ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-2.1.08-0237-C0001
Номер на проект:
3МС-02-84/01.06.2011
Наименование:
Въвеждане на ISO 9001 и СЕ маркировка
Бенефициент:
"БУЛКОРП" ООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
14.04.2011
Начална дата:
01.06.2011
Дата на приключване:
01.06.2012
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северен централен               Разград                    Разград
Описание
Описание на проекта:
Основната цел на проекта, която се отнася до тази схема за безвъзмездна помощ е: да повиши конкурентоспособността на "Булкорп" ООД; да го подготви да се справи с конкурентния натиск в Европейския съюз чрез насърчаване на устойчивото му развитие, което има потенциал за растеж; целенасочена инвестиционна подкрепа за покриване и въвеждане на международно признати стандарти.
Дейности:
Опредeляне на ръководител проект и асистент по проекта сформиране на екип, който осигурява успешното изпълнение и реализиране на дейностите
Подготовка на тръжно досие и съпътстваща документация Подготовка на тръжно досие и съпътстваща документация по отношение на избора на доставчик на оборудване според изискванията и спесификациите, разработени от кандидата. Съгласуване на тръжната документация и процедурата и получаване на одобрение от Договарящия орган по ОП ”Конкурентноспособност” Подготовка на тръжно досие и съпътстваща документация по отношение на избора на консултант за въвеждането на система за управление на качеството съгласно ISO 9001:2008 и консултант за въвеждане на СЕ маркировка за противокуршумни стъкла съгласно система 1 на стандарти БСД EN 14449 и БДС EN 1063
Провеждане на търг за избор на доставчик на оборудването, избор на доставчик и подписване на договор Подготовка на търг- процедура по открит избор на доставчик на оборудването. Оценяване на оферти от комисията.Изготвяне на решение за класиране на кандидатите и определяне изпълнител.Съгласуване на тръжната документация ипроцедурата и получаване на одобрениеот Договарящия орган по ОП”Конкурентноспособност”. Изпращане покана за сключване на договор с избрания изпълнител.Подписване на договор за доставка на оборудването.
Доставка и въвеждане в експлоатация на предвиденото за доставка оборудване Доставка на оборудването според условията и спесификациите на договорите за доставка; Пред инсталационна подготовка; Инсталиране на оборудването и въвеждането му в производствения процес.Обучение на персоналаза работа с оборудването според изискванията на законодателството.Тестов период за работа на оборудването-извършване на необходимите проби за работа на инсталираното оборудване.
Изпълнение Въвеждане на оборудването в режим на пълно натоварване след успешно преминаване на тестовия период и технологичните проби
Мониториг и цялостна документация Постоянен процес на комуникация с Договарящия орган по ОП ”Конкурентноспособност”. Мониторинг на текущото изпълнение на проекта. Оповестяване на изпълнението и резултатите по проекта - визуализация.
Финансово отчитане и одит на дейностите по прoекта Изготвен финален технически и финансов отчет.Извършен финансов одит на проектната документацияи финансово отчетените документи.Приключване напроекта
Провеждане на търг за избор на консултант, избор на консултант и подписване на договор Организиране процедура за избор на изпълнител на услугата с предмет: ”Консултантски услуги за въвеждане на система за управление на качеството(СУК)ISO 9001:2008”. Оценяване на офертите от комисията. Изготвяне на решение за класиране на кандидатите и определяне изпълнител. Изпращане покана за сключване на договор с избрания изпълнител. Подписване на договор за предоставяне на услугата
Въвеждане на система за управление на качеството ISO 9001:2008 и постигане на продуктово съответствие СЕ маркировка 2.1. Организиране на процедура за избор на изпълнител на услугата с предмет: ”Въвеждане на на ISO 9001.” Оценяване на оферти от комисията. Изготвяне на решение за класиране на кандидатите и определяне изпълнител.Изпращане покана за сключване на договор с избрания изпълнител.Подписване на договор за предоставяне на услугата 2.2. Решение да не се извършва въвеждане на СЕ маркировка на противокуршумни стъкла
Сертифициране по ISO 9001:2008. Постигане на продуктово съответствие СЕ маркировка Извършване на окончателен одит от сертифициращата организация и изготвяне на финален доклад за готовността на фирмата за въвеждане на СУК. Получаване на одобрение за сертификация. Получаване на официален сертификат за въведената СУК съгласно ISO 9001:2008.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
СЕМА-М
СИ ЕС БИ ЕООД - гр. София
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
68 409 BGN
Общ бюджет:
6 600 BGN
БФП:
4 950 BGN
Общо изплатени средства:
4 950 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
4 950
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
4 950 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
4 950 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
4 208
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
4 208 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
4 208 BGN
В т.ч. Национално финансиране
743
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
743 BGN
2013
0 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
743 BGN
Финансиране от бенефициента
22 803
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой сертификати, въведени в подкрепените предприятия
Индикатор 2
Създадени нови работни места (брой, включително за мъже/за жени)
Индикатор 3
Създадени инвестиции (лева)
Индикатор 4
Проекти в подкрепа на бизнеса, предприемачеството и новите технологии(брой)
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз