно 2 дневно по модули от “Наръчник на социалния асистент” Поддържащо 2 дневно обучение по модули от “Наръчник на социалния асистент”
Партньори
Партньори:
ОБЩИНА ПЛЕВЕН
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
82 615 BGN
Общ бюджет:
85 298 BGN
БФП:
80 254 BGN
Общо изплатени средства:
80 254 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
80 254
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
16 523 BGN
2009
49 569 BGN
2010
14 162 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
80 254 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
68 216
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
14 045 BGN
2009
42 134 BGN
2010
12 037 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
68 216 BGN
В т.ч. Национално финансиране
12 038
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
2 478 BGN
2009
7 435 BGN
2010
2 124 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
12 038 BGN
Финансиране от бенефициента
7 751
BGN
Индикатори
Няма въведени индикатори към този проект
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз