Дейности:
|
Дейност 1: „Изграждане на операционен мениджмънт и установяване на координация между ВО и партньорите” Създаване на мрежа, която ще включва ВО, партньорите и всички звена на работодателя, в които ще се осъществяват дейностите по проекта.
Създаване на Група за координация, в която ще участват представители на ВО и на партньорите
Дейност 2: „Популяризиране на проекта и ОП „РЧР” Предвижда се PR- кампания, изработване на листовки, обяви, постери и стикери, изработване на дипляни с описание на идеята на проекта, целите, както и очакваните резултати. Изготвяне на съобщение за проекта и публикуване в интернет-страниците на ВО и партньорите. Разпространение на рекламни материали със съдействието на ДБТ. Дейност 3: „Установяване равнището на притежаваните базови и професионални знания и умения на бенефициентите” Дейността включва: Провеждане на входящи тестове, интервюта и групови разговори с бенефициентите, анализиране и обобщаване на информацията за притежаваните знания и умения. Дейност 4: „Адаптиране на програмите за професионално обучение” Дейността включва: Изясняване на конкретните приоритети и задачи на програмите за обучение спрямо конкретните нужди на бенефициентите и работодателя, определяне на обема и обхвата на предлаганото професионално обучение, адаптиране на съдържанието на модулите от програмата за обучение, съобразно установеното ниво на базовите знания и умения на бенефициентите. Дейност 5: „Разработване на дидактически материали за професионалното обучение” Съдържание на дейността: разработване на материали (учебни пособия, тестове, казуси и др.), изработване на комплект от учебни материали и пособия за всеки бенефициент. Дейност 6: „Закупуване на консумативи за професионалното обучение” Съдържание на дейността – Закупуване на консумативи за провеждане на теоретичното и практическото обучение: тетрадки, химикалки, консумативи за отпечатване и подвързване на дидактическите материали и др.
Дейност 7: „Провеждане на професионално обучение” Съдържание на дейността:
Разработване на график за обучението по групи;
Провеждане на професионално обучение:
- по част от професия „Охранител”, специалност „Физическа охрана на обекти” – квалификационен курс от 240 учебни часа за 17 групи: 9 групи по 12 обучаеми в група и 8 групи по 11 обучаеми в група, в рамките на 6 месеца;
- по част от професия „Охранител”, специалност „Банкова охрана и инкасова дейност”– квалификационен курс от 200 учебни часа за 3 групи: 2 групи по 12 обучаеми в група и 1 група по 11 обучаеми в група, в рамките на 6 месеца;
- по част от професия „Монтьор на комуникационни системи”, специалност „Телекомуникационни системи” – квалификационен курс от 208 учебни часа за 6 групи по 11 обучаеми в група, в рамките на 6 месеца;
Разработване на процедури за изпитите за придобиване на професионална квалификация
Провеждане на изпити за придобиване на професионална квалификация
Издаване на Удостоверение за професионално обучение
Дейност 8: „Анализиране и оценяване на резултатите от проведеното професионално обучение” Съдържание на дейността: анализиране и оценяване на резултатите от проведеното професионално обучение; анализиране и оценяване на резултатите от проведените изпити. Дейност 9: „Управление и координация на проекта” Дейността включва: координиране на дейностите от ръководството на Проекта; ежемесечно отчитане за хода на работата от екипа пред ръководството на проекта; дистанционно обсъждане на казуси, възникнали в хода на дейността; периодичен финансов контрол; подготовка на междинен и окончателен отчет за дейностите и резултатите и финансови отчети за Проекта. Дейност 10: „Наблюдение и вътрешна оценка на резултатите” Дейността включва: наблюдение,самооценка, въвеждане на корективи; вътрешна оценка от всички партньори.
Дейност 11: „Изготвяне на документи за финансово приключване на Проекта” Дейност 12: „Изготвяне на междинни доклади за развитието на Проекта и на заключителен доклад” Дейност 13: „Извършване на външен одит на счетоводните документи на Проекта”
|