Дейности:
|
Дейност 1. Пресконференция за оповестяването на стартирането на проекта, подготовка на учебни материали, график на пътуванията и организиране работата на екипа за изпълнение на поетите дейности по проекта Подготовка на учебни материали, график на пътуванията и организиране работата на екипа за изпълнение на поетите дейности по проекта Дейност 2. Обучение от първа модулна програма - една група / 5 / от служители на обекти Изучава се качествено обслужване и управление на връзките с клиентите с цел създаване на дългосрочни взаимоотношения, маркетинг на търговията на дребно, лоялни клиенти, професионални продажби, обслужване, което продава. Дейност 3. Обучение от втора модулна програма за мениджъри. Първа част - 2 групи / 12 и 13 / Първата част от учебната програма обхваща:Управление на взаимоотношенията с корпоративни клиенти, Маркетинг на търговията на дребно, лоялни клиенти, оценка на дейността и анализ на силните и слабите страни Дейност 4. Обучение от първа модулна програма за служители от търговски обекти - първа част - 1 и 6 група Изучава се качествено обслужване и управление на връзките с клиентите с цел създаване на дългосрочни взаимоотношения, маркетинг на търговията на дребно, лоялни клиенти, професионални продажби, обслужване, което продава Дейност 5. Обучение първа модулна програма за служителите от търговски обекти, първа част - 7 и 8 група, втора част - 1-ва група Обучението включва следните курсове: Изучава се качествено обслужване и управление на връзките с клиентите с цел създаване на дългосрочни взаимоотношения, маркетинг на търговията на дребно, лоялни клиенти, професионални продажби, обслужване, което продава.Оценка на дейността, анализ на силни и слаби страни, управление на персонала - екип, мотивация, развитие, умения за провеждане на интервю за подбор на персонал, управление на времето и стреса, обучение за обучаващи, нормативна уредба на търговската дейност. Дейност 6. Обучение от първа модулна програма за служителите на търговски обекти, втора част - групи 5,6,7 и 8. Оценка на дейността, анализ на силни и слаби страни, управление на персонала - екип, мотивация, развитие, умения за провеждане на интервю за подбор на персонал, управление на времето и стреса, обучение за обучаващи, нормативна уредба на търговската дейност. Дейност 8. Обучение от първа модулна програма за служители на търговски обекти - първа част - групи 3 и 11 Изучава се качествено обслужване и управление на връзките с клиентите с цел създаване на дългосрочни взаимоотношения, маркетинг на търговията на дребно, лоялни клиенти, професионални продажби, обслужване, което продава. Дейност 13. Отчетност по проекта, анализ на ефективността, обработка на анкетни карти, пресконференция за оповестяване на резултатите в края на проекта и обратна връзка Обработка на анкетни карти, анализ на ефективността, оценка на изпълнението и изготвяне на окончателна отчетност Дейност 7. Обучение от първа модулна програма за служители на търговски обекти - първа част - групи 2, 4, 9 и 10 Изучава се качествено обслужване и управление на връзките с клиентите с цел създаване на дългосрочни взаимоотношения, маркетинг на търговията на дребно, лоялни клиенти, професионални продажби, обслужване, което продава Дейност 9: Обучение от първа модулна програма за служители на търговски обекти - втора част - групи 4 и 9. Обучението включва следните курсове: Оценка на дейността, анализ на силни и слаби страни, управление на персонала - екип, мотивация, развитие, умения за провеждане на интервю за подбор на персонал, управление на времето и стреса, обучение за обучаващи, нормативна уредба на търговската дейност. Дейност 10: Обучение от първа модулна програма за служители на търговски обекти - втора част - групи 3 и 11. Обучението включва следните курсове: Оценка на дейността, анализ на силни и слаби страни, управление на персонала - екип, мотивация, развитие, умения за провеждане на интервю за подбор на персонал, управление на времето и стреса, обучение за обучаващи, нормативна уредба на търговската дейност. Дейност 11: Обучение от първа модулна програма за служители на търговски обекти - втора част - групи 2 и 10. Обучението включва следните курсове: Оценка на дейността, анализ на силни и слаби страни, управление на персонала - екип, мотивация, развитие, умения за провеждане на интервю за подбор на персонал, управление на времето и стреса, обучение за обучаващи, нормативна уредба на търговската дейност. Дейност 12. Обучение от втора модулна програма за мениджъри. Втора част - 2 групи / 12 и 13 / Обучението включва: нормативна уредба на търговската дейност, Управление на персонала, Умения за провеждане на интервю за подбор, Управление на времето и стреса;
|