ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.08-0560-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Повишаване на ефективността и конкурентоспособността на "Борил Груп" ООД чрез внедряване на СУК и покриване на международно признат стандарт БДС EN ISO 9001:2008
Бенефициент:
"БОРИЛ ГРУП" ООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
14.04.2011
Начална дата:
01.06.2011
Дата на приключване:
01.06.2012
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
1. Повишаване на конкурентоспособността на предприятието чрез въвеждане на система за управление на качеството; 2. Увеличение на продажбите и подобряване на финансовите резултати на Борил Груп.
Дейности:
Подготовка и Изпълнение на Дейност I: Консултантска услуга по разработване, документиране и внедряване на СУК
Подготовка и Изпълнение на Дейност II: Закупуване и въвеждане в експлоатация на информационна система за управление на СУК
Междинен отчет и верифициране на постигнатите резултати и допустимостта на разходите от ДО
Подготовка и Изпълнение на Дейност III: Сертифициране на СУК
Подготовка и Изпълнение на Дейност IV: Визуализация на проекта
Подготовка и Изпълнение на Дейност V: Одит на проекта
Финален отчет и Потвърдждаване (верифициране) на постигнатите резултати и допустимостта на разходите от ДО (след прикл. на дейностите по проекта)
Консултантски услуги за написването на проекта
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Интертек ВА" ЕООД
"П.О.П. АРТ" ЕООД
КЮ ЕМ ЕС- консултинг
Ер Ес Ес ЕООД
"Одит Консултинг 2012" ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
20 025 BGN
Общ бюджет:
22 688 BGN
БФП:
17 016 BGN
Общо изплатени средства:
17 016 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
17 016
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
17 016 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
17 016 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
14 464
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
14 464 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
14 464 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 552
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
2 552 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
2 552 BGN
Финансиране от бенефициента
6 675
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой сертификати, въведени в подкрепените предприятия
Индикатор 2
Създадени нови работни места (брой, включително за мъже/за жени)
Индикатор 3
Създадени инвестиции (лева)
Индикатор 4
Проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии(брой)
Индикатор 5
Разработена и внедрена СУК
Индикатор 6
Закупена и въведена в експлоатация информационна система за управление на СУК.
Индикатор 7
Сертифицирана СУК
Индикатор 8
Намалени производствени разходи
Индикатор 9
Повишена лична производителност
Индикатор 10
информационна табела за проекта – 2бр
Индикатор 11
прес-съобщения -4бр
Индикатор 12
платена публикация – 1бр
Индикатор 13
брошури – 350бр
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз