ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-6.2.09-0001-C0001
Номер на проект:
РД04-60/25.08.2011
Наименование:
Укрепване на капацитета на Агенцията за социално подпомагане за повишаване качеството и ефективността на социалната работа
Бенефициент:
Агенция за социално подпомагане
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
05.07.2011
Начална дата:
24.08.2011
Дата на приключване:
31.12.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
Да се планират, разработят и приложат мерки за надграждане и подобряване на капацитета на служителите на Агенция за социално подпомагане и да се повиши качеството и ефективността на социалната работа.
Дейности:
Дейност 1: Дейности за организирация и управление на проекта. Сформиран е екип за организация и управление на проекта, който се състои от ръководител, финансист, четирима координатори и технически сътрудник. Допълнително в процеса на изпълнение на проекта ще бъдат включени четирима сътрудници по дейности, двама юристи, финансов контрольор, счетоводител-ТРЗ, счетоводител-ЛС, експерт ИО и технически изпълнител-куриер.
Дейност 6: Изготвяне на единни методики за оценка на потребностите на хората с увреждания и разработване на механизъм за определяне и отпускане на индивидуален бюджет на хората с увреждания за ползване на съответните услуги. Основна цел при изготвянето на единни методики за оценка на потребностите на хората с увреждания е създаването на единен инструментариум за изследване на индивидуалните нужди на хората с увреждания, с цел постигане на по-добра целенасоченост на наличните ресурси – социални помощи и социални услуги. От друга страна разработването на единната методика ще стане и основа за разработване на концепция и механизъм за определяне и отпускане на индивидуален месечен бюджет на хората с увреждания за ползване на съответните услуги. Ще се осигури надеждна база за въвеждане на подхода „парите следват човека” при бъдеща промяна в нормативната уредба в тази сфера.
Дейност 7: Разработване и прилагане на системи, осигуряващи надграждащи знания и умения, съобразени със специфичните грижи за отделните групи потребители на социални услуги в общността, планиране на адекватни обучения. Системата за повишаване на квалификацията има за цел: • да осигури съответствие между социалната практика, потребностите на системата за социална работа и равнището на професионална компетентност на служителите; • да дава възможност за задоволяване на професионалните интереси на социалните работници и тяхното професионално развитие.
Дейност 2: Анализ на натовареността на социалните работници и създаване на механизъм за оценка и управление на натовареността. Да се създаде механизъм за оценка и управление на натовареността на служителите в отделите, който да се прилага от Агенцията за социално подпомагане, с цел адекватно и целенасочено управление на човешките ресурси и постигане на ефективност на социалната работа.
Дейност 5: Анализ на потребностите от адекватно обучение и супервизия за експертите и социалните работници, работещи в отделите „Закрила на детето” и „Хора с увреждания и социални услуги” към всички дирекции „Социално подпомагане”. Да се проучат потребностите от адекватни обучения и мерки за подкрепа на социалните работници, с цел постигане на по-голяма ефективност на социалната работа.
Дейност 3: Подбор и наемане в резултат на анализа на натовареността на 400 социални работници във всички дирекции „Социално подпомагане” в АСП. Увеличаване числеността на отделите „Закрила на детето” и „Хора с увреждания и социални услуги” в дирекциите „Социално подпомагане” на базата на анализа на натовареността на социалните работници, описан в дейност 2 „Анализ на натовареността на социалните работници и създаване на механизъм за оценка и управление на натовареността”.
Дейност 8: Обучение на служителите от отделите „Закрила на детето” и „Хора с увреждания и социални услуги”. Постигане на по-голяма ефективност на социалната работа, чрез провеждане на адекватни обучения за повишаване административния и професионален капацитет на служителите от отделите „Закрила на детето” и „Хора с увреждания и социални услуги”.
Дейност 9: Индивидуална и групова супервизия на служителите от отделите „Закрила на детето” и „Хора с увреждания и социални услуги”. Превенция на професионалното изгаряне и повишаване стандарта на предоставяните услуги от служителите от отделите „Закрила на детето” и „Хора с увреждания и социални услуги”.
Дейност 4: Осигуряване на възнаграждения на наетите социални работници за период до 42 месеца. Изплащане на възнагражденията на 400 социални работници в размер до 370 лв. месечно и дължимите осигуровки по Кодекса на труда и Кодекса за социално осигуряване.
Дейност 10: Дейности за информиране и публичност на резултатите от проекта. Осигуряване на публичност на резултатите от проекта.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
ЕТ "Персонал - Консулт - Г. Попов"
Българска Телекомуникационна Компания АД
Сдружение Институт по социални дейности и практики
"БГ Мап" ООД
"Български пощи" ЕАД
"Гравис България" АД
Ронос" ООД
ЕЙТ ООД
Международни прояви ООД
Виолина Василева Ананиева
Стели Дойчева Петева
Ди Уеър ЕООД
Илияна Илиева Василева
"Е-турс" ООД
"СТАР ПОСТ" ООД
ЛЕГАЛЕКС
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
11 410 573 BGN
Общ бюджет:
10 649 618 BGN
БФП:
10 649 618 BGN
Общо изплатени средства:
10 654 931 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
10 649 618
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
31 736 BGN
2012
1 787 446 BGN
2013
2 521 505 BGN
2014
3 704 213 BGN
2015
2 610 032 BGN
10 654 931 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
9 052 175
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
26 975 BGN
2012
1 519 329 BGN
2013
2 143 279 BGN
2014
3 148 581 BGN
2015
2 218 527 BGN
9 056 691 BGN
В т.ч. Национално финансиране
1 597 443
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
4 760 BGN
2012
268 117 BGN
2013
378 226 BGN
2014
555 632 BGN
2015
391 505 BGN
1 598 240 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Увеличаване % на обхванатите от предоставяните услуги лица от целевите групи
Индикатор 2
Брой лица, включени в обучение (6.2)
Индикатор 3
Дял на лицата, успешно завършили обучение (6.2)
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз