ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-3.2.02-0001-C0001
Номер на проект:
Заповед РД 09-1803/29.12.2010
Наименование:
ПОДПОМАГАНЕ ВЪВЕЖДАНЕТО НА ДЕЛЕГИРАНИ БЮДЖЕТИ
Бенефициент:
МИНИСТЕРСТВО НА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
31.10.2008
Начална дата:
04.11.2008
Дата на приключване:
31.03.2011
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
България
Описание
Описание на проекта:
да се въведе ефективно системата на делегираните бюджети
Дейности:
1. Подготвителни действия. Организация, координиране и управление на дейностите през целия период на изпълнение на проекта.
1.1.* Работна среща на Екипа за организация и управление - разработване на правила за работа на екипа и сформиране на Консултативен комитет.
1.2. Определяне на изисквания и профил към обучителите и консултантите.
1.3. Работно посещение на представител на европейската комисия за споделяне на европейски опит по прилагане на делегирани бюджети.
1.4. Работно посещение в страна от ЕС с децентрализирано финансово управление на образованието.
1.5. Разработване на методология за обучение.
1.6. Петдневен семинар за обучение на екипите от обучители.
1.7. Сформиране на екип от консултанти.
1.8. Подготовка и провеждане на процедури по възлагане на обществена поръчка за възлагане изпълнението на дейности по проекта.
2.1. Обучения на директорите, помощник-директорите и счетоводителите за работа с делегирани бюджети. 1. Разработване и отпечатване на обучителни материали за модулите.
2.2. Практически 3-дневни семинари с директори за съставяне и управление на бюджет, нормативна база, трудово-правни отношения и управление на персонала.
2.3. Обучителни 3-дневни семинари за помощник-директори и счетоводители за работа с делегирани бюджети.
2.4. Еднодневно обучение по области за електронно управление на финансовата дейност в образователните институции за помощник-директори и счетоводители.
2.5. Мониторинг на обучителните дейности и анализ на резултатите.
3. Консултантски услуги. 1. Консултации по прилагането на делегираните бюджети и по възникнали въпроси.
3.2. Консултации по финансови и счетоводни, юридически и трудово-правни въпроси, свързани с делегираните бюджети.
3.3. Консултации и отговори на въпроси, постъпили в интернет форума, по телефона или по електронна поща.
4. Разяснителна дейност 1.* дискусии и работни срещи с представители на местната общност в 28-те региона.
4.2.* Разяснителна дейност сред директорите за изграждане на умения при водене на преговори.
5. Електронно управление на административната и финансова дейност в образователните институции. 1.Разработване на техническо задание за изработване на програма за електронно управление на административното и финансово управление.
5.2. Създаване, закупуване и внедряване на специализиран софтуер.
5.3. Осигуряване за 12 месеца на юридически модул с нормативно-правни документи.
5.4. Създаване на електронен форум.
5.5. Мониторинг за работата на софтуера.
6.1.* Дейности по информиране и публичност. Провеждане на национална пресконференция и публикуване в национални и местни печатни издания информации за стартирането на проекта.
6.2.* Публикуване на три статии във в-к "АЗ БУКИ", отчитащи развитието и изпълнението на проекта.
6.3. Изработване на рекламни и информационни материали с логото на ЕС, ЕСФ, ОП "РЧР" и на МОН.
6.4.* Заснемане и излъчване на телевизионни репортажи и рекламен клип по проекта.
6.5. Провеждане на финална пресконференция за отчитане резултатите по проекта.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
4 679 043 BGN
Общ бюджет:
4 678 638 BGN
БФП:
4 678 638 BGN
Общо изплатени средства:
4 666 023 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
4 678 638
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
1 065 691 BGN
2010
4 490 536 BGN
2011
147 789 BGN
2012
0 BGN
2013
- 1 037 993 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
4 666 023 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
3 976 842
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
905 837 BGN
2010
3 816 956 BGN
2011
125 620 BGN
2012
0 BGN
2013
- 882 294 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
3 966 119 BGN
В т.ч. Национално финансиране
701 796
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
159 854 BGN
2010
673 580 BGN
2011
22 168 BGN
2012
0 BGN
2013
- 155 699 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
699 903 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Бр. обучени директори, помощник-директори и счетоводители за работа с делегираните бюджети
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз